تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه ورزشي از ورامين/آموزش رايگان اسكيت و هاكي به علاقمندان وراميني


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه ورزشي از ورامين/آموزش رايگان اسكيت و هاكي به علاقمندان وراميني
خبرگزاري فارس: راهيابي تيم‌هاي وراميني به فينال و رده‌بندي مسابقات بسكتبال توابع استان تهران، آموزش رايگان اسكيت و هاكي به علاقمندان وراميني و ... از اهم اخبار كوتاه شهرستان ورامين است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ورامين مسابقات قهرماني بسكتبال توابع استان تهران با راهيابي تيم هيئت بسكتبال شهرستان ورامين به فينال اين مسابقات پايان يافت.
اين دوره از مسابقات در دو روز متوالي و در سالن الغدير خيرآباد ورامين با حضور 12 تيم از شهرهاي توابع استان تهران برگزار شد كه دو تيم از ورامين موفق شدند به فينال و رده‌بندي اين مسابقات راه يابند.
تيم‌هاي حاضر در اين مسابقات متشكل از ورامين، ورامين دو، شهرستان ري 1 و 2، دماوند، ساوجبلاغ، شهرك جديد هشتگرد، باقرشهر، خيرآباد، شهرقدس، پيشوا و نظرآباد بودند كه با يكديگر به رقابت پرداخته و در پايان نيز تيم‌هاي بسكتبال ورامين و شهرستان ري براي تعيين قهرماني بايد رو در روي يكديگر قرار گيرند.

*هيئت اسكيت و هاكي
براساس اعلام اداره تربيت بدني شهرستان ورامين هيئت اسكيت و هاكي اين اداره درنظر دارد به منظور ارتقاي سطح كمي و كيفي اين ورزش و تكميل كادر بازيكنان تيم اسكيت و هاكي شهرستان ورامين، اين ورزش را به صورت رايگان به علاقمندان آموزش دهد.
در همين ارتباط عادل حيدري رئيس هيئت اسكيت و هاكي تربيت بدني شهرستان ورامين، در گفتگو با خبرنگار فارس ضمن اعلام اين مطلب اظهار داشت: بعد از اجراي برنامه‌هاي آموزشي براي ورزشكاران اين رشته، آنان به مسابقات ليگ قهرماني كشور و آموزشگاه‌هاي مدارس معرفي خواهند شد.
رئيس هيئت اسكيت و هاكي شهرستان ورامين در ادامه خاطر نشان ساخت: در نظر داريم در قسمت بانوان و برادران از علاقمنداني كه دوره مقدماتي را طي كرده و داراي مهارت‌هاي ابتدائي هستند دعوت به همكاري كنيم.
حيدري در پايان گفت: تيم اسكيت و هاكي برادران نيز با حضور دو تن از قهرمانان ملي‌پوش كار خود را آغاز كرده و اكنون در صدد شناسايي و جذب بازيكنان اين رشته در شهرستان هستيم و اميدواريم با نهادينه كردن اين ورزش در سطح شهرستان شاهد قهرمان‌پروري و ارتقاي آن باشيم.

* شهرستان ورامين قهرمان اتومبيلراني
به گزارش اداره تربيت بدني شهرستان ورامين علي اكبر مقيمي از قهرمانان اتومبيلراني شهرستان ورامين يك بار ديگر مقام قهرماني خود را در مسابقات كشوري تثبيت كرد.
اين قهرمان كه مسئول هيئت اتومبيلراني و موتورسواري شهرستان ورامين نيز مي‌باشد توانست در مسابقات قهرماني كشوري در كلاس 1800 سي سي مقام قهرماني را از آن خود نمايد.
گفتني است اين رقابت‌ها در پيست ورزشگاه آزادي تهران برگزار و مجيد استعين‌نژاد از ديگر قهرمانان شهرستان ورامين نيز از جمله حاضران و مقام‌آوران در اين مسابقات بود.
انتهاي پيام/ش20
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 555]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن