تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز عمليات اجرايي بزرگراه بندرعباس - عسلويه


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: آغاز عمليات اجرايي بزرگراه بندرعباس - عسلويه
به زودي صورت مي گيرد؛تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: معاون عمراني استانداري هرمزگان گفت: عمليات اجرايي سه قطعه از بزرگراه بندرعباس - بندرلنگه عسلويه به طول 110 كيلومتر با انتخاب پيمانكار و تجهيز كارگاه به زودي آغاز مي شود.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "مهندس احمد صادقي" در نشست مطبوعاتي با تاكيد بر اينكه احداث و توسعه زيربناها و زيرساخت ها يكي از اهداف اصلي در توسعه عمراني مناطق مختلف كشور به خصوص مناطق كمتر توسعه يافته است، افزود: اعتبارات عمراني استان از هزار و 140 ميليارد ريال در سال 83 با رشد بيش از 154 درصدي به سه هزار و 200 ميليارد ريال در سال 87 رسيد.

وي با اشاره به افزايش اعتبارات عمراني استاني و ملي در دو سفر هيئت دولت به هرمزگان گفت: در سالهاي 84 و 86 در مجموع 373 مصوبه و توافقنامه به ارزش 50 هزار ميليارد ريال اجرايي شده كه اين ميزان اعتبار اختصاصي در مقايسه با اعتبار عمراني سال 87 استان رشدي بيش از 154 درصد دارد و معادل 17 سال اعتبار عمراني سالانه استان است.

معاون عمراني استانداري هرمزگان خاطرنشان كرد: در سال جاري سه هزار ميليارد ريال اعتبار عمراني و هفت هزار ميليارد ريال اعتبار ملي عمراني در مجموع 10 هزار ميليارد ريال اعتبار عمراني به استان اختصاص يافته است.

صادقي در خصوص وضعيت حمل و نقل جاده اي و راه هاي استان هرمزگان نيز گفت: طول بزرگراه هاي استان از 43 كيلومتر در سال 83 با 598 درصد رشد به 300 كيلومتر در سال جاري افزايش مي يابد، هم اكنون بيش از 300 كيلومتر بزرگراه در استان در دست اجراست.

عضو كارگروه توسعه هرمزگان با اشاره به بهره برداري 70 كيلومتر ديگر از محور بندرعباس - سيرجان تا دو ماه آينده افزود: با بهره برداري بزرگراه بندرعباس به بندرخمير به طول 80 كيلومتر در دهه فجر امسال طول بزرگراه هاي احداث شده در سال جاري به 150 كيلومتر خواهد رسيد و عمليات اجرايي سه قطعه بزرگراه بندرعباس - بندرلنگه - عسلويه به طول 110 كيلومتر با انتخاب پيمانكار و تجهيز كارگاه به زودي آغاز مي شود.

صادقي خاطرنشان كرد: طول راههاي روستايي آسفالته از يك هزار و 765 كيلومتر در سال 83 با 28 درصد رشد به دو هزار و 262 كيلومتر در سال 87 افزايش يافته است.

وي همچنين يادآور شد: صدور 44 مورد موافقت اصولي جهت احداث مجتمع هاي خدماتي رفاهي با سرمايه گذاري 500 ميليارد ريال، احداث 17 پايگاه اورژانس جاده اي، نوسازي و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي كالا و مسافر در استان به تفكيك 178 دستگاه كاميون، 16 دستگاه اتوبوس، 80 دستگاه ميني بوس، 30 دستگاه ون و 104 دستگاه سواري كرايه از جمله اقدامات مهم بوده است.

صادقي اظهار داشت: احداث 10 پايگاه امداد و نجات جاده اي، آغاز عمليات نصب دوربين هاي ثابت ثبت تخلفات سرعت با اعتبار هفت هزار ميليون ريال، ايمن سازي مدارس حاشيه راه هاي استان با اعتبار يك هزار و 60 ميليون ريال و جذب مبلغ 213 هزار ميليون ريال از محل بنگاه هاي اقتصادي كوچك زودبازده براي طرح هاي حمل و نقلي باعث كاهش 13 درصدي تلفات ناشي از تصادفات در شش ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

معاون عمراني استانداري هرمزگان همچنين عنوان كرد: وقوع 8 سال خشكسالي پي در پي منابع محدود آب زيرزميني استان را از بين برده است و تامين آب مورد نياز استان در بخشهاي كشاورزي، صنعت و شرب يكي از محورهاي اصلي توسعه استان محسوب مي شود.

انتهاي پيام//
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن