تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيامهاي مردمي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: پيامهاي مردمي
0242- از كرج تماس مي‌گيرم. در مورد هشدار و تذكر بسياري از نمايندگان و اقتصاددانان درخصوص تورم‌زا بودن اجراي طرح تحول اقتصادي مخصوصا پرداخت نقدي يارانه‌ها حال كه دولت اصرار و پافشاري عجيبي در اجراي باشتاب طرح تحول اقتصادي دارد و به هيچ عنوان هم قصد كوتاه آمدن ندارد، اميدوارم مقامات عاليرتبه به دولت تذكر لازم را بدهند. در ضمن در پاسخ به كساني كه مي‌گويند 30 هزار ساعت كار كارشناسي روي طرح انجام شده، مي‌خواهم بگويم براي طرح‌هاي قبلي نيز همين ادعا مي‌شد كه آخر و عاقبت كار را ديديم، مانند عدم جلو كشيدن ساعت كشور. (16/10)

آفتاب يزد: عالي‌ترين مقام كشور به صراحت دستور داده‌اند كه در اجراي اين طرح، نبايد شتاب‌زدگي به خرج داد. مجلس نيز اعلام كرده است كه با دقت طرح موردنظر دولت را مورد بررسي قرار خواهد داد كه اميدواريم توجه دولت به دستور مقام رهبري و پايبندي مجلس به تعهد خود در خصوص عدم تصويب طرح‌هاي تورم‌زا، همه نگراني‌ها در اين مورد را برطرف كند.

0123- به نظر من شانس اصولگرايان براي پيروزي در انتخابات رياست جمهوري آينده با معرفي آقاي احمدي‌نژاد و حمايت از او به شدت كاهش پيدا مي‌كند، من شخصا معتقدم در صورت حمايت اصولگرايان از فردي مثل آقاي ولايتي حتما اين جناح سياسي شانس بيشتري براي موفقيت پيدا خواهد كرد. (16/10)

0105- يك لاقبا هستم از جلفا تماس مي‌گيرم. جديدا وزير محترم رفاه و تامين اجتماعي فرموده‌اند طرح تحول اقتصادي، ساختارشكني در مقابل 30 سال تصميمات نادرست اقتصادي است، يعني قبل از اين 30 سال (قبل از انقلاب) طرح‌هاي تحول اقتصادي درست بوده؟ آيا منظور ايشان اين بوده كه قبل از اين 30 سال، از محل فروش نفت، سيب،گلابي، سير، پرتقال، آناناس و انگور به جاي پول نفت وارد نمي‌شده و هرگز از اين بابت ضربه‌اي به كشاورزان وارد نشده و كشاورزي به انحطاط و نابودي كشيده نشده؟ (16/10)

1739- به گفته آقاي احمدي‌نژاد چون 60 ميليون نفر فرم اطلاعات اقتصادي خانوار را پر كرده‌اند، پس 60 ميليون نفر از مردم سياست‌هاي اقتصادي دولت را قبول دارند، اگر اين استدلال درست باشد بايد بگوييم چون مثلا‌ 20 ميليون دانشآموز همه ساله در مدارس دولتي و غيردولتي ثبت‌نام مي‌كنند پس 20 ميليون دانشآموز و حتي خانواده آنها سياست‌هاي وزارت آموزش و پرورش را قبول دارند و يا چون چند ميليون دانشجو در هر سال در دانشگاه‌ها ثبت‌نام مي‌كنند، پس همين تعداد دانشجو و خانواده آنها سياست‌هاي وزارت علوم را قبول دارند. (17/10)

آفتاب يزد: براساس همين استدلال، همه كساني كه در سال‌هاي دهه 60 هـر سـال دو بار براي گرفتن كوپن ارزاق، در صف‌هاي طولاني مي‌ايستادند حامي سياست‌هاي دولت بوده‌اند.

1645- مي‌خواستم مراتب تاسف خودم را از عملكرد هيئت رئيسه مجلس در كنار گذاشتن طرح استيضاح وزير كشاورزي به اطلاعشان برسانم، هيچ راهي به جز اين نداشتم كه برايشان اينجا پيام بگذارم و فقط يك جمله بگويم كه آقايان همان طور كه عملكرد شما در تاريخ ثبت مي‌شود عملكرد آن دسته از نمايندگان باشهامتي كه پاي اين طرح مي‌ايستند هم در تاريخ ثبت مي‌شود و مردم و تاريخ قضاوت خواهند كرد كه كدام يك بر حق بودند. (17/10)

1100- از آنجا كه كمبود منابع مالي به اندازه توقيف در عدم انتشار يك جريده خطرناك است از شما مسئولان روزنامه آفتاب يزد خواهش مي‌كنم كه حداقل هفته‌اي يك بار روزنامه را به بهاي 500 تومان يا بيشتر عرضه كنيد كه هم رفراندومي به سبك ايراني براي خود به عمل آورده باشيد و هم ما را بيش از اين مديون زحمات خود و محروم از خواندن آفتاب يزد نكنيد و مهم‌تر از همه برخي مسئولان را متوجه كنيد كه ما ملت هميشه خودمان را بدهكار و بستانكار حق مي‌دانيم.(17/10)

آفتاب يزد: از حسن نظر شما سپاسگزاريم. اجازه بدهيد تا جايي كه رمق داريم به گراني رسميت نبخشيم. البته اگر روزي ناچار شويم حتما اين كار را خواهيم كرد.

2255- مي‌خواستم از جناح اصولگرا سوال كنم با توجه به اينكه سه سال و نيم است كه به صورت كامل همه امور را به دست گرفته‌اند و با وجود درآمد سرشار نفتي و نبود جنگ و زلزله جز گراني و فقر چه دستاوردي براي ملت داشته‌اند؟ اين بود دغدغه‌هاي معيشت ملت؟ اين بود شعارهايي كه ملت داده بودند؟ (17/10)

0058- يكي از خوانندگان محترم روزنامه پيامي داده و از شما انتقاد كرده بود كه چرا پيام‌هاي غيرسياسي را چاپ مي‌كنيد مثل پيام‌هايي كه در زمينه‌ مسائل ‌اجتماعي است مثل آسفالت خيابان‌ها و مسائل مشابه، مي‌خواستم به اين دوست عزيز يادآوري كنم كه عزيز من! مردم هم حق دارند مطالبات خودشان را مطرح كنند، حتي اگر اين مطالبات درحد آسفالت يك خيابان باشد نشان مي‌دهد كه جامعه به اطراف و پيرامون خودش حساس شده و همين حساسيت كم‌كم رشد پيدا مي‌كند و به ابعاد ديگر جامعه و مسائل مختلف جامعه سرايت پيدا مي‌كند و اين خود منشاء يك نگاه عميق سياسي در بين مردم است، وقتي مردم در مورد وضعيت شهر، آسفالت خيابان‌ها، ترافيك و مسائل مشابه حساسيت نشان مي‌دهند اين خود نشان مي‌دهد كه جامعه دنبال مطالبات خود است و اتفاقا خودش يك نگاه سياسي را در پي دارد چرا كه جامعه كم كم متوجه مي‌شود كدام جريان سياسي در كشور مطالبات او را پاسخ مي‌دهد و كدام جريانات سياسي به مطالبات جامعه بي‌اعتنا هستند. (16/10)

1031- از قم تماس مي‌گيرم. با توجه به اينكه الان كف قيمت‌هاي انرژي در دنياست بهترين وقت براي آزادسازي و شناورسازي قيمت‌هاي آن مطابق قيمت‌هاي جهاني است، به جاي توزيع نقدي يارانه‌ها و افزايش تورم و دردسر مجدد مردم آن را صرف توسعه حمل و نقل عمومي، بهداشت و تامين اجتماعي و وام‌هاي توليدي و كشاورزي البته با نظارت بسيار دقيق كنيم. از نمايندگان محترم خواهشمندم اين قدر فرصت‌ها را از دست ندهند به خدا اكثر مردم فقط درد را مي‌شناسند و درمان را نمي‌دانند، بايد زودتر مردم را از اين دردهاي چندين ساله نجات داد. (17/10)

1010- در حاشيه استيضاح وزير كشاورزي و مشاجره آقاي كواكبيان با آقاي نورا نماينده زابل چند مطلب حائز اهميت مي‌باشد. اول اينكه با توجه به روند پس گرفتن امضاهايي كه براي استيضاح مطرح مي‌باشد بهتر است نمايندگاني كه در امر استيضاح متفق القول هستند براي اينكه از اين به بعد در صحن مجلس با يكديگر درگير نشوند قبل از استيضاح به يكي از دفاتر اسناد رسمي مراجعه نموده و سند استيضاح خود را در دفتر مربوطه ثبت نمايند، با توجه به روند پس گرفتن استيضاح‌ها شائبه‌هايي به ذهن مردم خطور مي‌كند.(17/10)

0859- اگر آقاي كواكبيان نماينده مردم سمنان نسبت به استيضاح وزير جهاد كشاورزي اصرار دارند ولي يك نماينده ديگر در اين رابطه اصرار چنداني ندارد بدين جهت است كه استان سمنان هنوز كم و بيش كشاورزي نيمه جاني دارد و كاملا‌ فلج نشده است، لذا بديهي است كه آقاي كواكبيان در جستجوي وزيري تواناست كه قادر به نجات كشاورزي حوزه وكالت او باشد، ولي براي نماينده‌اي كه درحوزه وكالتي‌اش ديگر چيزي به نام كشاورزي وجود ندارد چه فرقي مي‌كند وزير جهاد كشاورزي چه كسي باشد؟ بنابراين آقاي كواكبيان نبايد از انصراف بعضي نمايندگان از استيضاح وزير گله‌مند باشد، زيرا از قديم گفته‌اند 17/10)

0538- مهندس راه و ساختمان هستم. قبلا‌ خيلي پيام مي‌دادم ضمن اينكه هنوز هم بيكارم. معمولا‌ با افزودن كلمه به پيام‌ها در جهت تحريف واقعيت از طرف شما به عذاب مي‌افتم مثلا‌ وقتي كه ما مي‌گوييم مسئولان به فكر مشكلات اقتصادي مردم نيستند شما مي‌نويسيد بعضي از مسئولان به فكر مشكلات اقتصادي مردم نيستند.(17/10)

1821- در مذاكرات علني مجلس شوراي اسلامي، بنده شنيدم كه آقاي كواكبيان نماينده محترم سمنان طي تذكري در مورد غيرقانوني بودن كنار گذاشتن استيضاح وزير كشاورزي قصد داشتند اسامي استيضاح‌ كنندگان را قرائت كنند تا حقيقت بر همگان روشن شود، اما تريبون‌ ايشان را قطع كردند و گفتند اعلام اسامي به شما مربوط نيست؛ اين جمله‌اي است كه در مجلس به يكي از نمايندگان گفته شده است، درحالي كه طبق قانون نمايندگان مجلس حق دخالت در همه امور را دارند، چه رسد به مسائلي كه مربوط به خود ايشان است. من مي‌خواهم بدانم معني اين حرف به يكي از نمايندگان چيست كه اسامي به شما مربوط نيست؟ اگر نماينده مجلس حق دخالت در موضوعي كه مربوط به خودش و مربوط به شان مجلس و حقوق ملت است را نداشته باشد پس حق دخالت در چه چيزي را دارد؟ (18/10)

1149- گويا وزير محترم رفاه و تامين اجتماعي هفته گذشته در جمع روساي بهزيستي در دفاع از لايحه طرح تحول اقتصادي اين طرح را ساختارشكن در مقابل 30 سال تصميمات نادرست اقتصادي دانستند. مي‌خواستم به محضر جناب آقاي مصري عرض كنم كه حيف است، دور از شأن دولت نهم بزرگوار است كه خودشان را ساختارشكن بدانند. آنها دولت ارزش‌ها هستند، همان ساختارشكني را براي اصلاح طلبان بيچاره و مظلوم در نظر بگيرند كه وقتي هر حرف نويي مي‌خواهند بزنند به آنها گفته مي‌شود ساختارشكن.(18/10)

1543- ممكن است آقاي واحدي صراحتا بفرمايند كه اين همه دشمن براي ايران از كجا پيدا شده؟ علتش چيست و از كجا سرچشمه مي‌گيرد؟ يك مقدار توضيح دهند خيلي ممنون مي‌شويم. (18/10)

آفتاب يزد: دشمن تراشي كار خوبي نيست اما دشمن داشتن در بسياري از موارد، ناشي از خوب بودن و احساس حسادت يا نگراني طرف مقابل از موفقيت‌هاي يك فرد، يك كشور يا يك مفهوم است.

2323- مذاكرات مجلس و رخدادهاي مجلس را دائما پيگيري مي‌كنم و دستم كوتاه است. فقط مي‌خواستم از طريق روزنامه محبوب خودم آفتاب يزد قدرداني كنم از نمايندگان شجاع مجلس مثل آقاي سيروس سازدار، كواكبيان و ديگراني كه از حق ملت با قدرت دفاع مي‌كنند، حتي اگر حرفشان به جايي نرسد بايد بدانند كه اين رفتار شجاعانه‌شان در تاريخ مجلس و در حافظه مردم ثبت مي‌شود و من شخصا فراموش نمي‌كنم و افتخار مي‌كنم. (18/10)

0911- روز عاشوراست. ساعت از 8:30 گذشته آقاي ... هم از شبكه اول و هم شبكه 3 همزمان دارند صحبت مي‌كنند. چند سال است كه صدا و سيما مداوم ايشان را نشان مي‌دهد، ايشان صحبت فرهنگي مي‌كنند و حتي به مرحوم اسدآبادي هم تاخته و توهين كردند، اگر اين طور است ايشان را به عنوان وزير ارشاد انتخاب كنند. با توجه به اين همه تريبون و امكانات تبليغي كه در اختيار اين آقا و همفكرانشان قرار دارد چرا مملكت اين همه مشكل فرهنگي دارد؟ (18/10)

2352- از مازندران تماس مي‌گيرم. دبير كل يك تشكل اصولگرا گفته‌اند سهم خواهان از دايره اصولگرايي خارج هستند. جناب دبير كل! منظور چيست؟ مگر قدرت در دست اصولگرايان نمي‌باشد؟ چه طور سهمي در قدرت نداريد؟ دبير كل يك حزب هم گفته‌اند حكومت در دست اصولگرايان است و بايد پاسخگو باشند، مي‌گوييد رياست جمهوري شركت سهامي نيست جناب دبير كل! سهامي خاص چه طور؟ يعني قدرت بايد در دست يك عده خاص باشد و بقيه خلق‌الله تماشاچي؟ مگر خبر نداريد كه آقاي كروبي گفته‌اند وضعيت امروز كشور نتيجه سپردن امور به يك جريان خاص است، واقعا كسب راحت قدرت زير دندان عده‌اي مزه كرده است، اگر راست مي‌گوييد كه از قدرت، سهمي نمي‌خواهيد لطفا كنار بكشيد تا آنهايي كه اهلش هستند مشكلات كشور را با كار كارشناسي و برنامه‌ريزي صحيح و نظارت دقيق حل كنند. (19/10)

0038- بهترين راهي كه براي عادت دادن مردم به پرداخت غيرحضوري قبض‌هاي آب، برق و غيره پيش گرفته‌اند همين عدم توزيع آنها توسط پست است( !15/10)

0043- مدت‌ها از جابه‌جايي ايستگاه اتوبوس جلوي بيمارستان ميلاد گذشته ولي هنوز مسير پل عابر و ايستگاه، پياده‌رو ندارد به خصوص اينكه برخي سالمندان از پله‌برقي مي‌ترسند( !15/10)

0107- ضمن تشكر فراوان از شما آفتابيان عزيز كه بازتاب دهنده دردهاي دلمان هستيد. سردار قاليباف عزيز شهردار محترم تهران! گناه ما 740 نفر افسران بازنشسته و شاغل عضو شركت تعاوني پليس‌هاي ناجا كه حدود 20 سال است با پول خودمان زميني را كه داراي سند مالكيت است خريداري نموده‌ايم كه داراي سرپناهي باشيم چيست؟ چرا شهرداري منطقه 2 از صدور پروانه سرباز مي‌زند؟ شكايت به دادگاه برده‌ايم از بدو مراحل دادرسي تا ديوان عدالت، حكم به نفع شركت تعاوني صادر شده است. آقاي قاليباف! نه توان داريم در اين شرايط سرپناهي تهيه نماييم و نه حتي قادر به پرداخت پول پيش و اجاره‌بها با اين حقوق‌ها هستيم، شما را به اين روز عزيز و به اين شب‌هاي عزيز، به روح برادر شهيدتان قسم مي‌دهم با دستور صدور پروانه به شهرداري منطقه 2 يك خانواده 4 هزار نفري را شاد كنيد. (15/10)

0739- جانبازي از كيان مهر كرج هستم. دو ماه پيش از سايپا خودروي صفر تحويل گرفتم، بعد از اشكالات اوليه خودرو روز جمعه پيش صبح زود كه مي‌خواستم به تنهايي به تبريز بروم ضبط خودرو از كار افتاد و من هم از مسافرت خودداري كردم، فردا به نمايندگي سايپا مراجعه كردم و آنها مرا در تهران به خيابان شريعتي، خيابان بهشتي نمايندگي ضبط خودرو فرستادند آنجا به من گفتند كه تنها تكنسين آنها به مرخصي رفته و تا سه‌شنبه آينده نميآيد كه پس از درگيري لفظي معلوم شد كه ضبط خودرو ساخت كشور چين است. (15/10)

1019- اين پيشنهاد من از روي دلسوزي و انسانيت است. به تهراني‌هاي عزيز توصيه مي‌كنم براي زندگي به شهر جديد بهارستان اصفهان بيايند. (15/10)

1024- از شهرضا تماس مي‌گيرم. اخيرا مشاهده مي‌شود افغاني‌هايي كه در ايران تردد مي‌كنند يكي يك ويزاي قلابي برايشان درست كردند و يك گذرنامه‌اي هم دارند، در هر پاسگاهي كه آنها را مي‌گيرند مي‌گويند ويزا داريم، مامور هم نگاه مي‌كند و فكر مي‌كند درست است. مسئولان به موضوع رسيدگي كنند. چرا رسيدگي نمي‌كنند؟ روزنامه نوشته ورود غيرقانوني به عراق 10 سال زندان دارد، ولي ظاهرا هيچ كشوري مثل ايران نيست.(15/10)

1047- چه شده باز موج گراني در بعضي اقلام دو سه هفته است كه شروع شده؟ داروي داروخانه‌ها 30 درصد گران شده است، نمي‌دانم وزارت بهداشت چرا به داد مردم نمي‌رسد؟ (15/10)

1107-در رابطه با واردات بي‌رويه برنج و گرفتاري چايكاران گيلان نوشته بوديد، نه اينكه خوشحال بشوم ولي راضي‌ام. همين چند روز پيش برنج كيلويي 4 هزار تومان بود، كساني هم كه چايي نم گرفته گيلاني را قايم مي‌كنند، بايد اين گرفتاري‌ها را بكشند تا مال خوب به مردم بدهند، شما را به خدا چاپ كنيد، من خودم گيلاني هستم. (15/10)

آفتاب يزد: اگر اجحافي به مردم مي‌شود از ناحيه بعضي دلالان است و نبايد به جاي مجازات آنها، كشاورزان زحمتكش مجازات شوند.

0956- دو بار پيام دادم پيامم را چاپ كرديد ولي هيچ كس به دادم نرسيد حتي كميته امداد. بنده كارگر ساده هستم ماهي 250 هزار تومان حقوق مي‌گيرم و صاحب 7 فرزند هستم ، 150 هزار تومان كرايه‌خانه مي‌دهم به خدا قسم زندگي‌ام نمي‌چرخد، خواهش مي‌كنم چاپ كنيد بلكه كسي به داد من برسد، باور كنيد نزديك 8 ماه است گوشت نخريده‌ام.(15/10)

آفتاب يزد: شماره تلفن پيام دهنده در روزنامه موجود است.

1219- از نويسندگان روزنامه آفتاب مي‌خواستم خواهش كنم يك مقاله بنويسند در مورد اين واردات كه هرچه وزير را استيضاح كنند باز هم كم است. آخر گوجه‌فرنگي كيلويي 2500 تومان براي چه براي ما وارد مي‌كنند؟ مگر ما هر سال زمستان گوجه‌فرنگي مي‌خورديم؟ البته اين اقلام را براي يك عده مرفه زحمت مي‌كشند وارد مي‌كنند والا‌ حقوق بگيرها نمي‌توانند در زمستان كيوي كيلويي 1500 تومان و گوجه‌فرنگي بخرند. اين همه واردات براي چيست؟ هرچه زودتر اين وزير را استيضاح كنند مردم خوشحال‌تر مي‌شوند. (15/10)

1239- طي سه سال اخير سازمان زمين شهري تهران با مالكين قولنامه‌اي كه جزء پلاك ثبتي 379/25 بخش 11 تهران كه پرونده آنان از اداره ثبت شميران ارسال شده بود متفاوت عمل نموده است بدين صورت كه از مراجعه‌كنندگان و مالكين قبلي سطح اشتغال تجاري را اصلا‌ نگرفتند و مسكوني حساب كردند و اكنون دارند از كساني كه سطح اشتغال تجاري و مسكوني دارند تجاري را جدا محاسبه كرده و مبالغ مربوطه را مي‌گيرند و مسكوني را هم جدا، ولي براي مالكين قبلي همه را مسكوني حساب كردند و گرفته‌اند و اين تفاوت موجب تضييع حقوق مردم شده است.(15/10)

1532- از كرج تماس مي‌گيرم. به خدا قسم از ساعت 7:30 رفتم براي معاينه فني خودرو ساعت 12:30 برگشتم. طوري آنجا وقت كشي مي‌كنند كه آدم كلافه مي‌شود، ايرادهاي بيخودي مي‌گيرند مثلا‌ مي‌گويند ميزان فرمان، من رفتم يك جايي دو هزار تومان دادم اصلا‌ طرف نگاه هم نكرد گفت فرمانت ميزان است. (15/10)

آفتاب يزد: آدرس مركز معاينه فني، در روزنامه موجود است.

1212- بنده از خرمآباد تماس مي‌گيرم. در 2 مرحله انتخابات مجلس شوراي اسلامي در فرمانداري خرمآباد به عنوان هيئت اجرايي فعاليت نمودم و در مرحله دوم به عنوان نماينده فرماندار باز هم در بخش چگيني خرمآباد انجام وظيفه كردم كه در هر كدام از انتخابات يك برگ به من دادند كه 3 روز حق ماموريت دريافت كنم، يا اينكه مثلا‌ روزي 20 هزار تومان به من پرداخت كنند. موقع مراجعه هيچ‌كدام را پرداخت نكردند و گفتند شما بازنشسته هستيد و چيزي به شما تعلق نمي‌گيرد و افرادي كه مثل من بازنشسته يا بيكار بودند و با هيئت‌هاي نظارت وابسته به شوراي نگهبان و يا هيئت نظارت همكاري مي‌كردند حق ماموريت آنان را پرداخت نمودند. خواهشمند است بفرماييد اين چه يك بام و دو هوايي است كه در مملكت وجود دارد كه اگر بودجه براي شوراي نگهبان انتخاب مي‌كنند براي وزارت كشور هم انتخاب مي‌كنند؟ (15/10)

آفتاب يزد: پيام دهنده فقط نام خود را در اختيار روزنامه گذاشته است.

1621- از فرمانده نيروي انتظامي سوالي داشتم: 1- چه تفاوتي در مجازات موتورسيكلت‌ سواري كه عابري را در خيابان مصدوم و يا مجروح مي‌كند يا در پياده‌رو كه در محل عبور عابر پياده است وجود دارد؟ 2- چه تفاوتي در مجازات راننده‌اي كه با عابري كه از روي خط‌كشي عبور مي‌كند با عابري كه از محل غيرمجاز عبور مي‌كند وجود دارد؟ 3- آيا در هر دو مورد فوق مقصر حادثه با داشتن بيمه‌نامه مي‌تواند فقط با پرداخت خسارت، از مجازات و خسارت سنگين و غيرقابل جبران كه به يك خانواده و حتي جامعه وارد نموده فرار نمايد؟ لطفا نيروي انتظامي پاسخ مستدل را التفات نمايند. (15/10)

1129- جهت خريد خودرو با شركت ايران خودرو قراردادي بستم كه در صورت انصراف، سود انصراف به مشتري پرداخت مي‌شود، پس از انصراف بعد از چند ماه ايران خودرو از پرداخت سود خودداري مي‌كند و هيچ كسي را براي جوابگويي پيدا نكردم، نتيجه انحصار، همين است. (16/10)

آفتاب يزد: نام و شماره تلفن پيام دهنده در روزنامه موجود است.

1108- در فيلم حضرت يوسف نشان داده شد كه زندانيان آزاد و حتي در پست‌هاي مهم گمارده شدند، ولي متاسفانه در ايران اگر كسي جرمي حتي كوچك مرتكب شود تا پايان عمر محروميت اجتماعي دارد و پيشينه وي را سوءاعلام مي‌كنند و حتي به عنوان آبدارچي هم نمي‌تواند در جايي استخدام شود. (16/10)

1117- يك فرهنگي هستم. تا حالا‌ اضافه‌كار پارسال ما را نداده‌اند و هيچ سرانه‌اي هم به مدارس دولتي تعلق نگرفته است، ضمن اينكه قانون را هم شفاف نمي‌كنند كه آيا ما مي‌توانيم از اوليا كمك بگيريم؟ ما را در برزخ بلاتكليفي نگه داشتند. (17/10)

آفتاب يزد: ظاهرا بعضي از همكاران شما، معطل دولت نمانده‌اند و خودشان، با گرفتن كمك داوطلبانه!! از اوليا ء ، قانون را شفاف كرده‌اند!

2019- از مياندوآب تماس مي‌گيرم. دو سال و نيم در شركت ... آذربايجان شرقي مشغول كار بودم، متاسفانه مرا اخراج كردند و حالا‌ از طرف اداره كار بوكان برايم يك ميليون و ده تومان نوشته‌اند كه اين شركت حقم را نمي‌دهد. خواهشمند است بررسي كنيد و به دادم برسيد. (17/10)

آفتاب يزد: نام پيام‌دهنده و نام شركت موردنظر او، در روزنامه موجود است.

1726- معلوم است چه خبر است؟ يك روز مي‌گويند افغاني‌ها را مي‌خواهيم بيرون كنيم، امروز در روزنامه‌ خواندم مي‌خواهند براي آنها كارت هويت صادر كنند كه لابد حساب بانكي باز كنند و بيمه شوند و راحت‌تر بتوانند اقامت خود در ايران را تمديد نمايند، آن وقت در صفحه بعد عكس 6 نفر افغاني را انداخته كه در ايران زورگيري مي‌كردند. (17/10)

آفتاب يزد: باز هم تاكيد مي‌كنيم كه نبايد اقدامات جنايتكارانه عده‌اي از افغاني‌ها را به ساير مهاجران افغان كه با زحمت كشي در ايران و ساير نقاط جهان امرار معاش مي‌كنند ارتباط داد. اما بر اين نكته هم بايستي تاكيد كرد كه دليلي بر تمديد اقامت اين گروه از مهاجران در ايران وجود ندارد و آنها بايستي براي مشاركت در بازسازي كشورشان، به خانه بازگردند.

1507- از انديكاي استان خوزستان تماس مي‌گيرم. خواستم انعكاس دهيد كه در اين استان متاسفانه از افراد بومي و نخبه و تحصيلكرده‌ها در سمت‌هاي اداري به خوبي استفاده نمي‌شود. (17/10)

2222- در روزنامه‌تان پيامي خواندم كه يك نفر انتقاد كرده بود از متموليني كه مكرر به حج مي‌روند و گفته بود كسي هست كه فاميل نزديكش به خاطر مشكل مالي در زندان است، ولي ايشان به آن كمك نمي‌كند. ياد مشكل خودم افتادم، ما هم مشكل مشابهي داريم. پدر شوهرم تقريبا يك سال در ميان به حج عمره مي‌رود با هزينه‌هاي زياد منتهي ما خودمان از نظر مسكن واقعا در مضيقه هستيم، ولي ايشان ذره‌اي به ما كمك نمي‌كند تا مشكل مسكن ما و ساير مشكلات مالي زندگي‌مان حل شود. مي‌خواستم به اينها بگويم انصافتان كجا رفته به خاطر رضاي خدا هم كه شده بياييد يك بار حداقل به بچه‌هايتان كمك كنيد نه به غريبه‌ها. (17/10)

1526- از اصفهان تماس مي‌گيرم. در مورد عدم وجود سيستم پيام‌گيرها به زبان فارسي در بعضي گوشي‌هاي تلفن همراه بسياري از مردم با همه تذكرات داده شده و از طريق جرايد و روزنامه‌ها در رسانه‌هاي گروهي متاسفانه هنوز شاهد ارسال پيام‌هاي مهم از طريق سيستم sms براي افراد از سوي شركت‌ها و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي و مردم هستيم كه به علت فارسي بودن در بعضي تلفن‌هاي همراه دريافت نمي‌شود و اصولا‌ قابل دريافت شدن با اين سيستم‌هاي انگليسي و لاتين گوشي‌هاي موبايل‌هاي قديمي‌تر نيستند و براي فرستنده و دريافت كننده پيام هيچ نتيجه‌اي ندارد، بنابراين بهتر است مطالب و پيام‌هاي فوري و ضروري و حتي پيام‌هاي عادي به زبان لاتين يا انگليسي هم علاوه بر زبان فارسي فرستاده شود. (17/10)

1115- از گرگان تماس مي‌گيرم. در روزنامه 9/10 انتقاد وزير كار از نحوه پرداخت تسهيلات بانك‌ها را چاپ كرده بوديد، وزير كار قبل از اينكه از نظام بانك‌ها انتقاد كند بهتر است از برنامه وزارت كار و وزارت رفاه صحبت كند كه متاسفانه برخلاف ماده 180، بانك‌ها به افغاني‌ها جواز اشتغال مي‌دهند. (17/10)

1511- تا حالا‌ فكر مي‌كردم كه بعضي از اصولگرايان خودشان را محق مي‌دانند، حال مي‌بينم كه آنها به جايي رسيدند كه خودشان را عين حق و اصلا‌ معياري براي حق مي‌دانند. اگر كساني با معيار آنها بخواند قابل قبول است نخواند اگر حق هم باشد آن را باطل مي‌دانند. معيارهاي شان هم آن رفتارها و عملكردهايي است كه از خودشان نشان مي‌دهند. (17/10)

1248- اين حرف آن بزرگواري كه گفته بود به جاي گوجه‌فرنگي مردم رب گوجه فرنگي استفاده كنند، من را به ياد ماري آنتوانت انداخت كه به شورشيان فرانسوي گفته بود اگر مردم نان ندارند شيريني بخورند، جاي خنده نيست؟ (17/10)

1112- از گرگان تماس مي‌گيرم. در روزنامه 14/10 از قول سفير ايران در افغانستان نوشته بوديد كمك‌هاي بلاعوض به افغانستان و از آن طرف در روزنامه 15/10 از قول مصباحي مقدم نوشتيد افزايش قيمت سوخت تنها راه جبران كسري بودجه.(17/10)1746- از شهرستان پارسآباد مغان تماس مي‌گيرم. بنده ديشب خوابي ديدم و لازم دانستم با شما در ميان بگذارم و شما زحمت كشيده چاپ كنيد تا آنهايي كه هميشه دنبال توطئه‌چين‌ها هستند بخوانند و بروند اين آقايان را حتما رسوا كنند، بنده خواب ديدم همان‌هايي كه در بالاي شهر و در كنار حوض استخر و شنا مي‌نشينند و براي اين دولت نقشه‌ها مي‌كشند كليه خريداران نفت دنيا را دور خودشان جمع كرده‌اند و به آنها گفتند نفت را گران نخريد بياييد ارزان بخريد تا ببينيم آيا بدون افزايش قيمت سوخت و يا بدون افزايش ماليات مي‌توانند كشور را همانند نفت 140 دلاري بچرخانند؟ و به بعضي كشورها بخشي از پول نفت را به صورت وام يا كمك بلاعوض بدهند يا نه؟ (16/10)

1413- ما مي‌خواهيم برويم بجنگيم مگر خون ما از آنها قرمزتر است، چه كار بايد كنيم؟ ما مسلمانيم مي‌خواهيم جهاد كنيم وقتي بچه‌هاي 4 ساله كشته مي‌شوند شما منتظر چه هستيد؟ (18/10)1919- نوشته بوديد كه دبير كل يكي از تشكل‌هاي اصولگرا گفته‌اند اصلاح‌طلبان دنبال سهم خواهي هستند، خواستم به ايشان بگويم كه مردم هم شما و هم اصولگرايان را مي‌شناسند، مي‌دانند چه كسي دنبال سهم خواهي هست و چه كسي نيست. (17/10)

0052- در پاسخ به جناب آقاي يحيوي كه فرمودند بايد به هر نحو ممكن از تكرار دوم خرداد جلوگيري كرد بايد عرض كنم در سال 76 جناب آقاي سيد محمد خاتمي در شرايطي كه بسياري از مردم نااميد بودند ايشان تحركي عظيم ايجاد كردند و 22 ميليون نفر را وارد صحنه نمودند، آيا كار بدي كردند؟ خدا به بعضي‌ها انصاف بدهد. (16/10)

1203- الان 5 روز است كل مملكت تعطيل است، آن وقت مي‌گويند كسري بودجه داريم، خوب عزيز من بايد كار كرد و توليد ثروت كرد تا كسر بودجه ايجاد نشود تا روزي كه نفت نيست، كاسه چه كنم چه كنم دستمان نگيريم. (20/10)0009- از آمل تماس مي‌گيرم. نماينده مجلس گفته‌اند مسئولان مجلس خسارت هزينه‌هاي بيهوده را از جيب خود بپردازند. مي‌خواستم بگويم چاره چيست مجبورند كه از جيب مردم بپردازند. مگر نمي‌دانيد نماينده‌اي گفته است نمايندگان مجلس از قشر آسيب‌پذير جامعه هستند. ايشان همچنين از تبعيض در سيستم غذاخوري و نوع غذاي نمايندگان گفته‌اند كه جاي تعجب است مگر قشر آسيب پذير جامعه به غير از نان و پنير چيز ديگري هم مي‌تواند بخورد كه خوي اشرافي‌گري داشته باشد؟ اگر ديوار سردر مجلس را خراب مي‌كنند و به جاي آن چوبي و شيشه‌اي نصب مي‌كنند و دوباره برمي‌دارند و تكرار مي‌كنند مي‌گوييد چه كار كنند؟ شايد بعضي‌ها از بس كه ورقه استيضاح امضا كردند و پس گرفتند خسته شده‌اند. (20/10)1153- از اصفهان تماس مي‌گيرم. در مورد شعارنويسي پشت شيشه‌هاي عقب و گاهي روي بدنه اتومبيل‌ها كه به خصوص در ايام ماه محرم در گوشه و كنار خيابان‌ها رواج پيدا كرده است مي‌خواستم بگويم كه متاسفانه گاهي به اشكال مختلف و كلمات و جملات نسنجيده‌اي نوشته مي‌شود كه در شان و مقام والاي معصومين (ع) نيست و متاسفانه كنترل و نظارتي هم بر آنها وجود ندارد. (15/10)

1018- در تاييد فرمايش دكتر احمدي‌نژاد كه فرمودند ركود اقتصاد جهاني در اقتصاد ايران تاثير نداشته است همين بس كه نه تنها قيمت‌ها در ايران كاهش پيدا نكرده بلكه امروز جهت رفاه حال مشتريان عزيز خود، قيمت يك نوع از تندر نود را يك ميليون تومان افزايش داده‌اند. (16/10)0958- بسياري از تاكسي‌ها در تهران خالي تردد مي‌كنند و به جز آلودگي هوا چيز ديگري ندارند و به جز دربستي كسي را سوار نمي‌كنند اينها معمولا‌ دو شغله مي‌باشند اگر تعاوني تاكسيراني بخواهد مي‌تواند از روي كارت ملي، آنان را شناسايي كند احتياج به كار ديگري نيست. (16/10)

0846- از همدان تماس مي‌گيرم. از جانب هزاران نفر پرسنل نيروي انتظامي كه در سال‌هاي جنگ با مشقات زياد و سخت‌گيري‌هاي آموزش و پرورش ديپلم گرفتيم 18 ماه ارشديت به ما دادند درحالي كه نزديك به بازنشستگي هستيم اما در دو سه سال اخير تعدادي از همكاران ناجا با امتيازات ويژه ديپلم ارائه دادند 4 سال و سه ماه به آنها ارشديت تعلق گرفت. لطفا فرماندهان محترم به اين موضوع رسيدگي نمايند.(17/10)0855- ساكن كوچه تواناپسند ، تهران نو، ايستگاه پل يا همان سازمان آب سابق هستم. ديشب عده‌اي اراذل و اوباش نزديك 11، 12 نفر با قمه و چوب به كوچه ما ريختند سركوچه را بستند چيزي حدود يك ربع يا 20 دقيقه قدرت‌نمايي كردند و مبارز طلبيدند به 110 زنگ زديم كه بعد از رفتن آنها، ماموران رسيدند. (15/10)

1630- مي‌خواستم از فرمانده محترم پليس سوال كنم كه وجود پليس‌هاي مختلف در سطح شهر چه چيزي را منضبط خواهد نمود؟ متاسفانه به علت عدم آموزش كافي بعضي از همين نيروها شاهد ترافيك بسيار سنگيني در ورودي‌هاي طرح ترافيك هستيم كه آثار آن تا فاصله‌هاي بسيار قابل مشاهده مي‌باشد ، در چنين ترافيكي آلودگي هوا بيشتر، حيف و ميل سوخت بيشتر و اعصاب رانندگان و سرنشينان بيشتر خرد خواهد شد. آيا هدف ايجاد ترافيك است يا كاهش ترافيك؟ آيا هدف كاهش آلودگي هواست يا افزايش آلودگي؟ (15/10)1442- روشنايي از كرج:

زبان حال بازنشستگان قبل از سال 79 كه با اجراي نيم بند قانون خدمات كشوري هنوز ديناري نصيبشان نشده است.

ايـــــن بـــنـــــده بـــــر مــصــــوبــــه امــيــــدهــــا بــســــت

چــنـــدي بـــه انــتــظـــار وصـــول طــلــب نـشـســت

زان بيشتر كه صاحب دعوي رود به دست

16/10)

1403- با ارتفاع 30 سانتي‌متري صندلي‌هاي سايبان ايستگاه اتوبوس بيمارستان ميلاد به نظر مي‌رسد كه اينها قبلا‌ در مهد كودك مورد استفاده قرار گرفته بودند. (16/10)
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن