تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

61 هزار طرح از محل بنگاههاي زودبازده در آذربايجان غربي به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 61 هزار طرح از محل بنگاههاي زودبازده در آذربايجان غربي به بهره برداري رسيد
اروميه - خبرگزاري مهر: مديركل كار و امور اجتماعي آذربايجان‌ غربي گفت: تاكنون در قالب اجراي طرح بنگاه هاي اقتصادي زودبازده 61 هزار و 681 طرح در استان به بهره برداري رسيده است.

به گزارش خبرنگارمهر در اروميه، علي سليماني صبح امروز در جمع مديران دستگاههاي اجرايي استان با اعلام اين خبر افزود: براي اجراي اين طرح ها 8 هزار و 805 ميليارد ريال اعتبار هزينه وبا بهره برداري از آنها براي 87 هزار و 96 نفر فرصت اشتغال ايجاد شده است.

وي ادامه داد: 38 هزار و 329 فقره از طرح‌هاي به بهره‌برداري رسيده بنگاه‌هاي اقتصادي كوچك و زودبازده در بخش كشاورزي، 10 هزار و 180 طرح در بخش صنعت، 10 هزار و 749 طرح در بخش خدمات و 14 هزار و 255 فقره طرح در بخش خوداشتغالي است.

سليماني با بيان اينكه در اعطاي تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده، شهرهاي اروميه، خوي و مهاباد به ترتيب بيشترين ميزان اين تسهيلات را به خود اختصاص داده‌اند، اضافه كرد: آذربايجان‌ غربي در ميان ديگر استان‌ها توانسته رتبه پنجم كشوري را به خود اختصاص دهد.

مديركل كار و امور اجتماعي آذربايجان‌ غربي ياد آورشد: تاكنون با بهره‌ برداري از طرح‌هاي بنگاه‌هاي زودبازده در استان علاوه بر ايجاد اشتغال جديد از اشتغال بيش از 17 هزار نفر نيز در واحدهاي اقتصادي صيانت شده است.

نرخ بيكاري در آذربايجان ‌غربي به 5/7 درصد رسيده است

سليماني خاطرنشان كرد: با بهره برداري از اين طرح ها نرخ بيكاري بر اساس اعلام مركز آمار ايران كه از بهار سال 87، 4/8 درصد بود، در تابستان امسال به 5/7 درصد كاهش يافته است.

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي آذربايجان‌ غربي هم در اين نشست به تشريح روند اجراي طرح مسكن مهر پرداخت وخاطرنشان كرد:مجموع قراردادهاي استان در راستاي اجراي اين طرح 18 هزار و 710 فقره است كه تاكنون 42 هزار و 391 نفر به بانك‌هاي عامل معرفي شدند و به تعداد 16 هزار و 879 نفر تسهيلات پرداخت شده است.

علي خانمحمدي با بيان اينكه اجراي طرح مسكن مهر در اين استان به 42 ميليارد تومان اعتبار دارد، خاطرنشان كرد: از اين ميزان 6 هزار و 700 فقره در مرحله نقشه‌كشي است و براي 3 هزار واحد نيز پروانه ساخت اخذ شده است.

وي اضافه كرد: همچنين 2 هزار و 337 فقره در مرحله پي‌سازي، يك هزار و 500 فقره در مرحله فونداسيون، 672 فقره در مرحله سفت‌كاري و 576 فقره در مرحله سفيدكاري به بهره‌ برداري كامل رسيده اند.

سرپرست معاونت برنامه ريزي استانداري آذربايجان غربي هم در اين نشست اظهار داشت: طرح هاي پيشنهادي براي ارائه در سفر دور دوم رياست جمهوري براساس نيازها و اولويت هاي استان و در بخش هاي مختلف توسط دستگاه هاي اجرايي در حال تدوين و آماده سازي است.

ابراهيم حقجو از مسئولان دستگاه هاي اجرايي خواست تا طرح هايي را به هيئت دولت ارائه دهند كه در حد مصوبات هيئت وزيران باشد و از ارائه طرح هايي كه در داخل استان قابل تصويب هستند خودداري كنند.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن