تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815668696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كميسيون حقوق بشر اسلامي انگليس: فاجعه غزه، اسراييل و متحدان غربي و عرب آن را بي آبرو كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس كميسيون حقوق بشر اسلامي انگليس: فاجعه غزه، اسراييل و متحدان غربي و عرب آن را بي آبرو كرد
لندن - رييس "كميسيون حقوق بشر اسلامي" انگليس ضمن محكوم كردن جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي عليه مردم غزه بويژه زنان و كودكان فلسطيني، گفت: سكوت غرب و برخي كشورهاي عربي در برابر اين جنايات باعث بي آبرويي هرچه بيشتر آنها شده است.


"مسعود شجره" كه با خبرنگار ايرنا در لندن گفت و گو مي كرد، همچنين ادامه يافتن مقاومت و مبارزه فلسطينيان، مسلمانان و آزاديخواهان جهان در برابر رژيم صهيونيستي را تنها راه موجود براي آزادي فلسطين اشغالي و خنثي كردن توطئه هاي دشمنان توصيف كرد.
رييس كميسيون حقوق بشر اسلامي انگليس گفت: جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي در غزه و صحنه هاي فجيع قتل عام زنان و كودكان فلسطيني توسط اين رژيم تا حدي واضح و آشكار است كه حتي يك كودك پنج ساله نيز به سرعت متوجه توحش اسراييل و ظلم و بي عدالتي تحميل شده بر مردم غزه مي شود.
وي افزود: در اين ميان خصوصا جنايات انجام شده برضد زنان و كودكان فلسطيني شديدا غير قابل قبول است درحالي كه سكوت آمريكا، انگليس، سازمان ملل و برخي كشورهاي عربي در برابر اين جنايات نيز عميقا ننگ آور است.
شجره ادامه داد: رفتار اسراييل بقدري ننگ آور است كه توسط بسياري از مردم جهان از هر نژاد و مذهبي محكوم شده است تاحدي كه يك خاخام يهودي ضد صهيونيست اين هفته با شركت در تظاهرات ضد صهيونيستي با تاكيد بر اينكه از رفتار اسراييل احساس ننگ مي كند گذرنامه اسراييلي خود را به آتش كشيد.
رييس كميسيون حقوق بشر اسلامي در ادامه با اشاره به فعاليت هاي اين كميسيون در حمايت از مردم بي دفاع غزه گفت: ما در دو هفته اخير با همكاري ديگر گروههاي اسلامي و صلح طلب از جمله سازمان دهندگان تظاهرات مختلف در اعتراض به جنايات رژيم صهيونيستي بوديم كه آخرين آن تظاهرات صد هزار نفري حمايت از فلسطين در لندن در روز شنبه بود.
شجره افزود: ما همچنين يك تحصن دائمي را نيز در برابر سفارت رژيم صهيونيستي در لندن آغاز كرده ايم بصورتي كه حتي در نيمه شب و در هواي سرد منفي 10 درجه لندن نيز همواره گروهي از حاميان فلسطين در برابر سفارت اسراييل حضور دارند.
وي ادامه داد: من همچنين با ارسال نامه اي براي رييس پليس لندن به برخورد دوگانه نيروهاي پليس با تظاهركنندگان ضد اسراييلي و تظاهركنندگان طرفدار جنايات اسراييل اعتراض كردم چراكه مي بينيم تعداد نيروهاي پليس در زمان برگزاري تظاهرات حمايت از فلسطين همواره حداقل سه برابر بيشتر از تعداد نيروهاي پليس در زمان تظاهرات طرفداران اسراييل است.
شجره افزود: در عين حال اگر به تصاوير تظاهرات مختلف در لندن نگاه كنيد خواهيد ديد كه در زمان تظاهرات مسلمانان نيروهاي پليس رو به تظاهركنندگان مي ايستند زيرا از ناحيه آنان احساس خطر مي كنند درحالي كه در زمان تظاهرات حاميان اسراييل نيروهاي پليس پشت به تظاهركنندگان و رو به بيرون مي ايستند كه نشان مي دهد از ناحيه بيرون احساس خطر كرده و قصد حمايت از حاميان رژيم صهيونيستي را دارند.
رييس كميسيون حقوق بشر اسلامي ادامه داد: ما از تمامي اعضاي خود و حاميان فلسطين نيز خواسته ايم با ارسال نامه براي سازمان ها و نهادهاي بين المللي مانند سازمان ملل به آنها براي پايان دادن به جنايات رژيم صهيونيستي فشار بياورند.
وي گفت: ما همچنين دو طرح جداگانه را نيز براي مقابله با رژيم صهيونيستي دنبال مي كنيم كه شامل تحريم كالاهاي اسراييلي و دنبال كردن پرونده جنايات جنگي انجام شده توسط رهبران اين رژيم است.
شجره در ادامه با محكوم كردن سكوت مقامات سازمان هاي بين المللي و كشورهاي غربي و عربي در قبال جنايات اسراييل گفت: درگيري غزه و سكوت بسياري از مجامع در برابر آن باعث شد صهيونيست ها و حاميان آنها از جمله دولت هاي مصر، آمريكا و انگليس و نهادهاي بين المللي نظير سازمان ملل، اتحاديه عرب و سازمان كنفرانس اسلامي آبروي بين المللي خود را كاملا از دست بدهند درحالي كه تنها كشورهايي مانند ايران، سوريه، تركيه و چند كشور ديگر با عملكرد درست توانستند هرچه بيشتر بر آبروي خود بيفزايند.
شجره در ادامه با غير عادلانه توصيف كردن طرح آتش بس پيشنهادي مصر و فرانسه گفت: اين طرح به هيچ عنوان با هدف برقراري صلح پيشنهاد نشده است چراكه تلاش دارد در قالب طرح صلح، فلسطيني ها را از حق قانوني شان براي دفاع از خود محروم كند.
وي افزود: بسياري از كشورهاي غربي و خصوصا آمريكا و انگليس با حمايت صريح از اسراييل هيچ اهميتي به وضعيت فلسطينيان و جنايات انجام شده برضد آنان نمي دهند درحالي كه هم اكنون در تلاش هستند تا فلسطيني ها را حتي از حقشان براي دفاع از خود محروم كرده و دست و پاي آنان را با ادعاي صلح ببندند كه اين به هيچ عنوان عادلانه نيست.
شجره ادامه داد: جالب اينجاست كه اين كشورها دائما بر حق اسراييل براي دفاع از خود تاكيد مي كنند اما زماني كه با فلسطينيان مواجه مي شوند نه تنها اين حق را به رسميت نمي شناسند بلكه تلاش مي كنند آن را هرچه محدودتر كنند.
رييس كميسيون حقوق بشر اسلامي انگليس در پايان گفت: ادامه يافتن مقاومت فلسطينيان تنها راه پيروزي آنان است زيرا تاريخ خاورميانه نشان داده تنها كشورها و جوامعي از حمله رژيم صهيونيستي در امان هستند كه اسراييل مي داند در صورت حمله به آنها با حملات متقابل و شديدي مواجه خواهد شد.
اروپام**222**345
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن