تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820868799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسيني در گفتگو با مهر:بحث تبليغات موسسات غيرمجاز در نشست صدا و سيما و وزارت علوم مطرح نشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حسيني در گفتگو با مهر:بحث تبليغات موسسات غيرمجاز در نشست صدا و سيما و وزارت علوم مطرح نشد
قائم مقام وزارت علوم با بيان اينكه در نشست مسئولان اين وزارتخانه با رئيس سازمان صدا و سيما درباره تبليغات موسسات غيرمجاز آموزش عالي بحثي صورت نگرفت، گفت: وزارت علوم خواستار اطلاع رساني طرحهاي پژوهشي و نوآوري در صدا و سيما شد.

سيد محمد حسيني در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شرح وظايف و مأموريت هاي وزارت علوم در نشست روز گذشته با مسئولين صدا و سيما تبيين و انتظاراتي كه وزارت علوم از صدا و سيما داشت عنوان شد.

وي با بيان اينكه اين نشست براي اولين بار ميان وزارت علوم و صدا و سيما برگزار مي شد، گفت: يكي از انتظارات وزارت علوم از صدا و سيما اطلاع رساني به دانشجويان و داوطلبان در مورد اخبار و اطلاعيه هاي سازمان سنجش بود كه روز گذشته در اين جلسه مطرح شد.

حسيني در پاسخ به اين سئوال كه آيا در اين نشست درباره تبليغات موسسات غيرمجاز آموزش عالي در صدا و سيما نيز بحثي به ميان آمد يا خير گفت: فرصت نشد در اين زمينه بحثي صورت بگيرد اما با توجه به كثرت مطالب مقرر شد جلسات ديگري نيز برگزار شود.

به گزارش مهر، در اين نشست پيشنهادهايي درباره توسعه اخبار دانش و پژوهش و فناوري در رسانه ملي، ايجاد مركز نظارت براي اعتبارسنجي اخبار، مقابله با ادعاهاي دروغين و اخبار كذب، برگزاري آموزشي تخصصي براي خبرنگاران حوزه علم و فناوري و تعامل بيشتر رسانه ملي و وزارت علوم براي اجراي طرحهاي مشترك ارائه شد.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن