تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وطن امروز: احمدي‌نژاد كانديداي نهايي اصولگرايان ماهي‌گيري حاميان دولت از آب گل آلود!


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: وطن امروز: احمدي‌نژاد كانديداي نهايي اصولگرايان ماهي‌گيري حاميان دولت از آب گل آلود!
پس از آنكه روح الله حسينيان در گفت و گويي از پيروزي قطعي احمدي نژاد در انتخابات آتي و تكليف اصول گرايان بر حمايت از وي سخن گفت، يكي از روزنامه هاي حامي دولت نيز، در يادداشتي احمدي نژاد را رقيب اصلي و نهايي اصلاح طلبان دانسته است.


در حالي كه جبهه اصول گرايان هنوز هيچ كانديدايي را به عنوان نامزد خود براي انتخابات رياست جمهوري انتخاب نكرده واز گزينه هاي مختلفي در اين باره ياد مي شود، حاميان دولت تكليف را از هم اكنون مشخص كرده و احمدي نژاد را كانديداي نهايي اصول گرايان معرفي مي كنند.

به گزارش«فردا» پس از آنكه روح الله حسينيان در گفت و گويي از پيروزي قطعي احمدي نژاد در انتخابات آتي و تكليف اصول گرايان بر حمايت از وي سخن گفت، يكي از روزنامه هاي حامي دولت نيز، در يادداشتي احمدي نژاد را رقيب اصلي و نهايي اصلاح طلبان دانسته است.

در اين خصوص در ستون يادداشت روزخود، بحث كانديداتوري سيد محمد خاتمي را دستمايه تحليل قرار داده و از اين طريق به احمدي نژاد به عنوان كانديداي رقيب رسيده است.

در يادداشت مذكور آمده است: انتخابات دهم رياست جمهوري و رقابت ميان احمدي نژاد و خاتمي هماني است كه تمامي وفاداران واقعي به نظام بي صبرانه منتظر آنند تا در اين انتخابات يك اتفاق بزرگ بيفتد. بدون شك رقابت احمدي نژاد و خاتمي يكي از ماندگارترين رويدادهاي سياسي را در بايگاني تحولات جمهوري اسلامي ايران ثبت خواهد كرد.

نويسنده اضافه كرده است: به نظر مي‌رسد بررسي ها و ارزيابي هاي افكار عمومي براي انتخابات سال آينده در دوقطبي احمي نژاد- خاتمي صورت گيرد. اين دو تنها كساني هستند كه در دو دهه اخير توانسته اند خيزش بزرگ آراي مردمي را به نمايش بگذرانند.

اين قبيل تحليل ها كه بدون در نظر گرفتن نظر ساير گروه ها و چهره هاي اصول گرا بيان مي شود، بي شك تاثير منفي در حصول اصول گرايان به اجماع و ائتلاف خواهد داشت، چه تا كنون به اذعان گروه هاي مختلف اصول گرا، چهره هاي مختلفي از جمله كانديداهاي احتمالي اصول گرايان هستند.
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن