تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار خوزستان معدوم شدن بيش از 2500 دام به دليل وجود بيماري در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار خوزستان معدوم شدن بيش از 2500 دام به دليل وجود بيماري در خوزستان


اهواز- خبرگزاري ايسكانيوز: از 128 هزار مركز توليد ،توزيع ،نگهداري و عرضه فرآوردهاي خام دامي در 9 ماه اول سال جاري توسط بازرسين دامپزشكي بازديد شده است.

به گزارش روز سه شنبه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" :مدير كل اداره دامپزشكي استان خوزستان با اعلام اين خبر گفت: بيش از678 هزارو633 دام زير نظر بازرسين دامپزشكي ذبح و روانه بازار شدند و بيش از دو هزار و 510 لاشه دام نيز به دليل بيماريهاي زردي ،كاشكسي ،عفوني معدوم شدند.
محمد رضا حزبئي همچنين از ضبط بيش از 38 هزار انواع كبد غير قابل مصرف خبر داد و افزود : در 9 ماه گذشته بيش از 84 مورد از مراكز عرضه گوشت ،بيش از سه هزار مورد از مراكز جمع آوري و توزيع شير ،4 هزار مورد از مراكز عرضه تخم مرغ، 3 هزار و 772 مورد از سردخانه ها ،بيش از هزار مورد از رستورانها و كبابيها ،بيش از 15 مورد از وسايل حمل و نقل فرآورده هاي خام دامي و442 مورد از كارخانه ها ي خوراك دام و طيور بازديد و بازرسي صورت گرفته است .
مدير كل اداره دامپزشكي استان خوزستان همچنيناز شناسايي بيش از 18 هزار مورد غير بهداشتي و معرفي 565 مورد به مراجع قضايي خبر داد.

**طرح گفتمان انقلاب اسلامي نسل سومي ها در خوزستان اجرا مي شود
طرح گفتمان انقلاب اسلامي در راستاي آشنايي جوانان نسل سوم با دستاوردها و مفاهيم انقلاب اسلامي در استان خوزستان اجرامي شود.
به گزارش "ايسكانيوز" رئيس اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان استان خوزستان با اعلام اين خبر گفت :اين طرح در صدد تبيين هر چه بهتر ابعاد و جنبه هاي انقلاب اسلامي است .
كلاه كج افزود: بازشناسي منظومه نگري گفتمان انقلاب در ميان دانش آموزان ، تعميق بصيرت و فهم مفاهيم گفتمان انقلاب اسلامي با محوريت عدالت و پيشرفت ،بازشناسي ابعاد شخصيتي بنيانگذار انقلاب به نسل سوم ،تبيين سهم دانش آموزان از انقلاب اسلامي و سهم خواهي از مسئولان نظام ،ارائه الگوي زندگي انقلاب با اولويت نسل سوم و بستر سازي شكل گيري هسته هاي دانش آموزي براي پيگيري آرمان هاي انقلاب از جمله اهداف اصلي اين طرح است .
وي برگزاري 5 نشست بين مسئولان و دانش آموزان را از جمله برنامه اين طرح عنوان كرد .

**مسابقات فوتسال بانوان روستايي در خوزستان برگزار مي شود
مسابقات قهرماني فوتسال بانوان روستايي و عشايري جنوب غرب كشور(منطقه 3 )فردا25 دي ماه برگزار مي شود.
به گزارش "ايسكانيوز" و به نقل ازروابط عمومي تربيت بدني استان خوزستان ، اين مسابقات از 25 دي ماه به مدت دو روز در سالن مجموعه ورزشي شهداي كارگر اداره كل كار و امور اجتماعي خوزستان واقع در اهواز اتوبان قدس،منازل سپاه ،فاز 2 ،خيابان بصير ويژه خوزستان برگزار مي شود .بنا بر اين گزارش ، در اين مسابقات تيم هايي از استانهاي فارس ،بوشهر، چهار محال بختياري ،كهگلويه و بوير احمد ،خوزستان شركت خواهند كرد.

**تشييع پرشكوه پيكر يك شهيد جانباز شيميايي در شوش
پيكر پاك و مطهر سردار پرويز ناصري فر جانباز و آزاده 8 سال دفاع مقدس در شهرستان شوش تشييع شد.
به گزارش "ايسكانيوز" پيكر شهادت گونه اين سردار رشيد اسلام بر روي دستهاي امت شهيد پرور شهرستان شوش با حضور امام جمعه ،فرماندار ،خانواده هاي شاهد و ايثار گر و رزمندگان تشييع و در گلزار شهيدان اين شهرستان خاكسپاري شد.
سردار پرويز ناصري فر در عمليات رمضان جانباز وبه اسارت در آمد. اين سردار پس از چند سال تحمل رنج جانبازي و شيميايي دعوت حق را لبيك گفت و به جمع شهداء پيوست.

** سايت خبري اتحاديه انجمن هاي اسلامي دا نش آموزان خوزستان راه اندازي مي شود
سايت خبري اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان استان خوزستان به زودي راه اندازي مي شود.
به گزارش "ايسكانيوز"،اين سايت به صورت اينترنتي آخرين اخبار و اطلاعات دانش آموزان استان ،معرفي فعاليت هاي دانش آموزي در شهرستان ها ،معرفي شهداي دانش آموز استان و.... را نشان مي دهد . برقراري ارتباطات هدفمند رسانه اي ،تشكيل اتحاديه مجازي و رسيدن به اهداف چشم انداز 10 ساله اين اتحاديه از جمله اهداف راه اندازي اين سايت اعلام شده است.
هويزه-مصطفوي-چاهوشي زاده
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن