تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيشنهاد 40 ميليون پوندي به جان تري/ رقابت سيتي با يونايتد برسر هافبك ويگان/ انتقال دي روسي به سيتي تكذيب شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پيشنهاد 40 ميليون پوندي به جان تري/ رقابت سيتي با يونايتد برسر هافبك ويگان/ انتقال دي روسي به سيتي تكذيب شد
باشگاه منچستر در نظر دارد؛ پيشنهاد 40 ميليون پوندي جان تري كاپيتان تيم ملي انگليس و تيم چلسي را به خدمت بگيرد.از طرف ديگر اين باشگاه براي خريد "ويلسون بالاسيوس" هافبك ويگان سخت با منچستر يونايتد رقابت مي كند، ضمن آنكه اين تيم آ اس رم ايتاليا خبر انتقال دنيله دي روسي هافبك ملي پوش خود به منچستر سيتي را تكذيب كرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه خبري"گل"، در شرايطي كه اين روزها بحث پيشنهاد وسوسه انگيز منچستر سيتي به كاكا ستاره ميلان برسر زبانها افتاده و عده اي از توفق دو طرف برسر انتقال كاكا به سيتي خبر مي دهند، سران جاه طلب سيتي آماده اند؛ پيشنهادي 40 ميليون پوندي تري مدافع ارزشمند چلسي را نيز به خدمت بگيرند.

مالكان عرب سيتي مطلع شده اند كه خريدهاي مدنظر مارك هيوز سرمربي اين تيم، روبينيو، چان تري و كاكا بوده اند، كه از ميان آنها روبينيو را سال گذشته جذب كردند، كاكا نيز در راه پيوستن به سيتي است و فقط مانده جان تري.

اما با توجه به اين كه اسكولاري سرمربي چلسي اخيرا از عملكرد شاگردانش انتقاد كرده، بعيد به نظر مي رسد؛ با فروش تري موافقت كند، از سوي ديگر مشخص نيست آيا جان تري شخصا حاضر تيم قدرتمندي مانند چلسي را كه در ليگ قهرمانان اروپا حاضر است را ترك كند و راهي تيم ضعيف تري مانند سيتي شود.

************رقابت سيتي با يونايتد برسر هافبك ويگان

خبرهاي ديگري از شهر منچستر حاكي از آن است كه دو تيم صاحب نام اين شهر يعني يونايتد و سيتي برسر جذب بالاسيوس هافبك ويگان با هم رقابت مي كنند.

ويلسون بالاسيوس هافبك تيم ملي هندوراس در تركيب ويگان بسيار خوب بازي مي كند و به همين دليل مورد توجه تيمهاي ليگ برتري قرار گرفته است.

روز گذشته خبرها حاكي از آن بود كه تاتنهام با در خواست 14 ميليون پوندي ويگان براي فروش بالاسيوس موافقت كرده و در آستانه خريد اين بازيكن است.

اما گزارشهاي ديگري در مطبوعات انگليس حكايت از آن دارد كه بالاسيوس تصميم گرفته در منطقه شمال غرب انگليس بماند و راهي يكي از تيمهاي شهر منچستر(سيتي، يونايتد) شود.

روزنامه ديلي ميل مدعي است تيم منچستر يونايتد حاضر شده همان رقم 14 ميليون پوندي را كه تاتنهام پيشنهاد كرده، بپردازد و اعتقاد بر اين است كه آنها مي توانند اين بازيكن 24 ساله را متقاعد كنند به اولدرترافورد بپيوندد.

اما روزنامه ديلي ميرر مي نويسد منچستر سيتي نيز كه به آمدن كاكا سخت اميدوار است قصد دارد بالاسيوس را به خدمت بگيرد و از او در كنار كاكا استفاده كند.

**********پيوستن دي روسي به سيتي تكذيب شد

خبر ديگر از منچستر سيتي اين است كه، خبر پيوستن دنيله دي روسي هافبك ملي پوش آ اس رم ايتاليا به اين تيم از سوي سران اين تيم رمي تكذيب شد.

در خبرها آمده بود كه منچستر سيتي قصد دارد با پيشنهادي 65 ميليون پوندي براي خريد دي روسي اقدام كند.

جمعه راديو"20/1 ايتاليا" مدعي شد مسئولان سيتي نمايندگان خود را راهي رم خواهند كرد تا بازي دي روسي را روز يكشنبه از نزديك تماشا كنند تا براي خريد او دست به كار شوند.

اما دي روسي هافبك تيم ملي ايتاليا، هميشه گفته است عاشق شهر رم و اين تيم است و بعيد به نظر مي رسد به اين زودي ها بخواهد اين تيم را ترك كند.

از سوي ديگر برونو كونتي مدير ورزشي تيم آ اس رم نيز خبر انتقال او به سيتي را تكذيب كرد و گفت: ما هيچ تقاضايي از سيتي براي دي روسي دريافت نكرده ايم، فكر مي كنم اين خبرها ساختگي است و هيچ پايه و اساسي ندارد.
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن