تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815542084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت حدود 8 هزار ميليارد تومان به تامين اجتماعي بدهكار است محجوب: خواسته كارگران بازنشسته تامين اجتماعي منطقي و بحق است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دولت حدود 8 هزار ميليارد تومان به تامين اجتماعي بدهكار است محجوب: خواسته كارگران بازنشسته تامين اجتماعي منطقي و بحق است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:رئيس فراكسيون كارگري مجلس شوراي اسلامي در ارتباط با درخواست كارگران بازنشسته تامين اجتماعي كه امروز مقابل مجلس تجمع كرده بودند اظهار داشت: خواسته آنان منطقي و بحق است.

رئيس فراكسيون كارگري مجلس تصريح كرد: دولت حدود 8 هزار ميليارد تومان به تامين اجتماعي بدهكار است
به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" "عليرضا محجوب" افزود: بازنشستگان تامين اجتماعي نيز همانند بازنشستگان كشوري و لشكري بايد از مزاياي "قانون خدمات كشوري" بهره‌مند شوند.
نماينده تهران خاطر نشان كرد: اعضاي كمسيون اجتماعي در اين خصوص سه هفته پيش با دولت جلسه داشتند و در آنجا مقرر شد تا كميته‌اي مركب از معاونان رئيس جمهور، رئيس سازمان تامين اجتماعي و وزير رفاه و تامين اجتماعي پيگير حل و فصل اين موضوع شوند.
محجوب در خصوص تجمع كنندگان امروز صبح در مقابل مجلس گفت: بين 700 تا 800 تن از كساني كه نسبت به عدم برخورداري بازنشتگان تامين اجتماعي از قانون خدمات كشوري معترض بودند در اين تجمع حضور داشتند و ويژگي خاص اين تجمع اين بود كه هيچ شعاري در آن مطرح نشد و تجمع كنندگان ترجيح دادند كه اعتراضشان را با "سكوت" به گوش مسئولان برسانند .
وي در پاسخ به اين سوال كه دولت چه استدلالي در اين خصوص دارد؟ گفت: دولت نظرش اينست كه اين موضوع در بودجه لحاظ شده است اما آنچه در بودجه صراحت دارد اينست كه تنها بازنشستگان لشكري و كشوري مي‌توانند از اين امكان برخوردار شوند و اعتراض تجمع كنندگان اينست كه چرا بايد در بهرمندي از مزاياي قانون خدمات كشوري تبعيض قائل شد.
رئيس فراكسيون كارگري مجلس تصريح كرد: دولت حدود 8 هزار ميليارد تومان به تامين اجتماعي بدهكار است.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از خانه ملت، وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه در بودجه ساليانه چه رقمي براي بازنشستگان در ارتباط با خدمات كشوري مصوب شده است گفت: 730 ميليارد تومان براي اين منظور در بودجه ساليانه ديده شد كه دولت مي‌گويد 760 ميليارد تومان آن هزينه شده است.
اين گزارش مي‌افزايد: صبح امروز جمعي از بازنشستگان تامين اجتماعي با تجمع مقابل مجلس نسبت به اعمال تبعيض بين بازنشستگان تامين اجتماعي و بازنشستگان كشوري و لشكري در بهره‌مندي از مزاياي قانون خدمات كشوري اعتراض كردند.

اخبار مرتبط
• تجمع تعدادي از كارگران بازنشسته تامين اجتماعي مقابل مجلس
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن