تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816773616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:سهم قايقراني ايران ازگوانگجو چهار مدال است/ جهش خوبي در آسيا داشته ايم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:سهم قايقراني ايران ازگوانگجو چهار مدال است/ جهش خوبي در آسيا داشته ايم
رئيس فدراسيون قايقراني اميدوار است با تلاش هاي صورت گرفته و برنامه ريزي هاي اين فدراسيون، قايقرانان ايران در رشته هاي مختلف بتوانند از بازيهاي 2010 گوانگجو به چهار مدال دست پيدا كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نيمه آذرماه سال جاري فعاليت چهارساله احمد دنيا مالي در فدراسيون قايقراني به اتمام رسيد اما انتخابات اين فدراسيون نيز به مانند برخي از فدراسيون هاي ديگر به تعويق افتاده است. اين در حالي است كه دنيا مالي در انتخابات جديد ثبت نام كرده و اميدوار است با انتخاب مجدد براي چهارسال آينده بتواند برنامه هاي خود را به ثمر برساند.

كسب دو سهميه المپيك زنان ومردان و رشد قابل توجه در تهيه تجهيزات، حضور مربيان زبده خارجي، آغاز رقابتهاي ليگ آبهاي آرام، صعود تيم كاناپولو در رنكينگ جهاني، توسعه پايگاه هاي استعداديابي و كسب اولين مدالهاي جهاني توسط قايقرانان رشته روئينگ از نتايج و عملكرد اين فدراسيون در سالجاري است.

احمد دنيا مالي رئيس فدراسيون قايقراني و اسكي روي آب ايران اين موفقيت ها را در گرو برنامه ريزي و استعداديابي دربرخي از رشته ها مي داند و حضور مربيان خارجي، تهيه و توسعه امكانات، توسعه رشته هاي جديد و افزايش اعتبارات را لازمه موفقيت هاي آينده اين رشته عنوان مي كند و در گفتگويي با خبرگزاري مهر به تشريح اهداف و برنامه هاي خود پرداخت.

حضور قايقراني در 5 رشته و 30 ماده درگوانگجو
احمد دنيا مالي ضمن اشاره به افزايش تعداد رشته ها و مواد قايقرانان شركت كننده در بازيهاي آسيايي گوانگجو گفت: پيش از اين حضور ما در بازيهاي آسيايي منحصر به يكي از مواد آبهاي آرام بود اما در دوحه شاهد حضور قايقرانان در 12 ماده و كسب اولين مدال قايقراني در اين بازيها بوديم تا زمينه توسعه رشته هاي جديد قايقراني بيش از پيش فراهم شود. ما اميدواريم قايقراني حداقل در 5 رشته و 30 ماده قايقراني در گوانگجو حضور يابد.

وي ادامه داد: روئينگ، دراگون بت، اسلالوم و سيلينگ(بادباني) رشته هايي هستند كه به همراه آبهاي آرام برنامه هاي خود را براي حضور در بازيهاي آسيايي 2010 در دستور كار فدراسيون قرار داده اند. البته نتايج هركدام از اين رشته ها در گوانگجو فرق مي كند و قطعا در رشته هاي آبهاي آرام و روئينگ شاهد كسب مدال خواهيم بود.

توسعه رشته ها هدف اول است اما به شرط داشتن امكانات
در چند سال گذشته در حالي شاهد توسعه رشته هاي قايقراني دركشور بوديم كه پيش از اين تنها قايقرانان در مواد آبهاي آرام(كانو وكاياك) در كشور فعال بودند اما هم اكنون اين فدراسيون رشته هايي مانند كاناپولو، روئينگ، اسكي روي آب، دراگون بت، اسلالوم، جت اسكي، سيلينگ( بادباني) را تحت پوشش قرار داده است .

دنيا مالي با اشاره به اينكه فدراسيون قايقراني ايران كار چهار تا پنج فدراسيون مشابه خود را در دنيا دنبال مي كند به طوريكه در اكثر كشورها هر كدام از اين رشته فدراسيون مستقلي دارند، افزود: قطعا با توجه به گستردگي رشته ها، تنوع برنامه ها و از مهمتر سياستگذاري و شرايط متفاوت هركدام از اين رشته ها فدراسيون قايقراني نيازمند برنامه ريزي گسترده تر، امكانات بيشتر و اعتبارات فراوان است.

وي در ادامه تصريح كرد: ما در دوحه با دنبال كردن يك برنامه مدون و بلند مدت قول كسب يك مدال را داده بوديم و تعهد خود را اجرا كرديم و قطعا در صورت سرمايه گذاري و توجه مسئولين در چهار سال آينده پاسخ اعتماد آنها را مي دهيم.

رئيس فدراسيون قايقراني در بخشي از گفتگوي خود با خبرگزاري مهر به وضعيت رشته هاي مختلف در گوانگجو پرداخت و گفت: ما در اسلالوم(آبهاي خروشان) پيست مناسب نداريم به همين دليل حركت ما در اين رشته آهسته است. با توجه به دريافت مجوز ساخت اين پيست در كنار درياچه آزادي از سوي سازمان تربيت بدني مي توانيم برنامه ريزي خوبي را روي اين رشته شروع كنيم اما به طور يقين نمي توانيم به كسب مدال يا نتيجه بسيار عالي در بازيهاي آسيايي اميدوار باشيم.

وي با اشاره به اينكه آبهاي آرام اولين رشته مدال آور بازيهاي آسيايي بوده و هست گفت: ما شرايط خوبي در اين رشته داريم و با حضور مربيان خارجي خوبي چون "شفر" و "يولداشف" به كسب مدال توسط پاروزنان در گوانگجو اميدواريم. وضعيت رشته روئينگ نيزبسيار خوب است و قطعا يكي از اميدهاي ما در كسب مدال قايقرانان اين رشته خواهند بود.

وي افزود: دراگون بت به خوبي در آسيا پيشرفت كرده است اما هنوز نيز با حضور چيني ها به عنوان قهرمان آسيا و نبود پيست مناسب در ايران نمي توانيم به كسب مدال اميد صد در صد داشته باشيم اما سرمايه گذاري ما در رشته سيلينگ يا بادباني براي حضوري موفق در رقابتهاي المپيك 2012 است بنابراين نمي توانيم تا دو سال آينده هيچ پيش بيني در خصوص نتايج قايقرانان اين رشته در گوانگجو داشته باشيم.

استعداد يابي رمز موفقيت قايقراني است
دنيا مالي با اشاره به راه اندازي نزديك به 15 پايگاه استعداد يابي در كشور گفت: ما به طور جدي راه اندازي پايگاه هاي استعداديابي در قايقراني را درمناطق آبي دنبال مي كنيم و همين برنامه ريزي نيز رمز موفقيت اين رشته بوده بطوريكه باعث شد تا در اين چند سال شاهد كاهش ميانگين سني قايقرانان و موفقيت هاي خوبي در رشته روئينگ باشيم قطعا توسعه اين پايگاه ها در آينده مي تواند جوابگوي تيم هاي ملي ما باشد.

سهم قايقراني در گوانگجو حداقل چهار مدال خواهد بود
فدراسيون قايقراني در حالي برنامه خود را به سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك ارائه داده است كه در اين برنامه برگزاري حداقل 56 اردوي مستمر يا مقطعي، اردوهاي برون مرزي، مسابقات تداركاتي براي كسب مدالهاي آسيايي در نظر گرفته شده است.

دنيامالي با بيان اينكه هم اكنون 400 مدال در مسابقات مختلف آسيايي، جهاني و المپيك در قايقراني توزيع مي شود كه ما نيز مي خواهيم در آينده سهم خوبي از اين مدالها داشته باشيم، افزود: ما در مجموع در بدترين حالت و فارق از رنگ، پيش بيني كسب حداقل چهار مدال را از بازيهاي آسيايي گوانگجو كرده ايم.

وي با تاكيد براينكه افزايش تعداد مدال و ارتقاء رنكينگ هاي آسيايي و جهاني قايقراني سخت و نيازمند تلاش بسياراست، گفت: قطعا در صورت محقق شدن چنين هدفي ما شاهد رشد چهار برابري تعداد مدالهاي قايقراني نسبت به بازيهاي دوحه قطر خواهيم بود، زيرا ما در بازيهاي آسيايي تنها شاهد كسب يك مدال نقره در مواد آبهاي آرام بوديم.

استخدام چهار مربي زبده جهاني در فدراسيون قايقراني
رئيس فدراسيون قايقراني در ادامه به استخدام مربيان جديد خارجي در رشته هاي مختلف اشاره كرد و گفت: قطعا براي كسب موفقيت نيازمند حضور مربيان با دانش روز جهاني در رشته هاي مختلف و پيگيري برنامه هاي استعداديابي با حضور مربيان زبده در اين بخش هستيم. به همين منظور اين روزها شاهد استخدام حداقل چهار مربي جديد هستيم.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر حضور دو مربي روئينگ شامل يك مربي انگليسي در بخش بانوان و يك مربي چيني در بخش مردان قطعي شده است. يك مربي انگيلسي دراگن بت نيز براي مذاكره وارد ايران شده كه احتمالا به صورت پاره وقت تا تابستان سال آينده با ما همكاري مي كند و در صورت رضايت تا گوانگجو قرارداد وي را تمديد مي كنيم.

دنيا مالي با ابراز رضايت از ادامه كار مربيان آبهاي آرام( شفر و يولداشف) و استخدام دو مربي در رشته بادباني بيان كرد: هفته آينده يك مربي زن نيز براي رشته كاناپولو وارد ايران مي شود و اميدواريم با اين سرمايه گذاري شاهد تداوم قهرماني اين تيم در آسيا و ارتفاء رنكينگ جهاني باشيم.

چهار تا پنج ميليارد تومان بودجه براي گوانگجو
دنيا مالي در خصوص تامين اعتبارات و تجهيزات قايقراني نيز به خبرنگار مهر گفت: ما در چند سال گذشته قايق هاي بسيار مجهزي را در رشته هاي مختلف چون كانو، كاياك، روئينگ، دراگون بت، اسلالوم، بادباني به كشور وارد كرده ايم كه در اين بين نه تنها از قايقهاي آموزشي خارجي نيز بهره برديم بلكه اقدام به توليد بچه قايق در ايران نيز كرديم كه با موفقيت هاي خوبي همراه بود.

رئيس فدراسيون قايقراني با بيان اينكه اين فدراسيون كار چند فدراسيون را با يكديگر پيگيري مي كند افزود: با در نظر گرفتن تنوع رشته ها و سياستگذاري هاي متفاوت نيازمند بودجه و اعتبارات فراواني هستيم به طوريكه اگر مي خواهيم به يك نتيجه ايده آل در بازيهاي آسيايي گوانگجوو المپيك لندن دست يابيم تنها نيازمند تامين اعتباري معادل چهار تا پنج ميليارد تومان تا بازيهاي 2010 خواهيم بود.

آماده برگزاري مسابقات قهرماني آسيا در تهران هستيم
فدراسيون قايقراني ايران مهرماه سال آينده ميزبان مسابقات قهرماني قايقراني آسيا در مواد آبهاي آرام در تهران است. به همين منظور برخي از اعتبارات و تلاشهاي فدراسيون در راستاي ميزباني كشورمان صرف مي شود.

رئيس فدراسيون قايقراني درباره وضعيت ميزباني كشورمان گفت: ما مي خواهيم در پايان اين رقابتها به عنوان ميزباني شايسته شناخته شويم بنابراين نياز به امكانات و اعتبارات فراواني داريم.

وي ادامه داد: به همين منظور به تازگي دستگاه " فتوفينيش " و " فتو" استارت را به ارزش بيش از 500 هزار يورو خريداري كرديم كه با خريد اين دو وسيله نه تنها كار ما در ميزباني اين ديدارها راحت تر مي شود بلكه تاثير مستقيم آن را در تمرينات و مسابقات آينده قايقراني خواهيم ديد.

دنيامالي افزود: يكي از دغدغه هاي ما نه تنها براي مسابقات قهرماني آسيا در تهران(2009) بلكه براي بازيهاي آسيايي گوانگجو و المپيك تهيه قايق هاي جديد است . هرچند اين اعتبارات به سختي تهيه مي شود اما به تازگي با كمك سه ميليارد ريالي سازمان تربيت بدني بسياري از اين تجهيزات خريداري و بزودي وارد كشور مي شود.

هدف از حضور در انتخابات ادامه برنامه هاست
نيمه آذرماه سال جاري فعاليت چهارساله احمد دنيا مالي در فدراسيون قايقراني به اتمام رسيد اما انتخابات اين فدراسيون نيز مانند برخي از فدراسيون به تعويق افتاده است.

احمد دنيا مالي در ادامه گفتگوي خود با خبرنگار مهر با بيان اينكه هدف از حضور دوباره درانتخابات فدراسيون ادامه برنامه هاي بلند مدت و رسيدن به اهداف اين رشته است، افزود: ما در چهار سال گذشته برنامه ريزي هاي كوتاه مدت و بلند مدتي را به اجرا در آورديم كه هم اكنون شاهد به ثمر رسيدن برخي از آنها هستيم و بسياري از آنها نيز در گوانگجو و المپيك لندن به ثمر مي رسند.

وي خاطرنشان كرد: مطمئن باشيد براي فدراسيوني با وسعت كار قايقراني كسب دو سهميه المپيك در سال 2008، توسعه رشته هاي قايقراني از يك رشته به شش تا هفت رشته بسيار سخت بود و كسب مقام هاي قهرماني آسيا دركاناپولو وروئينگ، اولين مدال جهاني روئينگ زير 23 سال و پنجمي جهان از افتخارات اين فدراسيون محسوب مي شود.

وي با اشاره به كسب اولين مدالهاي آسيايي وجهاني در برخي از رشته ها و توسعه رشته هاي قايقراني در چند سال گذشته ادامه داد: تلاش هاي انجام شده در چهار سال گذشته شبانه روزي بود تا ما شاهد جهش قايقراني در بازيهاي آسيايي 2010 و المپيك 2012 باشيم و بتوانيم ضمن كسب مدال در گوانگجو، سهميه هاي بيشتري را در المپيك لندن نصيب قايقراني ايران كنيم.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن