تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816512676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته‌ي شانزدهم ليگ برتر واليبال وقتي شگفتي همه‌ي ايران را فرا بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هفته‌ي شانزدهم ليگ برتر واليبال وقتي شگفتي همه‌ي ايران را فرا بگيرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

شايد تنها تيم‌هاي تهراني پيكان - سايپا و دانشگاه آزاد بودند كه با چشيدن طعم پيروزي علاوه بر تداوم بردهايشان اجازه تكميل شگفتي‌هاي هفته سوم از دور برگشت ليگ برتر واليبال را ندادند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چهارشنبه شب گذشته و در ادامه برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال هفت ديدار انجام شد كه طي آن نتايج جالب توجهي برجاي ماند. از جمله حوادث دور از انتظار هفته، شكست خانگي تيم بيم مازندران در برابر تيم جوان پتروشيمي بندرامام بود. تيم قعر جدولي گل‌گهر سيرجان در همدان از سد تيم شهرداري اين شهر گذشت. برق در كرمان تيم بانك صادرات ايران نماينده مشهد را سه بر يك از پيش‌رو برداشت و تيم فولاد اروميه در خانه و پس از انجام يك ماراتن سنگين در گيم پنجم با ثبت امتياز 18 بر 16 توانست تيم پاديسان نماينده گنبد را وادار به قبول شكست كند.

گرچه تيم‌هاي ارتعاشات صنعتي ايران و سنگ آهن بافق هم هر كدام يك ست از تيم‌هاي سايپا و دانشگاه آزاد گرفتند اما، نتوانستند اين هفته را با پيروزي پشت سر بگذارند.

اما، در مهمترين ديدار هفته تيم بيم شكست سختي را مقابل تيم متحول شده پتروشيمي بندرامام تجربه كرد. مديران اين تيم كه در نخستين سال حضورشان در رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال خيلي زود به كسب بردهاي پياپي عادت كرده بودند، حالا پس از قبول اين شكست خانگي بايد تدابيري بيانديشند تا نوار پيروزي‌هاي تيم واليبال اين باشگاه تغيير شكل و ماهيت ندهد.

اما، روز بد بيم با آسيب ديدگي محمدرضا سليماني بازيكنان قطر پاسورشان آغاز شد. آنها كه در امتياز 16 بر 6 از ميهمان خود تيم پتروشيمي جلو بودند پس از پيچيدن مچ پاي اين بازيكن بيش از گذشته پي به بدشانسي‌هاي خود بردند. در اين بين ناآمادگي "تاسف"، "رحمان رئوفي" و "امير احمدي" هم اضافه شد تا هفته‌ي شانزدهم تنها با كسب يك امتياز براي آنها خاتمه يابد. در اين بين اضافه شدن پرويز كاظمي و قرار گرفتن او بر روي نيمكت تيم پتروشيمي حداكثر تاثيرگذاري را برجاي گذاشت.

او به همراه يك تيم آماده متشكل از سال افزون، ثاني، زريني، فياضي (كمالوند) جديدي، نجفي و محمدي‌زاده توانست انگيزه و تجربه را با هم ادغام كرده و يك تيم پيروز را با محمدرضا دامغاني اداره كند. نكته و عامل برتري اين تيم سرويس‌هاي هدفدار بود و دفاع‌هاي كم نقص.

تيم سيزدهم جدولي برق كرمان موفق شد تيم بانك صادرات را پس از انجام يك مكالمه تلفني از پيش‌رو بردارد! سيامك تيموري، سرمربي حال حاضر اين تيم كه پس از جدايي ناصر شهنازي بر مسندكار نشسته است، از راهنمايي‌هاي دوست و كارشناسش در مشهد استفاده كرد و با انتقال آن به بازيكنان تيمش سه بر يك تيم بالانشين بانك صادرات را مغلوب كرد. در اين ديدار كار برتري تيم برق با سرويس‌هاي با برنامه‌ي بازيكنان اين تيم آغاز شد به طوري كه قوچان‌نژاد مجبور شد خيلي زود دست به تركيب تيمش بزند اما، جابه‌جايي صمدي و ارمشي هم راه فرار از شكست نبود تا سرانجام بانك تقويت شده در برابر تيم جوان برق از دست رفتن يك امتياز حساس را شاهد شود.

ديگر شگفتي هفته را تيم گل گهرسيرجان خلق كرد. آنها كه چندي است از حضور خليل آزمون سرمربي اهل گنبد بهره مي‌برند سرانجام توانستند مزد زحمات‌شان را در همدان بگيرند. آنها گرچه ست اول را به دليل ناآشنايي با جو سالن واگذار كردند اما، در سه ست پياپي قدرت‌شان را بر حريف ديكته كردند تا اين بهانه‌اي باشد براي جدا شدن از قعر جدول رده‌بندي.

فولاد و در چارچوب هفته‌ي شانزدهم مسابقات ليگ برتر در اروميه غافلگير شد. هر دو تيم بازي پاياپايي را در طول بازي به نمايش گذاشتند اما، اين تيم پاديسان بود كه براي كسب پيروزي خارج از خانه به آب و آتش زد ولي براي آنها روزنه‌اي روبه پيروزي نبود.

دانشگاه آزاد در ديگر ديدار پايتخت مقابل تيم جوان و كم ادعاي سنگ آهن بافق قرار گرفت و سه بر يك به برتري دست يافت و در نهايت تيم پيكان آسان‌ترين كار را در رشت براي كسب پيروزي و ادامه‌ي صدرنشيني بي حرف و حديث انتخاب كرد و سه بر يك به برتري دست يافت.

بدين ترتيب و تا پايان هفته شانزدهم تيم‌هاي پيكان و سايپا همچنان در رده‌هاي اول و دوم قرار دارند و بيم مازندران به رغم قبول شكست در برابر تيم پتروشيمي بندرامام جايگاه سوم جدول را در اختيار دارد.

رده‌بندي ليگ:

1- پيكان، 2- سايپا، 3- بيم مازندران، 4- فولاد اروميه، 5- دانشگاه آزاد، 6- پتروشيمي بندرامام، 7- بانك صادرات ايران، 8- سنگ آهن بافق، 9- داماش گيلان، 10- پاديسان گنبد، 11- ارتعاشات صنعتي ايران، 12- شهرداري همدان، 13- برق كرمان، 14- گل‌گهر سيرجان

نتايج كامل مسابقات:

- بيم مازندران 0 - پتروشيمي بندر امام 3

(25-23)(25-19)(25-22)

- شهرداري همدان 1 - گل گهر سيرجان 3

(19-25)(25-18)(25-18)(25-23)

- فولاد اروميه 3 - پاديسان گنبد 2

(25-18)(27-25)(19-25)(16-25)(16-18)

- برق كرمان 3 - بانك صادرات ايران 1

(28-30)(14-25)(25-21)(28-30)

- داماش گيلان 0 - پيكان تهران 3

(25-23)(25-21)(25-21)

- سايپا تهران 3 - ارتعاشات صنعتي ايران 1

(25-23)(20-25)(22-25)(22-25)

- دانشگاه آزاد اسلامي 3 - سنگ آهن بافق 1

(20-25)(27-25)(22-25)(25-27)

انتهاي پيام
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن