تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805484977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار فرهنگسراها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار فرهنگسراها
خبرگزاري فارس: برپايي نمايشگاه عكس «فرياد بي صدا» غزه ، برگزاري مسابقه كاريكاتور در مدارس به مناسبت روز هواي پاك و .... از اهم اخبار امروز فرهنگسراهاي تهران است.


به گزارش خبرگزاري فارس، اخبار امروز فرهنگسراها و خانه‌هاي فرهنگ عبارتند از:

*نمايشگاه عكس «فرياد بي صدا» غزه برپا مي‌شود
نمايشگاه عكس «فرياد بي صدا» با عكس‌هايي منحصر به فرد از وقايع اخير و شش ماه گذشته غزه و مردم مظلوم فلسطين از سوم تا 10 بهمن ماه در فرهنگسراي نياوران برپا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي معاونت امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين نمايشگاه 130 اثر از عكاسان بين‌المللي از وقايع اخير و شش ماه گذشته غزه و عكس‌هايي از مقاومت و زندگي مردم فلسطين به نمايش درمي‌آيد.
اين نمايشگاه از سوي دفتر امور هنرهاي تجسمي معاونت امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با همكاري بنياد آفرينش‌اي هنري نياوران سوم تا 10 بهمن ماه در فرهنگسراي نياوران برگزار مي‌شود.

*مسابقه كاريكاتور در مدارس به مناسبت روز هواي پاك
كتابخانه شهر و كتابخانه پرتو از مراكز مديريت فرهنگي هنري مناطق 21 و 22 تهران به مناسبت روز هواي پاك اقدام به برگزاري مسابقه كاريكاتور با عنوان «آ مثل آسمان» در سطح مدارس ابتدايي و راهنمايي منطقه 22 تهران نموده است.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران در اين برنامه كه از روز يكشنبه 29 دي ماه مصادف با روز هواي پاك تا روز شنبه 12 بهمن ماه مصادف با آغاز دهه مباركه فجر ادامه دارد كودكان و نوجوانان و دانش آموزان مقاطع تحصيلي ابتدايي و راهنمايي دخترانه منطقه 22 در مسابقه كاريكاتور با موضوع «زندگي سالم در گرو هواي پاك و عنوان «آ مثل آسمان» در يك رقابت سالم و سازنده شركت مي‌كنند و از جوايز آن بهره مند خواهند شد.
علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به نشاني انتهاي بزرگراه راست، سه راه دهكده المپيك، خيابان ساحل، فرهنگسراي تهران، كتابخانه شهر مراجعه نمايند.

*كارگاه آموزشي حكاياتي نو از كتاب‌هاي كهن
كتابخانه استاد حكيمي به منظور آشنايي كودكان و نوجوانان با داستان‌هاي پندآموز كهن اقدام به برگزاري كارگاه آموزشي با عنوان «حكاياتي نو از كتاب‌هاي كهن» نموده است.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه 18 اين كارگاه در 6 جلسه (21، 13، 6 بهمن ماه) و (19، 5، 1 اسفندماه) از ساعت 14 الي 16 با حضور خانم پروين پناهي برگزار مي‌شود. علاقه مندان جهت شركت در اين كارگاه و يا كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به نشاني بلوار يافت آباد- شهرك وليعصر- خ حيدري جنوبي- خ پژاند- بوستان لواساني- فرهنگرسار خاتم- كتابخانه استاد حكمي مراجعه نمايد.

*برپايي نمايشگاه عكس و پوستر غزه به همت فرهنگسراي سالمند
فرهنگسراي سالمند به منظور همدردي و اعلام حمايت از مردم غزه نمايشگاه «عكس و پوستر غزه» را برگزار كرده است.
به گزارش خبرگزاي فارس به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي سالمند در حاشيه نمايشگاه از حرا تا كربلا، رويدادهاي كربلاي امروز و مقاومت مسلمانان زده در قالب عكس و پوستر به نمايش عمومي درآمده‌اند.
اكرم شاهرخي رئيس فرهنگسراي سالمند با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي و كشتار بي‌رحمانه مردم غزه گفت: وضعيت مسلمانان غزه به ويژه كودكان بي‌گناه بي‌شباهت به وقايع كربلا نيست لذا درحاشيه نمايشگاه از حرا تا كربلا، عكس‌ها و پوسترهاي غزه را در معرض ديد عموم قرار داده‌ايم.
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 13 گفت: براي درك بهتر از وضيت كودكان غزه اين نمايشگاه را در مجمع شهيد باهنر كه محلي براي نگهداري و حمايت از كودكان بي سرپرست است برگزار كرده‌ايم.
گفتني است در نمايشگاه از حرا تا كربلا غرفه‌هاي توزيع محصولات فرهنگي و مذهبي نيز داير است و تا 8 اسفندماه همزمان با پايان ماه صفر ادامه خواهد داشت. علاقه مندان مي توانند همه روزه از ساعت 9 تا 19 به نشاني ياغچي آباد، خيابان بهمن يار، رو به روز بيمارستان مفرح، مجتمع شهيد باهنر مراجعه نمايند.
فرهنگسراي سالمند در ميدان امام حسين، خيابان 17 شهريور خيابان خشكبارچي، بوستان خيام واقع شده است.

*مسابقه ادبي ترافيك در 100 كلمه
فرهنگسراي سلامت در راستاي نهادينه سازي فرهنگ و حقوق شهروندي و همزمان با هفته هواي پاك، اقدام به برگزاري مسابقه ادبي با موضوع ترافيك در 100 كلمه نموده است.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي سلامت شهروندان تهراني مي‌توانند اثار ادبي خود با موضوع ترافيك و آلودگي هوا را حداكثر در 100 كلمه و در قالب شعر، داستانك و قطعه ادبي، تا پايان بهمن ماه به فرهنگسراي سلامت ارسال، تا به قيد قرعه از 10 جايزه نفيسي كه اين مجموعه در نظر گرفته بهره مند شوند.
علاقه مندان جهت شركت در اين ساعات و با كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به فرهنگسراي سلامت جامعه مراجعه نمايند.

*برگزاري اردوي يك روزه آموزشي- قرآني ويژه كودكان و نوجوانان
اردوي يك روزه ويژه نفرات نخست با سوم مرحله اول رشته‌هاي چهارده‌گانه يازدهمين جشنواره قرآني كمك و نوجوان، چهارم بهمن ماه در محل فرهنگسراي قرآن برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي قرآن، سعيد زكي لو- دبير يازدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان با اعلام مطلب فوق تأكيد كرد اين اردو با حضور 800 نفر در دو مقطع صبح ويژه دختران و بعدازظهر ويژه پسران به منظور آشنايي بيشتر افراد با فضاي برگزاري دوره نهايي و شيوه داوري و نحوه امتيازبندي‌ها برگزار مي‌شود.
به گفته وي در اين اردو، شركت كنندگان با شيوه‌هاي نوين اذان، قرائت قرآن، حفظ و ترتيل نماز آشنا مي‌شوند.
به گفته وي علاقه‌مندان براي شركت در اين مسابقات مي‌توانند به فرهنگسراها و مدارس شهر تهران مراجعه و پس از ثبت‌نام، سوالات را كه به صورت مكتوب مي‌باشد را دريافت دارند.
شايان ذكر است در پايان طوماري مبين محكوميت كشتار كودكان فلسطيني در غزه توسط كودكان شركت كننده در يازدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجواني به امضاء منتخبين مرحله نهايي جشنواره رسيد.
علاقه‌مندان مي‌توانند به آدرس خ قزوين- نرسيده به سه آذري- نبش خيابان شهيدكاظمي- فرهنگسراي قرآن مراجعه نمايند.
انتهاي پيام/ا
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن