تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: اخبار كوتاه
بيش از 5 هزار دقيقه ويژه برنامه سي امين سالگرد انقلاب در صدا و سيماي چهارمحال و بختياري
شهركرد- خبرنگار قدس: مدير كل صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري گفت: شبكه استاني به مناسبت سي امين بهار آزادي بيش از 5 هزار دقيقه ويژهبرنامه تدارك و توليد كرده است.
عمران حيدري افزود: برنامه هاي سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از 22 دي ماه تا 22 بهمن سال جاري به مدت 30 روز و به صورت متفاوت از سالهاي قبل در بخشهاي مختلف سيما، صدا و خبر، تهيه و پخش مي شود كه مهمترين برنامه هاي پيش بيني شده در بخشهاي مختلف سيما، صدا و خبر اين مركز به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از شبكه استاني جهان بين (سيماي مركز چهارمحال و بختياري)، شبكه استاني صداي مركز چهارمحال و بختياري- واحد اطلاعات و اخبار مركز پخش مي شود.
مدير كل صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري با اشاره به كمبود منابع آرشيوي (عكس و تصوير، فيلم، صدا، اسناد و...) اظهار داشت: با وجود كمبود منابع مختلف آرشيوي، اين مركز با رايزني و تلاش فراوان در ساخت برنامه هاي خود، از منابع حداقل موجود به نحو شايسته اي براي توليد برنامه هاي جذاب و متفاوت استفاده كرد.

افتتاح 22 طرح آبرساني روستايي اردبيل در دهه فجر
اردبيل - خبرنگار قدس: مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان اردبيل گفت: همزمان با دهه فجر امسال، 22 طرح روستايي در استان اردبيل به بهرهبرداري مي رسد.
نعمت سلطان، در جلسه بررسي مشكلات آب شرب روستاهاي گرمي افزود: هم اكنون در قالب ساخت 9 مجتمع آبرساني روستايي، عمليات آبرساني به 176 روستاي استان در حال اجراست.
وي گفت: با بهره برداري از طرحهاي آبرساني روستايي در ماه آينده كه با صرف 50 ميليارد ريال اعتبار آماده شد، 22 هزار نفر از روستانشينان استان اردبيل از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.
وي گفت: هم اكنون آب 144 روستا در استان به وسيله تانكر تأمين مي شود.

جذب 100 ميليارد ريال اعتبار براي شهرداريهاي آذربايجان شرقي
تبريز- خبرنگار قدس: رئيس شوراي اسلامي آذربايجان شرقي از جذب 100 ميليارد ريال اعتبار به شهرداريها خبر داد.
محمدحسين منافي اظهار داشت: در سفر دوم رئيس جمهور و هيأت همراه به استان آذربايجان شرقي، براي كمك به شهرداريها 12 ميليارد ريال اعتبار پيشنهاد شده بود كه 100 ميليارد ريال آن تصويب و جذب شد.
رئيس شوراي اسلامي استان آذربايجان شرقي تأكيد كرد: بر اساس مصوبه هيأت دولت در استان، بايد اداره كل منابع طبيعي و سازمان مسكن و شهرسازي استان، 800 هكتار زمين در اختيار شهرداريها قرار دهند.

ساختمان نيمه كاره انجمن خوشنويسان ايلام 15 ساله شد
ايلام- خبرنگار قدس: مسؤول انجمن خوشنويسان ايلام با بيان اين كه ساختمان اين انجمن كه ساخت آن 15 سال قبل آغاز شده است و بتدريج در حال فرسوده شدن و تخريب است، گفت: عمليات ساخت اين مركز در گسترده 800 مترمربع از سال 72 در مركز اين استان آغاز شده و تاكنون 50 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
علي اشرف صندوق آبادي با بيان اين كه به دليل كمبود اعتبارات، عمليات ساخت اين مركز همچنان با ركود مواجه است، افزود: در سال جاري، در اجراي طرح تأمين اعتبار براي طرحهاي عمراني فرهنگي با پيشرفت فيزيكي بالاي 50 درصد، قرار بود كمك بلاعوض براي ساخت اين مجموعه اختصاص داده شود كه تاكنون اين امر محقق نشده است.

تلفن خانگي براي 2322 روستاي آذربايجان شرقي

تبريز- خبرنگار قدس: مديرعامل شركت مخابرات آذربايجان شرقي گفت: 2 هزار و 322 روستاي اين استان داراي تلفن خانگي هستند.
محمد فرقاني افزود: هم اكنون 750 دفتر ICT در شهرها و روستاهاي استان فعال مي باشند كه معادل 10 درصد كل ICTهاي كشور است.
وي ادامه داد: 940 مركز تلفن شهري در آذربايجان شرقي ظرفيت 2 ميليون شماره تلفن ثابت و يك ميليون و 500 هزار مشترك را دارند.فرقاني با بيان اين كه تمام روستاهاي آذربايجان شرقي داراي ارتباطات هستند، افزود: 2 هزار و 322 روستاي آذربايجان شرقي داراي تلفن خانگي هستند.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن