تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس صليب سرخ جهاني:اوضاع انساني غزه بسيار وخيم و خطرناك است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس صليب سرخ جهاني:اوضاع انساني غزه بسيار "وخيم و خطرناك" است
خبرگزاري فارس: رئيس كميته جهاني صليب سرخ امروز "اوضاع انساني نوار غزه را بسيار "وخيم و خطرناك" ارزيابي كرد.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "ژاكوب كلنبرگر" كه روز گذشته از طريق گذرگاه "اريز"، حد فاصل ميان شمال نوار غزه و سرزمين‌هاي اشغالي، وارد غزه شده بود، امروز طي كنفرانسي مطبوعاتي درباره اوضاع انساني اين منطقه اعلام كرد: «متأسفانه اوضاع انساني غزه بسيار وخيم و خطرناك است. من اين اوضاع را در بازديد از بيمارستان "شفا" درك كردم.»
وي افزود: «خوشبختان در بيمارستان‌هاي غزه كمبود دارو به چشم نمي‌خورد.»
رئيس كميته جهاني صليب سرخ در ادامه خاطرنشان كرد: «دو طرف درگير در اين جنگ بايد به اصول احجترام بگذارند و قوانين حقوق‌بشر به ويژه درباره عدم حمله به غيرنظاميان را رعايت كنند و غير نظاميان را نجات داده و اجازه دهند كه امدادرسان‌ها كار امداد خود را به خوبي انجام دهند.
اظهارات كلنبرگر در حالي صورت مي‌گيرد كه در نوزدهمين روز متوالي از آغاز حملات و تجاوزات وحشيانه رژيم صهيونيستي به مردم بي‌گناه و بي‌پناه فلسطيني در نوار غزه، وضعيت انساني در اين منطقه بسيار بحراني و وخيم است و زندگي ساكنان آن در معرض تهديدات جدي قرار دارد.
از سوي ديگر از زمان آغاز اين تجاوزات خونين تاكنون، بيش از هزار فلسطيني شهيد و حدود چهار هزار و 500 نفر كه نيمي از آنان را زنان و كودكان بي‌گناه تشكيل مي‌دهند، مجروح شده‌اند.
انتهاي پيام/.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن