تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير مركز عربي مطالعات ايران در گفت‌وگو با فارس:رژيم صهيونيستي بازهم شكست اطلاعاتي خورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير مركز عربي مطالعات ايران در گفت‌وگو با فارس:رژيم صهيونيستي بازهم شكست اطلاعاتي خورد
خبرگزاري فارس: مدير مركز عربي مطالعات ايران با بيان اينكه ارتش رژيم صهيونيستي بعد از جنگ 33روزه در غزه نيز شكست اطلاعاتي خورد؛‌ افزود: بي‌شك مقاومت مردمي غزه برخلاف ميل رژيم صهيونيستي توانمندتر خواهد شد و اين امر پيروزي بزرگ مقاومت و شكست رژيم صهيونيستي را نشان مي‌دهد.


"محمد صالح صدقيان" مدير مركز عربي مطالعات ايران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس درباره استفاده رژيم صهيونيستي از بمب‌هاي فسفري كه تنها در آمريكا توليد مي‌شود؛‌ تصريح كرد: شكي نيست كه ايالات متحده آمريكا پشتيبان اصلي رژيم صهيونيستي در كشتار مردم بي‌دفاع و تحت محاصره غزه است و‌ از زمان تاسيس اين رژيم جعلي در سال 1947 تا كنون از هيچ حمايت و پشتيباني از نظر مالي، نظامي و فني در اين زمينه دريغ نكرده‌است.
وي با بيان اينكه رژيم صهيونيستي پيش از اين از سلاح كشتار جمعي براي كشتار مردم لبنان در سال‌هاي 1995، 1997 و 2006 استفاده كرده‌است؛ افزود: كاخ سفبد اين سلاح‌ها را در اختيار رژيم صهيونيستي قرار مي‌دهد و به تل آويو اجازه مي‌دهد كه از آنها براي كشتار ملت مظلوم فلسطين درنوار غزه استفاده كند و متاسفانه جامعه بين المللي تا كنون نتوانسته است مانع وقوع چنين جناياتي عليه بشريت شود.
مدير مركز عربي مطالعات ايران با اشاره به ممنوعيت استفاده از سلاح‌هاي كشتار جمعي تصريح كرد: رژيم صهيونيستي در بمباران غزه انواع بمب‌هاي خوشه‌اي، فسفري و ناپال خود را بر سر زنان و كودكان غزه مي‌ريزد و به اعتراف همه كارشناسان مسائل نظامي اين سلاح‌ها جز سلاح‌هاي كشتار جمعي به شمار مي‌روند و حتي هيئت درماني سازمان پزشكان بدون مرز كه چندي پيش وارد نوار غزه شده‌بود؛ نسبت به عوارض وخيم اين سلاح‌هاي كشتار جمعي بر شهروندان غزه هشدار داده و بر بيماري‌هاي خطرناكي كه در اثر سقوط بمب‌هاي فسفري بر نوار غزه، دامنگير اهالي آواره فلسطين شده است؛‌ تاكيد كردند.
وي درباره سكوت مجامع حقوقي و بين المللي در برابر آن چه در غزه رخ مي‌دهد؛ گفت:‌ استفاده از سلاح‌هاي كشتار جمعي در كشتار بيگناهان بيانگر منطق رژيم صهيونيستي و كساني كه شعار دفاع از حقوق بشر را سر مي‌دهند بويژه آمريكا است و بر اتحاديه‌هاي حقوقي و سازمان‌هاي حقوق بشري است كه از رژيم صهيونيستي و آمريكا به خاطر اين جنايات شكايت كرده و آنها را بيش از پيش رسوا سازند.
صدقيان با بيان اينكه ارتش رژيم صهيونيستي در غزه شكست سختي را متحمل شده‌است؛ ادامه داد: در حقيقت ارتش رژيم صهيونيستي يك هدف اساسي از حمله به غزه داشت و آن توقف پرتاب موشك‌هاي مقاومت از نوار غزه به سرزمين‌هاي فلسطين اشغالي است و تا كنون نه تنها نتوانسته مانع از شليك اين موشكها كه امنيت آن رژيم جعلي را تهديد مي‌كنند؛ شود بلكه برد موشك‌هاي مقاومت اسلامي فلسطين روز به روز در حال افزايش است و اين امر موفقيت و پيروزي بزرگي براي مقاومت به شمار مي‌رود.
مدير مركز عربي مطالعات ايران افزود: معتقدم كه ارتش رژيم صهيونيستي همانگونه كه در جنگ 33 روزه شكست سختي از حزب الله خورد در حمله فعلي خود به غزه نيز شكست سهمگيني از نيروهاي مقاومت خواهد خورد و دستاوردهاي اين درگيري تا كنون همين امر را نشان مي‌دهد.
وي با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي گمان مي‌كرد موشك‌هاي حماس بيش از 20 كيلومتر برد نداشته باشند؛ تصريح كرد: برد موشك‌هاي مقاومت بر خلاف انتظار رژيم صهيونيستي روز به روز در حال افزايش است و امروزه تا عمق بيش از 40 كيلومتري سرزمين‌هاي فلسطين اشغالي در حيطه هدف موشك‌هاي مقاومت است و معتقدم عدم توان ارتش رژيم صهيونيستي در توقف اين موشك‌ها امري مهمتر است و به مثابه پيروزي بزرگي براي مقاومت فلسطين به شمار مي‌رود. زيرا امروزه فرهنگ مقاومت بيش از هر زمان ديگري قوي‌تر شده‌است.
صدقيان افزود: معتقدم كه مقاومت فلسطين گزينه‌هاي بسياري براي غافلگيري ارتش رژيم صهيونيستي در اختيار دارد و همين مقاومت بود كه جلوي تانك‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي ايستاد و از ورود تاسيسات زرهي دشمن صهيونيستي به غزه ممانعت به عمل آورد. اين امر نشان مي‌دهد كه سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي برآورد درستي از قدرت مقاومت نداشته است كه به نوه خود شكست ديگري براي دستگاه اطلاعاتي و جاسوسي رژيم صهيونيستي به شمار مي‌رود.
وي با اشاره به شكست اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه خود عليه مردم لبنان در سال 2006 افزود: مقاومت فلسطين يك مجموعه منظم نظامي نيست لذا ملاحظه مي‌شود كه مقاومت در همه خانه‌هاي فلسطيني يافت مي‌شود و رژيم صهيونيستي نمي‌تواند اطلاعات مربوط به توان مقاومت را به طور دقيق به دست آورد.
مدير مركز عربي مطالعات ايران با بيان اينكه ارتش رژيم صهيونيستي تا كنون به هيچ كدام از اهداف خود از حمله وحشيانه به غزه دست نيافته است؛ افزود:‌ بي‌شك به رغم همه بمباران‌هاي ددمنشانه رژيم صهيونيستي عليه غزه مقاومت مردمي غزه توانمندتر خواهد شد و اين امر پيروزي بزرگ مقاومت و شكست رژيم صهيونيستي را نشان مي‌دهد.
انتهاي پيام/.
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن