تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819092604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتخاب دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: انتخاب دهم
نماينده اصولگرا:مطرح كردن "ميرحسين" قابل تامل است
عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي، گفت: ميرحسين موسوي سال ها گوشه نشيني را اتخاذ كرده و مشخص نيست وي بتواند كشور را، اداره كند. "محمد دهقان" روز جمعه در ارزيابي خود نسبت به احتمال اعلام نامزدي ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري دوره دهم، اظهار داشت: وي سال ها از امور اجرايي كشور دور بوده و فضاي اجرايي كشور را در دست ندارد، بنابراين بايد حضور وي در عرصه انتخابات رياست جمهوري را با تامل بررسي كرد.

واكنش سخنگوي كروبي به حضور موسوي
اسماعيل گرامي مقدم در خصوص اظهارنظر آقاي خاتمي مبني بر ورود ايشان يا جناب آقاي موسوي در عرصه انتخابات رياست جمهوري گفت: هر چند كه اعلام حضور مير حسين موسوي يا آقاي خاتمي يك گام به جلو است اما ترديدها و ابهامات را رفع نمي كند و براي رفع ابهام بايد گام هاي موثر ديگري برداشته شود. گرامي مقدم در پايان تاكيد كرد: حزب اعتمادملي و گروه هايي كه بر نامزدي آقاي كروبي تاكيد دارند ضمن احترام به همه نامزدها با اهتمام هر چه بيشتر در وحدت نيروهاي اصلاح طلب بر روي نامزدي شيخ اصلاحات فعاليت هاي انتخاباتي خود را راسخ تر از گذشته ادامه خواهند داد.

محمد هاشمي: تصميم دارم، بيايم
محمدهاشمي درباره حضورش در انتخابات رياست جمهوري گفت: هنوز نيامدنم را اعلام نكرده ام و تصميم دارم بيايم.به گزارش ايسنا، خبرنگاران در حاشيه همايش دهه چهارم; ضرورت تعامل و تحول از وي پرسيدند: آيا دير اعلام كردن كانديداهاي اصلاح طلبان فضاي انتخابات را احساسي نخواهد كرد؟وي گفت: چرا اين سوال را از اصولگرايان نمي پرسيد؟ به نظر من ممكن است نوعي انتظار از دو جناح سياسي وجود داشته باشد اما به احساسات نمي انجامد و تصور نمي كنم احساسات مردم بر تصميم گيري آن ها غلبه كند.خبرنگاري گفت: آيت الله هاشمي رفسنجاني كانديداتوري شما در انتخابات را رد كرده است؟محمد هاشمي پاسخ داد: بله، اما گفتند كه در كار ايشان دخالت نمي كنم.

انبارلويي: خاتمي حرف جديدي ندارد
سردبير روزنامه رسالت گفت: تاكنون خاتمي حرف جديدي را كه متفاوت با دوران رياست جمهوري خود باشد، مطرح نكرده و قاعدتا همان مسير گذشته را ادامه خواهد داد.محمد كاظم انبارلويي سردبير روزنامه رسالت در گفتگو با فارس ااظهار داشت:; خاتمي هيچ نقد مشخصي بر عملكرد خود ندارد وقاعدتا آنچه كه گذشته، شايد درست بوده و مردم هم مي توانند بر همين اساس داوري كنند و در مورد راي به آنها تصميم بگيرند.

مرعشي: اگر اصرار كنند كانديدا مي شوم
حسين مرعشي گفت: «حضور ما ائتلافي خواهد بود و ميرحسين موسوي از كساني است كه جبهه اصلاحات از وي حمايت خواهد كرد.» به گزارش آفتاب، عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي در جمع خبرنگاران در حاشيه همايش «دهه چهارم; ضرورت تعامل و تحول» كه از سوي جمعيت توحيد و تعاون برگزار شد، در پاسخ به اين پرسش كه «آيا اجماع اصول گرايان بر آقاي احمدي نژاد شكل مي گيرد؟» گفت: «نمي دانم اما فكر كنم نتوانند بر ايشان اجماع كنند.يكي ديگر از خبرنگاران پرسيد «به جز آقاي خاتمي، كروبي و احمدي نژاد آيا كانديداي جدي ديگري هم وجود دارد؟» كه مرعشي پاسخ داد: «نمي دانم، اما اگر اصرار كنند من هم كانديدا مي شوم.»
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن