تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813277686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار پيكان و داماش مهمترين بازي هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ديدار پيكان و داماش مهمترين بازي هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال
هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال با برگزاري هفت ديدار ، چهارشنبه 25 ديماه پيگيري مي شود و در مهمترين ديدار اين هفته تيم داماش گيلان در رشت ميزبان پيكان تهران است.


به گزارش روز دوشنبه ايرنا، ديدارهاي اين هفته ليگ برتر واليبال در شهرهاي بابل، همدان، اروميه، كرمان، رشت و دو ديدار در تهران برگزار مي شود.
در مهمترين ديدار اين هفته تيم داماش با 21 امتياز و رتبه نهم در جدول اين رقابتها به مصاف پيكان تهران، صدرنشين 29 امتيازي اين رقابتها مي رود.
"قاسم شيركري"سرمربي تيم واليبال داماش گيلان به رغم اينكه معتقد است تيم پيكان تهران نيز همچون ساير تيم هاي ليگ برتر واليبال است، بازي در مقابل اين تيم را حساس مي داند و براي پيروزي در اين ديدار برنامه ريزي هاي خاصي دارد.
از سوي ديگر پيروزي سه بر يك تيم پيكان در ديدار هفته گذشته در مقابل تيم انتهاي جدولي گل گهر سيرجان، نشان داد اگر تيم ها انگيزه كافي داشته باشند امكان گرفتن امتياز از اين تيم دارند.
در ديگر ديدار اين هفته ليگ برتر واليبال، تيم هاي بيم مازندران و پتروشيمي بندر امام (ره) در بابل با يكديگر مبارزه مي كنند. نتيجه ديدار اين دو تيم كه به ترتيب با 28 و 23 امتياز در رتبه هاي سوم و هفتم جدول قرار دارند، تغيير خاصي در رده بندي اين دو تيم ندارد ولي حضور "پرويز كاظمي" به عنوان سرمربي جديد تيم پتروشيمي در اين ديدار از اهميت خاصي برخوردار است.
ديگر ديدار هفته شانزدهم را دو تيم واليبال انتهاي جدولي يعني شهرداري همدان با 19 امتياز كه در رتبه دوازدهم جدول است و گل گهر سيرجان با 16 امتياز و رتبه چهاردهمي در همدان برگزار مي كنند.
نتيجه ديدار اين دو تيم نيز در رده بندي جدول مسابقات تغيير خاصي ايجاد نمي كند.
تيم هاي فولاد اروميه و پاديسان گنبد در چهارمين بازي هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال كه يكصدو هشتمين ديدار اين رقابتها است، در اروميه به مصاف هم مي روند.
تيم پاديسان گنبد در شرايطي ويژه از جمله بركنار شدن " دوجي" سرمربي تيم در هفته اول دور برگشت، باخت هفته گذشته در ديدار خانگي در برابر سنگ آهن بافق و مشكلات مالي و قرار گرفتن در رتبه دهم با 20 امتياز، به ديدار تيم رتبه چهارم، فولاد اروميه مي رود.
در ديگر ديدار اين هفته تيم برق در كرمان ميزبان بانك صادرات ايران از مشهد است. تيم بانك صادرات كه با 23 امتياز به دليل معدل كمتر بعد از دانشگاه آزاد در مكان ششم قرار دارد، براي تصاحب رتبه پنجم جدول نياز به پيروزي در اين ديدار دارد.
دو ديدار شهر تهران كه در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي و در ساعت 15 و 17 برگزار مي شود به ترتيب تيم هاي سايپاي تهران و ارتعاشات صنعتي ايران و دانشگاه آزاد اسلامي و سنگ آهن بافق، به مصاف يكديگر مي روند.
تيم ارتعاشات براي كسب رتبه دهم جدول نياز به پيروزي در ديدار با سايپا دارد كه با توجه به نتايج بدست آورده در ساير ديدار هاي خود، مغلوب كردن سايپا كمي دور از ذهن است.
تيم دانشگاه آزاد اسلامي نيز با 23 امتياز براي حفظ موقعيت خود در جدول اين رقابتها (رتبه پنجم)، بايد پيروز اين ديدار باشد، زيرا تيم هاي بانك صادرات و پتروشيمي با 23 امتياز و اختلاف معدل، در رتبه هاي ششم و هفتم به دنبال اين تيم هستند.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن