تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816500444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوى دولت:رئيس‌جمهور خود يك رسانه با محوريت صداقت و مهرورزى است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: سخنگوى دولت:رئيس‌جمهور خود يك رسانه با محوريت صداقت و مهرورزى است
غلامحسين الهام گفت: بزرگترين كاركرد دولت تبيين روابط دولت و ملت و بازآفرينى ارتباطات اسلامى است و در اين راستا از تمام سرمايه‌گذارى‌ها حمايت مى‌كند.

به گزارش ايسنا، سخنگوى دولت در افتتاحيه چهارمين سمپوزيوم بين‌المللى روابط عمومى خطاب به دست‌اندركاران اين سمپوزيوم با بيان اينكه «ابلاغ و پيام‌رسانى شجاعت بالايى مى‌خواهد» گفت: شجاعت حق‌گويى جز با اتكال به حقيقت مطلق و محض يعنى حضرت باريتعالى و نهراسيدن از هر چيز ديگر به دست نخواهد آمد، درود خدا بر تمام مبلغان راستين حق در تمامى عرصه‌ها و همه‌ شما كه پرچمدار چنين ماموريت و رسالتى هستيد.

وى با بيان اينكه «امروز اگر سياست دولت بر اساس عدالت و مهرورزى است به اين دليل است كه هر دوى اين اساس‌ها را در كنار هم ديده است و مهرورزى اساس رابطه‌ دولت و ملت است» ادامه داد: بايد بر اساس تبيين ارزش‌هاى متعالى كه سرمايه‌ اجتماعى ماست افراد جامعه را به هم پيوند بزنيم و از اين مجرا ارتباط خود را تعريف كنيم.

وى ادامه داد: امروز خرسنديم كه پيام انقلاب مهمترين نقطه‌ ارتباط ميان ما و عالم است. از ياد نبريم انقلاب نيز يكى ديگر از سرمايه‌هاى اجتماعى ماست كه با پيام امام(ره) پا گرفت و امسال سى‌امين سال پيروزى آن را مى‌گذرانيم.

الهام افزود: مهمترين نقطه‌ پيوند ما با جامعه‌ جهانى عدالت‌خواهى و معنويت‌گرايى است كه براى انسان‌هاى دربند و جامعه‌ جهانى سرمايه‌ايست كه مى‌تواند افراد را بر ناعدالتى‌ها بشوراند. وى با بيان اينكه «بايد اين مفاهيم را بازآفرينى كرد» افزود: در تمامى عرصه‌ها چنين ظرفيتى وجود دارد، به خصوص حاكميت و مردم كه بخش اصلى مسئوليت در اين‌باره به عهده‌ روابط عمومى‌هاست كه بايد با تمام امكان و ظرفيت علمى اين سرمايه‌ اجتماعى را محقق كنند.

وى با اشاره به اينكه «امروز مهمترين نقطه رابطه بين مردم و حاكميت و همچنين رئيس‌جمهور ارتباط بدون واسطه است كه برآمده از ارزش‌هاى دينى است» گفت: در چنين ارتباطى گشايش‌هايى است مثلا باعث مى‌شود ديد مردم نسبت به مسائل باز شود، مردم نيز سرمايه‌هاى بزرگى هستند كه دست حاكمان را براى فهميدن حقايق مى‌گيرند و چشمان آنها را بينا مى‌كنند، ضمن اينكه از ياد نبريم در روابط اصل بر صدق و صداقت است.

وى با بيان اينكه «روابط عمومى‌ها پيام‌رسان‌هاى امين حاكمان هستند» خاطرنشان كرد: روابط عمومى يك امر علمي، يك مهارت و هنر است و اين سه بايد در بستر ارزش‌هاى متعالى اخلاق شكل بگيرد.

الهام ادامه داد: اگر چنين امرى در جهان امروز وجود داشت رسانه‌هاى عالم بر فجايع غزه سكوت نمى‌كردند و قتل عام كودكان و مردمانى كه تنها گناهانشان اين است كه در فلسطين به دنيا آمده‌اند، برخى رسانه‌ها به پرده‌هاى قدرت و حجاب‌هاى نفاق و زور تن داده و حقيقت روشن را كتمان مى‌كنند. اما قطعا وجدان‌هاى بيدار خواهند خروشيد و رسانه‌هايى كه بخواهند در چنين سانسورى عمل كنند بازنده‌ واقعى خواهند بود.

وى گفت: مقاومت در اين فاجعه پيروز خواهد شد و اين جايگاه وسيع انسانى است كه ايمان و مقاومت او بزرگترين سرمايه‌ اجتماعى‌اش است تا ظلم را سر جايش بنشاند.

وى ادامه داد: ما بايد امروز در برابر افكار عمومى جهانيان به چنين مسئوليتى جواب مثبت دهيم و مسير خود را در برابر چنين حادثه‌ تاريخى روشن كنيم.

الهام افزود: رئيس‌جمهور خود يك رسانه است كه بر محور صداقت و مهرورزى عمل مى‌كند و بزرگترين كاركرد دولت تبيين روابط دولت و ملت و بازآفرينى ارتباطات اسلامى است كه در اين راستا از تمام سرمايه‌گذارى‌ها حمايت مى‌كند.

وى تصريح كرد: دولت مهمترين زمينه‌ فراهم كننده و پشتيبان در اين كار خواهد بود و شما هم به جديت تلاش كنيد كه حقيقت را بگوييد گرچه حق‌گويى بسيار سخت است.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن