تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821041428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي: ما را تنها نگذاريد بازي با كره، حيثيتي است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: دايي: ما را تنها نگذاريد بازي با كره، حيثيتي است
جام جم آنلاين: سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با ابراز رضايت از عملكرد ملي پوشان در ديدار برابر سنگاپور گفت: با توجه به عملكرد خوب و قابل قبول بازيكنان تنها با 20 درصد تغيير در تركيب اصلي به مصاف تيم ملي كره جنوبي خواهيم رفت.


به گزارش مهر ، علي دايي پس از برتري 6 بر صفر تيمش مقابل سنگاپور با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: امروز هم تيم ما خيلي خوب بازي كرد و هم تيم سنگاپور تيمي نبود كه بتواند مقابل تيم پرقدرت ايران مقاومت كند. تيم سنگاپور از دقيقه يك در محوطه جريمه خود تجمع كرده بود و به بازيكنان ما فرصت نمي داد به دروازه اين تيم نزديك شوند.

وي ادامه داد: در اين شرايط بازيكنان تيم ملي با ارسال پاس هاي عرضي به دفاع تيم حريف فرصت مي دانند كه در زمين خود تجمع كنند و اجازه ايجاد موقعيت به بازيكنان تيم ايران نمي دادند.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان خاطرنشان كرد: در بين دو نيمه به بازيكنان گوشزد كردم كه از دادن پاسهاي عرضي خودداري كرده و پاسهاي عمقي بدهند كه همين مسئله دفاع فشرده تيم سنگاپور را گشود.

دايي خاطرنشان كرد: فكر مي كنم اگر داور در دقايقي ابتدايي مسابقه به سود تيم ما اعلام پنالتي مي كرد و از خطايي كه روي غلامرضا رضايي شد به سادگي نمي گذشت حتي مي توانستيم تيم 11 نفره سنگاپور را هم با اختلاف زياد شكست دهيم.

وي روند صعودي اين تيم را محسوس خواند و گفت: تيم ملي روز به روز بهتر مي شود . كار تيمي بازيكنان و هماهنگي آنها روز به روز بيشتر مي شود. در تيم ملي كارهاي تركيبي خوبي مي بينيم كه مايه اميدواري است. با اين حال اعتقاد دارم بازيكنان تيمم احتياج به زمان دارند چرا كه مي توانند به مراتب بهتر از اين بازي كنند.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با اشاره به تاكتيك تيم ملي فوتبال كشورمان در ديدار مقابل سنگاپور افزود: در اين بازي با سيستم 2-4-4 بازي مي كرديم كه در دقايق پاياني با ورود سيدصالحي به زمين، اين سيستم به 3-4-3 تغيير كرد.

خبرنگاري از دايي در خصوص حضور همزمان حسين كعبي و مجيد غلام نژاد در تركيب تيم ملي سئوال كرد و وي در پاسخ گفت: تمامي بازيكنان تيم من مي توانند در پست هاي مختلف بازي كنند. در اين بازي نيز از وجود كعبي در پست دفاع راست استفاده كردم و مجيد غلام نژاد در پست هافبك راست مقابل او بازي مي كرد. غلام نژاد بازيكني است كه توانايي بازي در پست هاي مختلف را دارد. در تيم سايپا حتي از وجود او در پست مهاجم نيز استفاده كرده بودم.

دايي بازي كريم باقري مقابل سنگاپور را ستود و گفت: جايگاه كريم در تيم ملي مشخص است. او در بازگشت دوباره به تيم ملي از بهترين بازيكنان تيم بود. او در بازيهاي آينده تيم ملي نيز يكي از بازيكنان ثابت تيم ملي خواهد بود. از آنجايي كه كريم ميل به بازي تهاجمي دارد بازيكني كه در پست هافبك دفاعي بازي خواهد كرد پشت او و مقابل مدافعان بازي خواهد كرد.

وي با تاكيد بر اينكه بهترين نفرات را براي بازي با كره جنوبي انتخاب خواهد كرد در خصوص بازي مقابل سنگاپور گفت: اين يك بازي رسمي و تداركاتي خوب براي ما بود. بازيكنان در اين مسابقه هر آنچه را كه خواسته بودم در زمين پيدا كردند و نمايش قابل قبولي داشتند.

استقبال اندك تماشاگران از بازيهاي تيم ملي پرسش ديگر خبرنگاران از دايي بود كه وي در پاسخ به سئوال آنها گفت: مطمئنم تماشاگران براي بازي مقابل كره جنوبي به ورزشگاه مي آيند. فوتبال دوستان ايراني به حساسيت بازي نگاه مي كنند. آنها به خوبي مي دانند بازي مقابل كره جنوبي حيثيتي است و مي تواند راه صعود تيم ملي به جام جهاني را هموار كند به همين خاطر در بازي با كره جنوبي حضوري پررنگ در ورزشگاه خواهند داشت. در اين بين وظيفه شما (رسانه ها) اين است كه با تبليغات گسترده تماشاگران را به حضور در ورزشگاه تشويق و ترغيب كنيد.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان تماشاگران را يكي از پتانسيل هاي تيم ملي خواند و گفت: ما بايد از اين پتانسيل به نحو احسن استفاده كنيم. برگزاري بازي در شهرستانها مي تواند به ما كمك كند كه از اين پتانسيل به خوبي بهره مند شويم اما متاسفانه در شهرستانها زمين مناسبي براي برگزاري بازي وجود ندارد.

دايي در خصوص شرايط حال حاضر تيم ملي گفت: برگزاري بازي هاي دوستانه براي هر تيمي لازم است چرا كه باعث مي شود شناخت بيشتر در تيم ايجاد شده و بازيكنان به خودباوري برسند. نتيجه اردوي اسپانيا و بازي هاي دوستانه عمان را امروز ديديم.

وي افزود: در تيم ملي بازيكناني حضور دارند كه نمي توان به سادگي از كنار آنها گذشت البته تيم ملي بازيكناني شاغل در ليگ هاي اروپايي دارد كه نمي توانيم از وجود آنها چشم پوشي كنيم. با حضور آنها تغييرات زيادي در تركيب تيم اعمال نمي شود و شايد تيم ملي 20 درصد براي بازي مقابل كره جنوبي تغيير كند.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان تصريح كرد: من پيش از سفر به سوئيس برنامه هاي آماده سازي تيم ملي را با دستيارانم هماهنگ كردم و برنامه هاي تمريني را با هم نوشتيم. به عقيده من در اين چند روز تيم ملي به خوبي آماده بازي مقابل سنگاپور شد و هيچ كمبودي مشاهده نكردم.

دايي در پايان اظهار داشت: من بايد به عنوان يكي از اعضاي كميته فني فيفا در نشست اين كميته حضور مي يافتم. حضور من براي فوتبال ايران بسيار مهم و با ارزش است و در آينده مي تواند به فوتبال كشور كمك كند.
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن