تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813281386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال پتروشيمى با انگيزه ترين ميهمان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال پتروشيمى با انگيزه ترين ميهمان
هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال با برگزاري هفت ديدار امروز (چهارشنبه) پيگيري مي شود و در مهمترين ديدار اين هفته تيم داماش گيلان در رشت ميزبان پيكان تهران است.

ديدارهاي اين هفته ليگ برتر واليبال در شهرهاي بابل، همدان، اروميه، كرمان، رشت و دو ديدار در تهران برگزار مي شود.

در مهمترين ديدار اين هفته تيم داماش با 21 امتياز و رتبه نهم در جدول اين رقابتها به مصاف پيكان تهران، صدرنشين 29 امتيازي اين رقابتها مي رود.

«قاسم شيركري» سرمربي تيم واليبال داماش گيلان به رغم اينكه معتقد است تيم پيكان تهران نيز همچون ساير تيم هاي ليگ برتر واليبال است، بازي در مقابل اين تيم را حساس مي داند و براي پيروزي در اين ديدار برنامه ريزي هاي خاصي دارد.

از سوي ديگر پيروزي سه بر يك تيم پيكان در ديدار هفته گذشته در مقابل تيم انتهاي جدولي گل گهر سيرجان، نشان داد اگر تيم ها انگيزه كافي داشته باشند امكان گرفتن امتياز از اين تيم را دارند.

در ديگر ديدار اين هفته ليگ برتر واليبال، تيم هاي بيم مازندران و پتروشيمي بندرامام(ره) در بابل با يكديگر مبارزه مي كنند.

ديگر ديدار هفته شانزدهم را دو تيم واليبال انتهاي جدولي يعني شهرداري همدان با 19 امتياز كه در رتبه دوازدهم جدول است و گل گهر سيرجان با 16 امتياز و رتبه چهاردهمي در همدان برگزار مي كنند. نتيجه ديدار اين دو تيم نيز در رده بندي جدول مسابقات تغيير خاصي ايجاد نمي كند.

در ساير ديدارهاي امروز تيم هاي فولاد اروميه و پاديسان گنبد به مصاف هم مي روند، در ديگر ديدار اين هفته تيم برق در كرمان ميزبان بانك صادرات ايران است. در تهران نيز تيم هاي سايپا با ارتعاشات صنعتي و دانشگاه آزاد با سنگ آهن بافق پيكار خواهند داشت.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن