تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815403779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي حضور درميادين بين‌المللي؛لباس ويژه بانوان مسلمان واليبال ساحلي طراحي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: براي حضور درميادين بين‌المللي؛لباس ويژه بانوان مسلمان واليبال ساحلي طراحي شد
رئيس كميته واليبال ساحلي كنفدراسيون واليبال آسيا (AVC) از طراحي لباس ويژه اين رشته براي بانوان مسلمان جهت حضور در تورنمنت‌هاي معتبر بين المللي خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، لباس ويژه بانوان مسلمان ساحلي باز با ايجاد پوشش و مناسب و حجاب كامل اين امكان را به آنها مي دهد تا بتوانند در ميادين بين‌المللي مختلف با حريفان خود رقابت كنند.

خانم "ريتا سوبوهو" رئيس اندونزيايي كميته واليبال ساحلي كنفدارسيون واليبال آسيا (AVC) در نشست ساليانه اعضاي اين كميته با اعلام اين خبر تاكيد كرد: مراحل طراحي اوليه اين پوشش به پايان رسيده است. اكنون درحال سپري كردن مراحل لازم براي كسب مجوز نهايي آن از سوي مسئولان بلندپايه AVC هستيم.

وي همچنين تاكيد كرد: پس از تائيد نهايي نمونه يا الگوي لباس مورد نظر در اختيار تمام كشورهاي مسلمان عضو كنفدراسيون واليبال آسيا قرار مي گيرد تا با استفاده از آن بتوانند درميادين مختلف شركت كنند.

ريتا سوبوهو خاطرنشان كرد: بانوان مسلمان فعال در رشته واليبال ساحلي مي توانند در سال 2013 و در جريان بازي‌هاي كشورهاي اسلامي كه در كشور اندونزي برگزار مي شود رقابتي نزديك با ديگر كشورها داشته باشند.

احمد خجسته رئيس كميته واليبال ساحلي كشورمان كه براي شركت در اجلاس ساليانه كميته واليبال ساحلي AVC عازم جاكارتا شده بود، ضمن تائيد مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: اين درحاليست كه پيش از اين ايران به دليل اجباري بودن حضور همزمان نمايندگان مرد و زن هر كشور در تورنمنت‌هاي بين المللي از اعزام نماينده به محل برگزاري بازي‌ها خودداري مي كرد. اما استفاده از لباس فوق اين امكان را مي دهد كه در ميادين برون مرزي حضور پررنگتري داشته باشيم.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن