تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820733427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش كامل نشست خبري رييس جمهور با خبرنگاران داخلي و خارجي: آمريكا بايد دخالت هاي خود را به مرزهايش محدود كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گزارش كامل نشست خبري رييس جمهور با خبرنگاران داخلي و خارجي: آمريكا بايد دخالت هاي خود را به مرزهايش محدود كند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دكتر محمود احمدي نژاد گفت: ريشه تمام درگيري ها در جهان دخالت هاي بيجاي آمريكا است، آن ها بايد خدمتگزار ملت خود باشند بنابراين آمريكا ناچار است دخالت هاي خود را به مرزهاي داخلي اش محدود كند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"رييس جمهوري كشورمان در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران داخلي و خارجي در مورد مهمترين مسائل منطقه اي و داخلي گفتگو كرد.
اين نشست مطبوعاتي در ساعت 15:40 دقيقه روز گذشته شروع شد كه در مقدمه اين جلسه محمود احمدي نژاد به بررسي تحولات غزه، چگونگي شكل گيري رژيم جعلي صهيونيستي و نقش تاثيرگذار كشورهاي اسلامي در منطقه صحبت كرد.
پس از سخنان رييس جمهوري خبرنگاران رسانه هاي داخلي و خارجي عمده ترين سوالات خود را حول محورهايي همچون هدفمند كردن يارانه ها، بودجه سال 88، سهميه بندي بنزِين در سال آينده، روي كار آمدن اوباما، قيمت مسكن، تحريم نفت عليه كشورهاي غربي، مساله هسته اي و طرح تحول اقتصادي پرداختند و رييس جمهوري نيز به سوالات پاسخ داد.
خبرنگار خبرگزاري قدس سوال كرد به چه علت نشست ميان كشورهاي اسلامي و كنفرانس اسلامي برگزار نمي شود؟كه دكتر محمود احمدي نژاد پاسخ داد اين موضوع به دخالت هاي رژيم صهيونيستي باز مي گردد كه در حال حاضر پافشاري مي كنند اين كنفرانس برگزار نشود ولي رييس دوره اي كنفرانس اسلامي قرار است به تهران بيايد كه در اين مساله صحبت شود و ما اميدواريم اگر نشستي برگزار مي شود براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين باشد.
رييس جمهور كشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار موج مبني بر راهكارهاي دولت براي افزايش توليد و مشكلات آن تصريح كرد: بخش توليد امروز با نشاط و پويا در حال حركت است، رشد توليد و سرمايه گذاري امسال 6/7 درصد و سال پيش 8/6 درصد و سال قبل از آن 8/5 درصد بوده است كه اين مساله روند رشد سرمايه گذاري را به صورت صعودي نشان مي دهد، اتفاقات جهاني نيز تاثيري بر سرمايه گذاري ها ندارد و در حال حاضر بر اساس سياست هاي اصل 44 توليد در كشور به پيش مي رود، طرح هدفمند كردن يارانه ها نيز قابل بررسي است و كماكان تقاضا براي سرمايه داري روز افزون است، بخش خصوصي در كشور به سرعت جاي خود را پيدا كرده و ما از اين بابت نگراني نداريم.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اعتراضات برخي نمايندگان مجلس براي طرح هدفمند كردن يارانه ها گفت: امروز فضاي خوبي ميان مجلس و دولت حاكم است و دولت از همه توان كارشناسي خود براي بررسي طرح هدفمند كردن يارانه ها استفاده مي كند، وظيفه دولت تهيه لايحه بودجه و تقديم به مجلس است و مهم اين است كه هدفمند كردن يارانه ها يكي از كارهاي بزرگ در اصلاحات ساختاري كشور است كه حداقل چهار دولت به آن مبادرت داشته اند.
وي در ادامه افزود: نمايندگان مجلس آزادند كه اظهارنظر كنند و من از صاحبنظران نيز همين جا دعوت مي كنم كه ما را در اين امر ياري كنند. ما براي پرداخت نقدي يارانه ها استدلال هاي خوبي در اختيار داريم ولي اين موضوع نبايد به چالش ميان نظريه پردازان اقتصادي تبديل شود.
دكتر محمود احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار واشنگتن پست مبني بر خبر جايزه نقدي براي بريدن سر مبارك اظهار داشت: من چنين مساله اي را نشنيده ام، موضوع اين است كه بايد اساس جنايتكاري رژيم صهيونيستي و حاميان آن برچيده شود.
خبرنگار الفرات عراق از دو دستگي در برگزاري اجلاس عرب خبر داد و اينكه اگر عراق در اجلاس دوحه شركت نكند اين نشست به حد نصاب نمي رسد كه رييس جمهور در اين زمينه خاطر نشان كرد: امروز روزي است كه اتحاديه عرب بايد مسووليت خود را به نحو احسن انجام دهد و نبايد گلايه و دلخوري اي در ميان باشد زيرا مانع از انجام رسالت هاي عظيم اسلامي مي شود، رژيم صهيونيستي نمي خواهد كشورهاي عربي دور هم جمع شوند تا كمك رساني به غزه قطع شود، توجه كنيد كه در حال حاضر در برابر تاريخ و خداوند متعال قرار داريد و بايد در برابر خون هاي به ناحق ريخته جواب دهيد، من اميدوارم عراق در اين كنفرانس شركت كند و تصميمات مقتضي را اتخاذ كند.
رييس جمهور كشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار ITN انگليس مبني بر تاثير تحولات غزه و رابطه ايران و آمريكا و همچنين تغيير سياست هاي هسته اي ايران تصريح كرد: باز هم تكرار مي كنم تا امروز هم غزه پيروز است، پيروزي مردم غزه پيروزي ملت هاي آزاده و كرامت انساني در برابر تجاوز ملت ها است، دنيا در آستانه تحولات است و هر دولتي كه در آمريكا روي كار مي آيد بايد دو تغيير در رفتار خود ايجاد كند، در درجه اول كه آمريكا نبايد به خود حق دهد تا در همه منطقه دخالت كند و بايد دايره اين دخالت هاي خود را به مرزهايش محدود كند، تغيير دوم رويكرد دولت آمريكا نسبت به ايران است كه 58 سال به ملت ايران نظر سوء داشتند از كودتاي 1332 تا امروز دولت آمريكا در مقابل ايران قرار داشت، ملت ما از رويكرد بدخواهانه آمريكا آسيب هاي جدي ديده اما اين فشارها باعث شده ملت ما امروز، اقتصاد، فرهنگ، صنعت و علم و فن آوري مستقلي داشته باشد.
دكتر محمود احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار كيهان مبني بر هدف از پيام شما به پادشاه عربستان و همچنين درخواست مصر مبني بر آتش بس دائم تصريح كرد: ما با صلح و آتش بس موافقيم اما صلحي كه مبتني بر تامين حقوق ملت ها باشد. اگر حقوق مردم فلسطين خشكيده شود اين صلح معنا ندارد، ما همواره خواهان رفتار برادرانه ميان كشورهاي منطقه هستيم و به برخي رفتارها نيز انتقاد داريم، موضع ايران در ارتباط با كشورهاي اسلامي در قبال رژيم صهيونيستي متفاوت است.
وي در ادامه افزود: رفتارهايي كه توسط برخي دولت ها در منطقه ديده مي شود حاصل فشارهايي است كه رژيم صهيونيستي بر آن ها وارد مي كند تا ميان دولت ها اختلاف صورت گيرد، من امروز به پادشاه عربستان نامه دادم و شرايط را برايشان تشريح كردم و درخواست داشتم كه مواضع خود را به صورت صريح اعلام كنند تا دشمنان اميدشان به ياس تبديل شود.
رييس جمهور كشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار واحد مركزي خبر مبني بر سياست هاي ابلاغي رهبري و برنامه پنجم توسعه گفت: سياست هاي ابلاغ شده در تمامي دستگاه هاي كشور قابل اجراست و خوشبختانه سياست هاي ارائه شده توسط رهبري هوشمندانه، دقيق و منسجم تنظيم شده است، بناي سياست دولت نيز اين است كه به سرعت به سمت اين برنامه پيش برود و هدف هاي آتي را ترسيم كند، من به شخصه از رهبري براي تدوين اين سياست ها و جهت گيري هاي صريح ملي تشكر مي كنم كه دولت با تمام وجود پاي اين سياست ها ايستاده است.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا مبني بر اينكه آيا لايحه هدفمند كردن يارانه ها بر حقوق كارگران تاثير مي گذارد يا خير، اظهار داشت: يكي از اهداف اصلي هدفمند كردن يارانه ها كنترل تورم است، ما قصد داريم كه جلوي افزايش پولي را بگيريم و بار مستمري كه بر دوش افراد كم درآمد اضافه شده، برداشته شود.
دكتر محمود احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار NBC آمريكا در خصوص موضع ايران در قبال روي كار آمدن اوباما در آمريكا گفت: ادبيات چماق و هويج ديگر متروك شده است و سياستمداران و رسانه ها متوجه اين مساله شده اند، اگر تغييرات اساسي و بر اساس عدالت و حقوق ملت ها در آمريكا روي دهد مورد استقبال ايران خواهد بود، صبر ما زياد است منتظريم ببينيم چه خواهد شد.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار رسانه اي چين مبني بر اينكه آرزوي شما از بعد از انقلاب در رابطه با كشورهاي آمريكا و چين چيست، اظهار داشت: آرزوي ما از بعد از انقلاب صلح و رفاه در دنيا بوده است، رابطه با چين و آمريكا متفاوت است، اگرچه همواره داراي فراز و نشيب هاي فراوان بوده اما بر پايه دوستي و تعامل سازنده با دولت ها و همچنين سرمايه گذاري ها و تجارت روز افزون قرار گرفته است، روابط ايران و چين همواره بر اساس دوستي بوده است، اما روابط ايران و آمريكا خاص است زيرا اين كشور هميشه به دنبال سلطه طلبي و موضع گيري بر عليه ايران بوده و در هشت سال جنگ تحميلي اين مساله را اثبات كرده است، در هر صورت ملت ايران روي پاي خود ايستاده و حاضر است از استقلال و حيثيت خود دفاع كند.
رييس جمهور محترم كشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار رويتر مبني بر اينكه آيا مي توان از سلاح تحريم نفت در مقابل رژيم صهيونيستي و آمريكا استفاده كرد كه دكتر محمود احمدي نژاد پاسخ داد اين پيشنهاد خوب است ولي در حال حاضر در دستور كار نيست.
خبرنگار فارس سوالي در خصوص طرح دولت، وحدت ملي مطرح كرد و رييس جمهور پاسخ داد در ايران آزادي نزديك به مطلق حكم مي كند و در اين دولت نيز به همين منوال آزادي وجود داشته با اينكه هميشه در روزنامه ها تيترهاي بزرگ از آمارهاي غلط به چشم مي خورد ولي هميشه دولت اين مساله را تحمل مي كند، انتخابات رياست جمهوري دهم نزديك است و هر كس براي خود شعاري انتخاب مي كند ولي بايد توجه داشت كه به راي مردم در هر صورت بايد احترام گذاشت.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبني بر استمرار طرح سهميه بندي بنزين و همچنين كوچك سازي دولت در ايران گفت: بررسي ها بر روي استمرار طرح سهميه بندي بنزين ادامه دارد، در مورد طرح كوچك سازي دولت نيز بايد گفت اين طرح به كاهش وظايف دولت بر مي گردد ولي در حال حاضر وظايف دولت افزايش يافته است، دولت توانسته به ميزان شش درصد نهادهاي وابسته به دولت را واگذار كند ولي معنايش اين نيست كه 60 درصد سهم دولت فروخته شده است.
رييس جمهور كشورمان در پاسخ به راديو ايران در خصوص كاهش قيمت مسكن و همچنين زمان استمرار تثبيت قيمت ها خاطر نشان كرد: تلاش كشور و دولت رسيدن به نقطه مطلوب است، ما جهشي در قيمت ها داشتيم كه متاثر از عوامل داخلي و خارجي بود كه تلاش هاي دولت اين بوده كه تحولات داخلي و خارجي در اين قضيه تاثيرگذار نباشد.
راديو ايران سوالي ديگر مبني بر تشكيل دادگاهي براي محكوم كردن رژيم صهيونيستي مطرح كرد كه احمدي نژاد تصريح كرد: لايحه اي به مجلس رفته با كمك قوه قضائيه كه اگر تصويب شود در دادگاه هاي ايران نيز مي توان جنايات بين المللي را بررسي كرد و تمام حقوقدان ها در اين امر بسيج شده اند و من اجرايي شدن اين مساله را در آينده اي نزديك مي بينم.
احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار فرانسه مبني بر اينكه ايران چگونه شركت هاي صهيونيستي را تشخيص مي دهد، گفت: در دولت طرحي تصويب شد كه اجازه دارد تا در سرزمين هاي اشغالي به نفع رژيم صهيونيستي اگر سرمايه گذاري وجود داشته باشد آن را مجازات كند، شناسايي عمده اين افراد مشكل نيست، ممكن است برخي كاملا سري عمل كنند ولي به طور قطع شناسايي مي شوند.
رييس جمهور كشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار فايننشال تايمز مبني بر اينكه آيا ايران در مقابل آمريكا در مساله هسته اي انعطاف نشان مي دهد، تصريح كرد: مشكلات امروز دنيا بر اثر فشار آمريكا است، سربازان آمريكايي در آسياي شرقي چه مي كنند، شوراي امنيت نيز بايد از حقوق ملت ها دفاع كند ولي در حال حاضر آنچه مي بينيم حمايت قاطع از رژيم صهيونيستي است، يكي از تغييراتي كه آمريكا بايد در خود ايجاد كند اين است كه گوش هايش را باز كند و اين مقدمه تغيير است.
احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار لبنان مبني بر اينكه اقدام نظامي براي دفاع از مردم فلسطين ضروري است يا خير، اظهار داشت: مساله غزه راه حل نظامي بيروني ندارد و خود حماس و مقاومت حريف اسرائيل خواهد بود، اميدوارم اين مساله به زودي حل شود و رژيم صهيونيستي جنايات خود را متوقف كند.
رييس جمهور كشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار شبكه خبر در خصوص ويژگي هاي بودجه 88 تصريح كرد: اين بودجه مراحل نهايي تدوين خود را مي گذراند و يكشنبه آينده به مجلس ارائه خواهد شد، بودجه ما در هر سال اهدافي را تعيين كرده كه دولت مقداري از اين اهداف را روشن كرده است، در كل روند بودجه 88 خوب است.
خبرنگار برنا تحليلي ارائه داد مبني بر اينكه امور خارجه ايران در مساله غزه در حاشيه قرار گرفته است كه احمدي نژاد در اين زمينه تصريح كرد: ديپلماسي كاري پيچيده و هماهنگ است وزارت امور خارجه ايران روزهاي پركاري را طي مي كند در بعضي زمينه ها با سرعت پيش مي رود و در بعضي مسائل ميلي متري.
دكتر محمود احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار آسوشيتدپرس در خصوص موضع هسته اي ايران تصريح كرد: نيروگاه بوشهر مسير خود را طي مي كند و نسبتا خوب پيشرفته است، اتفاقي كه افتاد اين بود كه در مورد حق ملت ايران اعتراض شد ولي در حال حاضر كشورها اين واقعيت را پذيرفته اند، ديگر موضوع هسته اي ايران كهنه شده است تا عده اي به بهانه آن شرايط را تغيير دهند.
رييس جمهور كشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبني بر اينكه يكي از سياست هاي رهبري زنده نگه داشتن انديشه هاي امام خميني بود چگونه مي توانيم اين انديشه را زنده نگه داريم، اظهار داشت: تلاش ما اين است كه تا خرداد ماه آينده برنامه اي را آماده و براي بررسي به مجلس بفرستيم، امام، هويت ملي و انساني و انقلابي ايران است، راه امام را بايد ادامه داد، نوع نگاه دستگاه هاي اجرايي كشور نيز بايد آرماني و به دور از هر گونه اشرافي گري و تجمل و با توجه به برنامه ريزي و استقلال كشور و همچنين ديدگاه ها و خط مشي امام صورت گيرد.
سوال آخر را خبرنگار BBC از رييس جمهور مبني بر كمك تسليحاتي ايران به حماس پرسيد كه محمود احمدي نژاد در پايان اين نشست در پاسخ به سوال اين خبرنگار گفت: ما تصور نمي كنيم كه حماس به اسلحه نياز داشته باشد، مردم غزه و فلسطين به ايمان خود تكيه دارند كه اين مساله آن ها را به پيروزي مي رساند.

**ادامه حيات رژيم صهيونيستي در منطقه امكان پذير نيست
رييس جمهوري گفت: امروز بر همگان حتي بر حاميان رژيم صهيونيستي و بر سران اين رژيم به طور كاملا واضحي آشكار شده كه ادامه حيات اين رژيم در منطقه امكان پذير نيست.
به گزارش "ايسكانيوز"محمود احمدي نژاد در نشست مطبوعاتي خود در جمع خبرنگاران داخلي و خارجي اعلام كرد: حادثه عظيم غزه ما را وادار مي كند كه نگاهي به تاريخ رژيم صهيونيستي نحوه شكل گري و عملكرد سازمان و ملت هاي جهان داشت باشيم.
رييس جمهوري افزود: در طول 60 سال و بعد از جنگ دوم جهاني جهان بشري حتي يك روز آرامش را تجربه نكرده است؛ جنگ هاي متعدد در شرق آسيا، اروپا ، آفريقا، در آمريكاي جنوبي و در خاورميانه جنگ تحميلي هشت ساله جمهوري اسلامي و تجاوز توسط رژيم صهيونيستي، همه مي دانند امروز بر كسي پوشيده نيست كه اساس اين رژيم با يك طراحي غربي و براي تامين آرزوهاي تاريخي برخي از دول غربي مثل انگليس و بعد هم آمريكا در منطقه ما براي تسلط بر منطقه شكل گرفته است.
احمدي نژاد اظهار داشت: چند صد سال تلاش براي تسلط بر خاورميانه و فلسطين به عنوان مقدمه سلطه بر منطقه و جهان توسط قدرت هاي غربي انجام شد، اما هر بار با شكست مواجه شدند. حدود 100 سال قبل از يك غفلت منطقه استفاده كردند و مقدمات تاسيس اين رژيم را به عنوان پايگاه نظام سلطه در دل منطقه فراهم كردند و بهانه ها را در جنگ دوم جهاني كامل كردند و با يك تبليغات رسانه اي با زور سرنيزه و سلاح در فلسطين بر ملت هاي منطقه تحميل كردند.
رييس جمهوري تاكيد كرد: همه مقدمات و استدلال ها بر پايه دروغ و توطئه و طراحي هاي جنايت بار بوده است.
به گزارش خبرنگار ايسكانيوز احمدي نژاد گفت: به روشني قابل فهم است كه هدف اصلي از تاسيس اين رژيم و ماموريت اين رژيم جعلي و غير قانوني ايجاد جنگ تجاوز اشغال و كشتار مستمر است. از روزي كه اين رژيم در منطقه تاسيس شده است دائم يا تهديد بوده يا تجاوز و كشتار مردم در فلسطين بوده است و يا آواره كردن مردم بوده و يا اشغال سرزمين هاي اطراف؛ ماموريت اين رژيم همين است و اساس شكل گيري اين رژيم براي درگير كردن ملت هاي منطقه و سياست هاي آمريكا و دولت آمريكا و انگليس و بعضي از هم پيمانان آنان در منطقه است.
وي با تاكيد بر اين موضوع كه هنوز دو سال و نيم از حمله لبنان نگذشته است و با بهانه اي حمله به غزه آغاز شد افزود: البته مي دانيد براي كساني كه منافع خود و حيات خود را در جنگ و تجاوز و ترور مي بينند شروع جنگ نيازمند بهانه نيست حتي با يك خبر جعلي و با يك طراح رسانه اي هم مي توان بهانه هاي لازم براي جنگ را به دست آورد.
احمدي نژاد تاكيد كرد: امروز رژيم صهيونيستي در غزه زشت ترين و جنايت بار ترين اقدام را عليه مردم به كار گرفته كلمات قاصرند از اينكه عمق جنايت اين تبهكاران حرفه اي را ترسيم كنند به نظر ما سردمداران اين رژيم يك مشت آدم كشان هستند كه به نظام استكباري در آمده اند براي جنايت و كشتار و نابود كردن ثروت هاي منطقه.
وي ادامه داد: امروز صحنه غزه يك صحنه فصل و آزمايش و بزرگ است براي همه. به سرعت صف بندي هاي جديدي در دنيا در حال شكل گيري است كساني كه حامي تجاوز و كشتار و جنايت اند و كساني كه حامي مظلومان و ارزش هاي انساني و عدالت و صلح و دوستي هستند.
رييس جمهوري اعلام كرد: در صحنه غزه چند نتيجه بسيار روشن امروز به دست مي آيد؛ نتيجه اول ماهيت اين رژيم و نتيجه دوم استيصال و شكست قطعي اين رژيم است. امروز بر همگان حتي بر حاميان رژيم صهيونيستي و بر سران اين رژيم به طور كاملا واضحي آشكار شده كه ادامه حيات اين رژيم در منطقه امكان پذير نيست؛ كساني كه هر روز به يك بهانه اي زن ها و كودكان و غير نظاميان را با بمب و موشك قطعه قطعه مي كنند معلوم است كه از ادامه همزيستي منطقه مايوسند گرچه آنها هيچ گاه با ملت هاي منطقه همزيستي نداشته اند.
احمدي نژاد اظهار داشت: شكست انديشه ليبرال و سكولار و اومانيسم كه بيش از 200 سال عرصه هاي گوناگون اقتصادي سياسي و داشت. شعارهاي آزادي در غزه به آزمايش كشيده شدند و اصالت اين شعارها و پايبندي مدعيان اين شعار به آزمايش كشيده شد. معلوم شد كه اين شعارها از اساس دروغ است و اينها براي چپاول ثروت مردم است. اگر بخواهيم در يك كلام اين سخت را تفسير كنييم بايد بگوييم اين بي نظير صهيونيستي حاكم بر جهان است. انتها و نقطه نظام سرمايه داري آدم كشي است.
احمدي نژاد تصريح كرد: نتيجه ديگري كه به روشني قابل دستيابي است ناكارآمدي ساز و كارهاي سياسي و امنيتي حاكم بر جهان است، شوراي امنيت تاسيس شد با شعار تامين امنيت جهاني و جلوگيري از تكرار جنگ هاي خانمان سوز. شوراي امنيت تاسيس شد براي امينت انسان ها اما تنها كاري كه تاكنون اين شورا انجام نداده همين كار است. در جنگ هاي قبلي رژيم صهيونيستي ديديم كه شوراي امنيت از اين رژيم حمايت كرد و از اشغال طولاني مدت لبنان و فلسطين حمايت كرد و در جنگ سال 2006 هم ديديم كه شوراي امنيت از تجاوزگري رژيم صهيونيستي حمايت كرد و تا حلقه جنايت را تكميل كند شوراي امنيت فقط در مواردي كه از شكست اين رژيم احساس خطر مي كند وارد صحنه مي شود البته در جنگ ايران و عراق هم ديديم چه اتفاقي افتاد.

اخبار مرتبط
• ادامه حيات رژيم صهيونيستي در منطقه امكان پذير نيست
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن