تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813350573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
مرگ خاموش زوج جوان

سرخس-خبرنگار كيهان: روح الله رجايي خواه و همسرش بر اثر مسموميت ناشي از نشت گاز در منزلشان جان خود را از دست دادند. اين زوج جوان كه در سرخس دچار حادثه شدند تنها 9 ماه از زندگي مشتركشان گذشته بود.

كشف مشروبات الكلي

76 بطر مشروبات الكلي از يك دستگاه كاميون در گمرك سرخس كشف شد. راننده كاميون به نام جهانگيرالله سوئدي كه در حال ورود به كشور بود دستگير شد. راننده به پرداخت 13 ميليون تومان جريمه محكوم شد.

دستگيري شكارچيان متخلف

گرگان: خبرنگار كيهان: سه شكارچي متخلف حرفه اي در محدوده بخش گاليكش شهرستان مينودشت دستگير شدند. از اين افراد يك تخته پوست پلنگ، اشياء عتيقه، سلاح غيرمجاز، مشروبات الكلي و مواد مخدر كشف شد.

كشف جسد

تبريز-خبرنگار كيهان: جسد جوان 23 ساله اي به نام مهدي از عمق 25 متري يك چاه باغي در دهكده چله خانه صوفيان كشف شد.

كشف كالاي قاچاق

زنجان-خبرگزاري فارس: 185 جين لباس و 105 طاقه پارچه خارجي قاچاق در شهرستان ايجرود كشف شد. همچنين ماموران آگاهي زنجان در آزادراه زنجان-قزوين از دو دستگاه خودرو 7040 پاكت سيگار قاچاق كشف كردند.

دستگيري تاجرنماهاي كلاهبردار

سرويس شهرستان ها: دو نفر كه با معرفي خود به عنوان تاجر و جعل چك هاي بانكي اقدام به فريب شهروندان و تجار لوازم خانگي و برقي در استان تهران مي كردند دستگير شدند.

اين دو به نام هاي الف-ع و پ-ع به ميليون ها تومان كلاهبرداري از تاجران اعتراف كردند. دهها عدد وسايل برقي، آلات و ادوات جعل اسكناس و چك، مبالغ زيادي اسكناس جعلي، صدها فقره چك جعلي، چندين جلد شناسنامه و مهر جعلي چندين عدد سند مالكيت سرقتي و جعلي از متهمان كشف شد.

توزيع زعفران تقلبي

سرويس شهرستان ها: توليد و توزيع كنندگان زعفران تقلبي و غيربهداشتي در مشهد دستگير شدند. اين افراد با اضافه كردن رنگ و اسانس و بسته بندي زعفران هاي تقلبي آن ها را به فروش مي رساندند. در بازرسي از انبار اين باند بيش از 150 كيلوگرم زعفران تقلبي قاچاق كشف شد. در اين رابطه چهار متهم اصلي دستگير شدند. مقادير زيادي رنگ و اسانس هاي غيربهداشتي و تعداد زيادي لوازم بسته بندي نيز از متهمان به دست آمد.

دستگيري سارق حرفه اي

رحيم آباد- خبرنگار كيهان: سارق حرفه اي به نام هادي-الف كه اقدام به سرقت منازل و اشياي قيمتي در رشت و رودسر مي كرد دستگير شد. متهم كه سابقه دار بود به 13 فقره سرقت اعتراف كرد. دو تن از همدستان متهم نيز دستگير شدند.
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن