تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815405610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين مرد ثروتمند جهان نام اينترنتي‌اش را به رايگان پس گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دومين مرد ثروتمند جهان نام اينترنتي‌اش را به رايگان پس گرفت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

كارلوس اسليم، دومين مرد ثروتمند جهان موفق شد كنترل آدرس اينترنتي خود را كه يك شركت اندونزيايي سعي كرده بود 55 ميليون دلار به وي بفروشد به رايگان به دست آورد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اساس حكم سازمان كپي‌رايت WIPO سازمان ملل، سايت www.carlosslimhelu.com به طور ناردست ثبت شده و بايد به كارلوس اسليم منتقل شود.

اسناد عرضه شده توسط وكلاي اسليم نشان مي‌دهند دارنده اين آدرس اينترنتي كه به نام احمد روسلي از جاكارتا مشخص شده تهديد كرده در صورتي كه پول مورد درخواستش را دريافت نكند اين سايت را به يك وب‌سايت هرزه‌نگاري لينك خواهد كرد.

اسليم در مكزيك دارنده نام تجاري است كه تنها از كارلوس اسليم براي فعاليت‌هاي تجاري مختلفش در سراسر آمريكاي لاتين و ايالات متحده آمريكا استفاده مي‌كند.

وي كه براي فعاليت‌هاي خيرخواهانه‌اش معروف است رييس شركت تلفن مكزيكي تلفونوس دمكزيكو و دو شركت بزرگ ديگر از جمله شركت Grupo Financiero Inbursa است.

مجله آمريكايي فوربس مارس سال گذشته كارلوس اسليم را با ثروتي كه 68 ميليارد دلار برآورد شده پس از وارن بافت آمريكايي به عنوان دومين مرد ثروتمند جهان انتخاب كرد و بيل گيتس، بنيانگذار مايكروسافت پس از وي قرار گرفت.

انتهاي پيام
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن