تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گروه اينترنتي حاميان غزه در مازندران تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: گروه اينترنتي حاميان غزه در مازندران تشكيل شد
گروه خبرنگاران افتخاري / محمود بابايي سواسري: مديركل تبليغات اسلامي مازندران گفت: گروه سايبر حامي غزه براي عمليات رواني عليه رژيم صهيونيستي در اداره‌كل تبليغات اسلامي مازندران تشكيل شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قراني ايران (ايكنا) در مازندران، حجت‌الاسلام «شكريان» مديركل تبليغات اسلامي مازندران، صبح امروز 28 دي‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن بيان اين خبر گفت: با الهام از رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر اين‌كه جهاد فكري و سياسي، يكي از شعبات وجوب حكم جهاد عليه كفار حربي و اشغالگران جنايت پيشه صهيونيستي است، اداره كل تبليغات اسلامي مازندران با تشكيل يگان‌هاي عمليات مجازي پارتيزاني و مقابله با تهديدات نرم و جامه عمل پوشيدن به فرمان جنبش نرم‌افزاري و نهضت توليد علم در كلام رهبري با بستر آمايش و نيروي انساني مسلمان متخصص، گروه سايبر حامي غزه را راه‌اندازي كرده است.

وي هدف از راه‌اندازي اين سايت را اختلال در سايت‌هاي حامي صهيونيزم و سايت‌هاي رسمي اسرائيل برشمرد و افزود: تبليغ تحريم كالاهاي صهيونيستي به‌صورت اينترنتي، طراحي وبلاگ، سايت و پوستر، شناسايي شبكه‌هاي اينترنتي مشابه، تشكيل بانك جامع اطلاعاتي از داوطلبان متخصص در امور سايبر، تدوين جامع‌ترين بانك اطلاعاتي داوطلبان عمليات‌هاي استشهادي استان و سراسر كشور، ترجمه و تحليل حوادث و ارسال به خبرگزاري‌ها از جمله اهداف گروه سايبر حامي غزه در اداره كل تبليغات اسلامي مازندران است.

شكريان با اشاره به اين‌كه اين طرح غيرانتفاعي و كاملا داوطلبانه در خصوص فاجعه غزه بوده است، تصريح كرد: نيروهاي اركان مجري طرح از جمعيت حاميان مردمي دولت اسلامي محمود احمدي‌نژاد، پايگاه شهيد ياسيني مازندران و گروه نرم‌افزاري ياسيني وابسته به اين پايگاه است كه همگي از نيروهاي بسيجي و طلاب محلات هستند.

مدير‌كل تبليغات اسلامي مازندران بيان كرد: گروه سايبر از داوطلبان كمك به مردم غزه در زمينه‌هاي ترجمه، مطالعه و تحليل، مديريت سايت و موارد جانبي وابسته، برنامه‌نويسان و توليد برنامه‌هاي سمعي و بصري، طراحان و داوطلبان عمومي در زمينه عكس متن و گروه‌هاي فعال اينترنتي در كشور و سطح جهان در اينترنت دعوت به همكاري مي‌كند.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن