تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816008571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: اخبار ويژه اعتماد
? كاش 12 دختر داشتم؛ كنفرانس مطبوعاتي محمود احمدي نژاد با يك حاشيه همراه بود. به گزارش ايرنا احمدي نژاد هنگام خروج از سالن از يكي از مديران سازمان ملي جوانان تعداد فرزندانش را مي پرسد كه وي در پاسخ مي گويد؛ بله يك دختر دارم. احمدي نژاد نيز به وي مي گويد؛ «چه عالي كاش خدا به من 12تا دختر مي داد.»

? ملاقات انتخاباتي خاتمي و هاشمي؛ شنيديم سيدمحمد خاتمي رئيس جمهور سابق قرار است در هفته آتي ملاقات هايي را با مسوولان نظام از جمله اكبر هاشمي رفسنجاني انجام دهد. موضوع اين ديدارها انتخابات رياست جمهوري آينده است.

? نهي از منكر محصولي؛ وزير كشور با تاكيد بر حمايت دولت از شهرداري ها اظهار داشت؛ خدمات دولت نهم در حمايت و كمك به شهرداري ها قابل مقايسه با دولت هاي پيشين نيست. به گزارش ايلنا صادق محصولي در گردهمايي شهرداران كلانشهرها با تاكيد بر اينكه بيت المال و دولت نياز به پول حرام ندارد، گفت؛ شهرداري ها نبايد از راهكارهاي خلاف قانون و غيرمشروع كسب درآمد كنند.

? روزه براي غزه؛ دانشجويان و استادان بسيجي دانشگاه هاي كشور در بيانيه يي كه از سوي سازمان بسيج دانشجويي منتشر شده، از مردم خواستند جهت تعجيل در پيروزي ملت بزرگ غزه از جمعه تا روز پيروزي روزه بگيرند.

? بازداشت منشي سابق كانون؛ ژينوس سبحاني منشي سابق كانون مدافعان حقوق بشر صبح روز چهارشنبه بازداشت شد. بنا بر گزارش ها منزل سبحاني همان موقع مورد بازرسي قرار گرفت و برخي از وسايل شخصي وي نيز ضبط شد. محمدعلي دادخواه از اعضاي اين كانون گفت سبحاني تنها نقش منشي را در كانون مدافعان حقوق بشر داشته و از سياستگذاران يا مديران آن نبوده است. در همين راستا شيرين عبادي اعلام كرد سبحاني منشي اين كانون بوده اما در پي پلمب كانون بازخريد شده و از آن پس در كانون سمتي نداشته است. يكي از سخنگويان جامعه بين المللي بهائيان از بهايي بودن سبحاني به عنوان دليل اصلي بازداشت او ياد كرده است.

? سرمايه گذاري يك ميليارد دلاري در سريلانكا؛ وزير نفت سريلانكا از سرمايه گذاري يك ميليارد دلاري ايران در پالايشگاهي در اين كشور خبر داد. به گزارش ايسكانيوز وزير نفت سريلانكا اعلام كرد؛ ايران يك ميليارد دلار براي دو برابركردن ظرفيت پالايشگاهي در سريلانكا به روزانه 100 هزار بشكه سرمايه گذاري مي كند. وي افزود؛ ايران يك ميليارد دلار سرمايه گذاري مي كند و ما نيز 500 ميليون دلار براي توسعه اين پالايشگاه هزينه خواهيم كرد.

? نمايندگان سه روزنامه يي؛ سازمان اداري مجلس در نامه يي به نمايندگان مجلس اعلا م كرد به علت صرفه جويي در هزينه روزنامه هايي كه به نمايندگان ارائه مي شود از اين پس سه روزنامه در اختيار هر يك از نمايندگان قرار خواهد گرفت. به گزارش آينده از آنان خواسته شده سه روزنامه مورد نظر خود را در همان نامه براي سازمان اداري تعيين كنند.

? آخرين وضعيت نستله و بنتون؛ مجله اقتصادي «فوربس» در گزارشي به تشريح آخرين تحولات شركت هاي نستله و بنتون در ايران پرداخت. به گزارش عصر ايران يك سخنگوي نستله در گفت وگو با اين مجله، اخبار مربوط به تعطيلي ادارات و كارخانه هاي شركت متبوعش در ايران را تكذيب كرد و يك سخنگوي شركت بنتون نيز كه يكي از فروشگاه هايش پيشتر به آتش كشيده شد، اعلام كرد؛ «پليس ايران همچنان مشغول تحقيق درباره اين مساله است.» يك سخنگوي بنتون به فوربس گفت؛ «شركت بنتون اوايل ماه جاري بنا به توصيه مسوولان، يكي ديگر از فروشگاه هاي خود در تهران را به مدت يك هفته تعطيل كرد و اين فروشگاه يكشنبه هفته جاري بدون هرگونه حادثه يي بازگشايي شد.» به گفته وي بنتون هيچ فروشگاهي در اسرائيل ندارد.

? حكم ري شهري براي قاليباف؛ محمدباقر قاليباف طي حكمي كه به امضاي ري شهري رسيده است از سوي توليت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) به عنوان خادم افتخاري آستان مقدس حضرت سيدالكريم(ع) منصوب شد. به گزارش خبرگزاري ها شهردار تهران روز چهارشنبه 25 دي ماه در حاشيه نشستي در دفتر توليت آستان مقدس، لباس خدمتگزاري آستان مقدس را به تن كرده و حكم خادم افتخاري خود را از توليت آستان مقدس دريافت كرد.

? دستگيري شش درويش گنابادي ؛ شش تن از دراويش گنابادي در جزيره كيش بازداشت شدند. هفته گذشته نيروي انتظامي با ورود به منزل محمدجعفر انتصاري تعدادي از دراويش سلسله نعمت اللهي گنابادي را جلب و آنان را به بازداشتگاه اداره اطلاعات كيش منتقل كردند. علاوه بر محمدجعفر انتصاري، عبدالرضا گودرزي، احمد گودرزي، اميد حسن زاده، مهران اسدپور و تورج يگانه از بازداشت شدگان هستند.

? علم يا الهي است يا الحادي؛ امام جمعه موقت قم گفت؛ ما به هيچ وجه علم سكولار نداريم و علم يا الهي يا الحادي است. به گزارش فارس آيت الله عبدالله جوادي آملي در گردهمايي نمايندگان دفتر مقام رهبري در دانشگاه ها كه در قم برگزار شد، با اشاره به اهميت اسلامي شدن علوم گفت؛ ما به هيچ وجه علم سكولار نداريم، عالم مي تواند سكولار باشد، ولي علم هيچ گاه سكولار نيست. وي با بيان اينكه علم يا الهي است يا الحادي بيان داشت؛ فلسفه در بدو پيدايش اش سكولار است ولي در ادامه يا راه الهي يا راه الحادي را در پيش مي گيرد. وي با بيان اينكه فلسفه زيربناي ديگر علوم است، اظهار داشت؛ هر علمي اگر زيربناي خود را از فلسفه الحادي بگيرد، الحادي مي شود و اگر زيربناي خود را از فلسفه الهي بگيرد، الهي مي شود.

? اعزام دانشجويان بسيجي به سوريه در حمايت از غزه؛ مسوول روابط عمومي سازمان بسيج دانشجويي اعلام كرد 600 نفر از دانشجويان بسيجي براي حمايت از مردم غزه به سوريه اعزام مي شوند. اسماعيل احمدي در گفت وگو با توانا در مورد انتخاب دانشجويان اعزامي به سوريه گفت؛ دانشجويان برادر و خواهر بسيجي سراسر كشور كه در طول مدت 20 روز گذشته به صورت فعال طلايه دار حركات دانشجويان، در كشور بوده اند از مسافران اين سفر خواهند بود. وي در مورد هدف اين سفر گفت؛ هدف از اين سفر بيداري دانشجويان جهان اسلام در مواجهه با اسرائيل غاصب و صهيونيست بين المللي، بيداري دولت هاي دست نشان عرب و بيداري جهان بشريت است.

? اعتراض دولتي ها به 30/20؛ مديرعامل موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران در نامه يي به رئيس سازمان صدا و سيما، به «پخش خبري دروغ عليه روزنامه ايران» اعتراض و تاكيد كرد عزت الله ضرغامي با شناسايي و افشاي ماهيت افراد پشت صحنه چنين توطئه هايي، از مخدوش شدن اعتبار رسانه ملي جلوگيري كند. اشتهاردي در واكنش به خبر بخش 30/20 مبني بر اينكه «روزنامه ايران هم چند روزي است كه موضوع غزه و اخبار مربوط به تحولات آن را از موضوعات صفحه اول خود خارج كرده، تعداد تيترها و اخبار مربوط به غزه كه در اين روزنامه مندرج شده را يادآور شده است.» در نامه اشتهاردي آمده است؛ «همكاران جنابعالي ابراز داشته اند به دليل اينكه صدا و سيما دو روزنامه اصلاح طلب را نقد كرده، مجبور بوده يك روزنامه اصولگرا را هم در گزارش بياورد.»
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن