تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816881716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برد پرمعناي پيرواني


واضح آرشیو وب فارسی:موج: برد پرمعناي پيرواني


سرمايه : لبخند افشين پيرواني بعد از سوت داور معاني بسيار زيادي داشت. سرمربي پرسپوليس كه قبل از بازي مقابل فولاد شايعه اخراجش از سمت سرمربيگري قرمزها شنيده مي شد با پيروزي يك بر صفر مقابل اين تيم توانست نفس راحتي بكشد. مجيد جلالي سرمربي فولاد پيش از اين بازي مدعي شده بود تيمش روز بسيار خوبي را مقابل پرسپوليس خواهد داشت با اين همه فولاد ديروز نتوانست بازي خوبي را ارائه دهد.

پيرواني در اين بازي به مجتبي شيري و سپهر حيدري استراحت داده بود و به جاي آنها از نبي الله باقري ها و مسعود زارعي در زمين استفاده كرد. اگرچه خط دفاع پرسپوليس كماكان در برابر مهاجمان سرعتي مشكل دارد اما مهاجمان فولاد نتوانستند از موقعيت هايي كه نصيبشان مي شود استفاده كنند تا پرسپوليسي ها رفته رفته كنترل بازي را در دست بگيرند.
26 دقيقه از بازي گذشته بود كه علي بداوي در محوطه جريمه فولاد علي كريمي را سرنگون كرد تا رفيعي داور بازي براي پرسپوليس پنالتي بگيرد و مازيار زارع ميزبان را از حريف جلو بيندازد. مهم ترين حادثه نيمه اول بعد از گل زارع، اخراج ابراهيم توره از زمين بازي بود. مهاجم پرسپوليس كه در اوايل نيمه اول كارت زرد گرفته بود در دقيقه 43 به دليل برخوردي كه با كارلوس آلبرتو دروازه بان فولاد داشت كارت زرد دوم را گرفت و از بازي اخراج شد.
در نيمه دوم مجيد جلالي مهره هاي هجومي اش مثل محمد قاضي را وارد زمين كرد تا جلوي باخت تيمش را بگيرد اما عليرضا حقيقي -كه روز نسبتاً خوبي را پشت سر گذاشت- خوش شانس هم بود كه بازيكناني مثل وانتو و فيض اللهي نتوانستند قدر موقعيت هايشان را بدانند. بدين ترتيب پرسپوليس بعد از دو باخت متوالي موفق شد يك پيروزي ارزشمند به دست آورد تا تماشاگراني كه به استاديوم آزادي آمده بودند با فريادهايشان حمايت از افشين پيرواني را به گوش هيات مديره پرسپوليس برسانند.

ساير نتايج

بدون شك مهم ترين بازي ديروز در قم بين صبا و ذوب آهن - تيم هاي سوم و دوم ليگ- برگزار شد كه در نهايت دو تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند تا استقلال با خيال راحت تري امروز به مصاف برق شيراز برود. سايپا هم كه با مايلي كهن نتايج بسيار خوبي گرفته بود بعد از چند بازي تن به شكست داد و دو بر صفر از سپاهان شكست خورد. راه آهن دو بر يك از سد پاس همدان گذشت. پيكان در مشهد يك بر صفر به ابومسلم باخت تا از امروز دوباره شايعات اخراج اصغر مديرروستا به گوش برسد. ملوان هم بعد از چند نتيجه خوب در كرمان يك بر صفر به مس باخت. داماش هم در دومين بازي كه استانكو را به عنوان سرمربي روي نيمكت تيمش مي ديد با مقاومت يك - يك كرد و استقلال اهواز هم يك بر صفر پيام را شكست داد.

استقلال - برق؛ جنگ و گريز در صدر

استقلال- برق در دور رفت در حال و هواي ديگري برگزار مي شد. استقلال در ميانه هاي ميدان دست و پا مي زد و برق در صدر جدول قرار داشت اما امروز شرايط دقيقاً عكس آن است، استقلال در حوالي صدر به سر مي برد و برق شيراز در ادامه روند نزولي خود تا رتبه پانزدهم جدول سقوط كرده است. استقلال براي تداوم صدرنشيني و عبور از ذوب آهن مي جنگد و برق براي فرار از قعر. انگيزه كدام يك غالب است؟
تعطيلات قبلي نتوانست استقلال را از روند رو به رشدي كه در پيش داشت متوقف كند و آنها باز هم خوب نتيجه گرفتند و بايد ديد آيا بعد از تعطيلات دوم هم تيم قلعه نويي انسجام خود را حفظ خواهد كرد؟
قلعه نويي معتقد است تيمش بايد تمركز گذشته را حفظ كند: «بازي هاي دور برگشت شرايط خاص خودش را دارد. اگر تيم ما مي خواهد در صدر جدول باقي بماند بايد كمترين اشتباه و بيشترين تمركز را داشته باشد. همه ديدارها براي ما سخت خواهد بود.
اگر به ديدار مقابل مس كرمان دقت كرده باشيد انگيزه تيم حريف مقابل ما تا دقايق پاياني مشهود بود و در لحظه آخر توانستيم اين تيم را شكست دهيم.» قلعه نويي حاضر نيست جواب سوالي درخصوص نقاط ضعف برق را بدهد: «اين تيم نقاط قوتي دارد كه آنها را شناسايي كرده ايم و براي كسب هر سه امتياز پا به ميدان مي گذاريم.»
استقلال در آستانه تغيير و تحولاتي در بازيكنانش هم هست. رينالدو پرويي جذب شده و قلعه نويي معتقد است او به پازل تاكتيكي اش مي خورد و كم از جانواريو ندارد.
اين بازيكن البته به مسابقه فردا نمي رسد اما جذب او در كنار رضا عنايتي كه گفته مي شود براي ليگ قهرمانان آسيا مي آيد، مي تواند مشكلات اين تيم را رفع كند.
اما از بحث بازي امروز دور نيفتيم. برخلاف قلعه نويي محمد عباسي اوضاع و احوال خوبي در تيمش ندارد، هر چند او معتقد است چه برنده باشد چه بازنده اخراج نخواهد شد: «به من گفته اند اخراج نخواهم شد و من هيچ وقت هم از استعفا صحبت نكردم و نگفتم
مرد روزهاي سخت نيستم.»
او از هواداران برق هم تشكر مي كند كه با وجود 11 هفته ناكامي او همچنان او را حمايت مي كنند و هرگز شعاري عليه خودش نشنيده است.
او اطمينان مي دهد تيمش درست مثل استقلال از قعر جدول جدا شود: «مطمئن باشيد تيم ما حتي با كسب يك پيروزي از اين وضعيت روحي خارج مي شود. مگر تيم استقلال در رده هفدهم جدول قرار نداشت و با يكي دو پيروزي روند صعودي مطلوبي پيدا نكرد. بدون شك ما هم از اين شرايط بيرون مي آييم و مجدداً به رده هاي بالايي جدول خواهيم رسيد.» عباسي تمهيدات ويژه اي براي شكست استقلال انديشيده تا آن بردي كه انتظارش را مي كشد همين امروز روي دهد.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن