تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816173084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 ( صفحه اول )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 1 ( صفحه اول )
اعلام انزجار ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن از جنايات رژيم صهيونيستي

خراسان امروز: ائمه جمعه، جماعات، علما، مدرسين، سرپرستان حوزه هاي علميه اهل تسنن استانهاي خراسان، طي اعلاميه هايي جنايتهاي اخير رژيم صهيونيستي در به خاك و خون كشيدن مردم مظلوم غزه را محكوم كردند.
در بيانيه علما، روحانيون و مردم اهل سنت شهرستان تايباد كه به دفتر روزنامه قدس ارسال شده آمده است: امروز دشمنان اسلام و در رأس آن آمريكا، اسرائيل و انگليس و متحدان خونخوار آنها از وحدت دنياي اسلام به وحشت افتاده اند و احساس خطر مي كنند و بيم آن دارند كه اين وحدت موقعيت سياسي، اقتصادي و اجتماعي آنها را متزلزل كند. به همين دليل دشمن در صدد است با اقدامات جنايتكارانه و حملات تروريستي خود اين وحدت را خدشه دار كند.
همچنين به گزارش خبرنگار ما از تايباد، امام جمعه اهل سنت تايباد جنايتهاي اسرائيل غاصب را در نوار غزه محكوم كرد.مولوي محمد فاضلي موحد گفت: اين فاجعه دردناك و غم انگيز را از سوي جامعه اهل سنت تايباد به خانواده معظم شهداي فلسطين و مردم غزه تسليت مي گويم.
وي با اشاره به اينكه اكنون قبله اول مسلمين نظاره گر به خاك و خون غلتيدن فرزندان شجاع غزه و فلسطين است، اظهار داشت: با نهايت تأسف مي بينيم كه كشورهاي اروپايي و در رأس آن سردمداران كاخ سفيد و سازمان پوشالي ملل متحد در مقابل اين جنايتهاي سنگين و ددمنشانه ساكت ايستاده اند و فقط نظاره گر قتل عام مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين هستند.
وي تأكيد كرد: هولوكاست واقعي امروز در سرزمين غزه و فلسطين است. دفتر امام جمعه اهل سنت تربت جام نيز ضمن اعلام همبستگي با مردم مظلوم فلسطين آورده است: اقدام وحشيانه جنايتكاران صهيونيستي كه با سكوت مجامع بين المللي كه به نحوي با آنان همكاري دارند دل هر انسان مسلمان و آزاده اي را به درد مي آورد.
مديران و مدرسان حوزه هاي علميه اهل سنت خراسان شمالي نيز در اطلاعيه اي آورده اند: از جامعه جهاني، سازمان ملل، شوراي امنيت و سازمان كنفرانس اسلامي بخصوص كشورهاي اسلامي و عربي منطقه و جهان مي خواهيم در مقابل تجاوزات و نسل كشي اسرائيل قد علم كرده و از حقوق مردم فلسطين دفاع نمايند.
جامعه روحانيت اهل سنت خواف نيز ضمن اعلام نفرت و انزجار از رژيم جنايتكار اسرائيل و محكوميت اين جنايات، طي بيانيه اي اعلام كرده است: چنين حوادثي بايد امت اسلام را بيدار نموده و به تفكر و تأمل در رسالت و وظيفه اصلي خود وادارد.
همچنين جامعه اهل سنت خراسان جنوبي در نمابري به روزنامه قدس با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي عنوان كردند: روزهاست كه زنان و كودكان فلسطيني، فجايعي را تجربه مي كنند كه در طول تاريخ بشريت مشاهده نشده است. امروز كليه كودكان و زنان فلسطيني به عنوان اهداف نظامي به خاك و خون كشيده مي شوند و حقوق اوليه شان نقض مي گردد. اما سازمانهاي به اصطلاح مدافع حقوق بشر مهر سكوت بر لب زده اند.
همچنين ائمه جمعه تسنن شهر تربت جام با عنوان اين مطلب كه كشتار كودكان، زنان و مردم بي دفاع فلسطين از سوي رژيم صهيونيستي همچون گذشته با حمايت آمريكا و در ميان سكوت كامل مدعيان دفاع از حقوق بشر و توجيه گري رسانه هاي استكباري صورت مي گيرد، اظهار داشتند: امروز جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطين بيش از پيش نيازمند حمايت و پشتيباني تمام مسلمانان باغيرت و انقلابي مي باشد و بر همگان لازم است يكصدا بر سر اين جنايتكاران فرياد خشم و نفرت خود را سر دهند و همگان را عليه اين خونخواران بشورانند.

بحران جدي است ؛ كاهش 26 ميليون متر مكعبي آب سدها

خراسان امروز- علي محمدزاده: مدير كل بازسازي و حوادث غيرمترقبه
استانداري خراسان رضوي گفت: حجم آبهاي ذخيره شده پشت سدهاي مشهد نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 ميليون مترمكعب كاهش دارد.
عرفانيان افزود: در سال جاري به دليل وقوع خشكسالي شاهد كاهش دبي در حدود يك هزار و 719 ليتر بر ثانيه در مشهد بوديم كه با حمايتهاي دولت نهم و اختصاص اعتبارات ويژه و اجراي پروژه آبرساني امام رضا(ع)، حفر و تجهيز 120 حلقه چاه با ظرفيت 2 هزار و 950 ليتر در ثانيه و اصلاح 18 كيلومتر شبكه فرسوده، كمبود آب مشهد به خوبي مديريت شد.
وي گفت: در پايان فصل پاييز سال گذشته مجموع آبهاي ذخيره شده در پشت سدها 387 ميليون مترمكعب بود كه امسال با كاهش 26 ميليون مترمكعبي رو به رو هستيم.
عرفانيان اظهار داشت: بر همين اساس و به منظور جلوگيري از بروز مشكلات احتمالي در بخش آبرساني شهر مشهد 45 حلقه چاه جديد در داخل حفر شد.
وي با اشاره به مصرف بيشترين ميزان آب در بخش كشاورزي ادامه داد: با توجه به سنتي بودن كشاورزي لازم است براي بهره وري بيشتر و جلوگيري از اتلاف آب، برنامه هاي خاصي در بخش آبرساني و آبياري مزارع طراحي و اجرا شود تا با كمبود مواجه نشويم كه بر همين اساس مبلغ 480 ميليارد ريال اعتبار تسهيلاتي براي اصلاح شيوه هاي آبياري و توسعه آبياري تحت فشار اختصاص يافته است.

استاندار خراسان رضوي تاكيد كرد؛ رسيدگي قاطع به پرونده مجرمان حادثه تروريستي تربت جام

خراسان امروز: استاندار خراسان رضوي در خصوص دستگيري عوامل تروريستي حادثه شامگاه عاشورا در تربت جام اطلاعيه اي صادر كرد.
در اين اطلاعيه آمده است: در سايه الطاف الهي و عنايت ويژه ائمه اطهار(ع) و با تلاش مقدس و شبانه روزي سربازان گمنام امام زمان(عج) و همكاري قابل تحسين نيروي محترم انتظامي و مراجع محترم قضايي، عوامل تروريستي شام غريبان حسيني شهرستان تربت جام شناسايي و دستگير شدند.رئيس شوراي تأمين خراسان رضوي ادامه داد: اين موفقيت را به امت حزب ا...، وزارت اطلاعات و ساير عزيزان پرتلاش تبريك گفته، اميدوارم با رسيدگي سريع و قاطع، مجرمان به سزاي اعمال ننگين و جنايتكارانه خود برسند.
وي در پايان علو درجات شهداي عزيز به ويژه شهيد گرانقدر ميلاد لرزان و شفاي عاجل مجروحان حادثه را از خداي منان خواستار شد.

برگزاري ششمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان در خراسان شمالي

بجنورد- خبرنگار قدس: مسؤول دارالقرآن الكريم اداره كل تبليغات اسلامي خراسان شمالي از برگزاري ششمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان تا پايان سال در اين استان خبرداد.
محمد صادقي اظهار داشت: اين جشنواره با هدف آشنايي كودكان و نوجوانان با فرهنگ قرآن كريم و آموزه هاي اين كتاب الهي برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه اين جشنواره ويژه مقاطع سني زير 17 سال است، تصريح كرد: جشنواره قرآني در 5 گروه سني پيش دبستاني، اول، دوم و سوم ابتدايي، چهارم و پنجم ابتدايي و مقطع راهنمايي و مقطع متوسطه اجرا خواهد شد.
وي خاطر نشان كرد: حفظ قرآن كريم، مفاهيم قرآن، نقاشي، خوشنويسي، سرود و مقاله نويسي با مضامين قرآني رشته هايي است كه شركت كنندگان در آن با يكديگر به رقابت مي پردازند.
همچنين خبر ديگري حاكي است، سومين همايش پيشگامان وحدت با هدف تحكيم مباني وحدت و تقويت روحيه برادري بين شيعيان و اهل سنت اواخر اسفند در بجنورد برگزار خواهد شد.
گفتني است، اهميت وحدت از ديدگاه قرآن و روايات، آسيب شناسي و ريشه يابي عوامل تفرقه، نقش و رسالت علما در تبيين و تحكيم مباني تقريب مذاهب، سيره و سنت نبي اكرم اسلام(ص) در تعليم و تعميق مباني وحدت، نقش وحدت در تحقق حكومت جهاني اسلام و نقش حوزه و دانشگاه در ايجاد وحدت بين اقشار مختلف جامعه از جمله موضوعات اين همايش است.

حوادث رانندگي در خراسان رضوي 7 كشته و مجروح بر جاي گذاشت

سلامي - خبرنگار قدس: وقوع تصادف در پنج كيلومتري سلامي در حوالي روستاي احمدآباد يك كشته و يك مجروح برجاي گذاشت.به گزارش خبرنگار ما، در اين حادثه فردي كه در تاريكي شب به علت نقص فني وسيله نقليه اش تقاضاي كمك مي كرد، پس از برخورد با يك دستگاه خودرو سمند كه از سمت خواف به تربت حيدريه در حركت بود، به علت شدت صدمات وارده در دم جان باخت و راننده سمند نيز مجروح شد. علت اين حادثه در دست بررسي است.همچنين فرمانده منطقه انتظامي رشتخوار از كشته شدن يك نفر و مجروح شدن چهار نفر ديگر بر اثر تصادف در اين شهرستان خبر داد.حيراني در اين خصوص گفت: بر اثر يك فقره تصادف در كيلومتر 15 رشتخوار به تربت حيدريه بين يك دستگاه پيكان و تراكتور چهار نفر مجروح و همسر راننده پيكان بر اثر صدمات وارده جان باخت.
بر اساس نظر كارشناسان پليس راه، علت تصادف، بي توجهي راننده پيكان و خرابي چراغ خطر تراكتور اعلام شده است.

وارد ات 600 هزار تن گوجه فرنگي به خراسان رضوي

خراسان امروز - معتمدي: رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان خراسان رضوي اظهار داشت: بيش از 600 هزار تن گوجه فرنگي از خارج استان وارد مي شود.دكتر اسماعيل نيا در نشست خبري نخستين كنگره ملي فناوري توليد و فرآوري گوجه فرنگي گفت: استراتژيهاي سازمان جهاد كشاورزي استان رفتن به سمت گلخانه اي شدن محصول گوجه فرنگي است.وي در رابطه با توليد گوجه فرنگي در استان نيز اظهار داشت: در كشور توليد گوجه فرنگي در هر هكتار حدود 35 تن است و اين در صورتي است كه در استان خراسان رضوي در هر هكتار حدود 40 تن توليد مي شود.

تبرئه محيط بانان خراسان شمالي از اتهام قتل عمد

بجنورد- خبرنگار قدس: مديركل حفاظت محيط زيست خراسان شمالي گفت: محيط بانان همراه مرحوم شاهكومحلي، از اتهام قتل عمد ضارب آن مرحوم، تبرئه شدند.
دكتر شهرياري گفت: مرحوم شاهكومحلي، مسؤول نظارت و بازرسي اداره كل حفاظت محيط زيست خراسان شمالي در تيرماه سال 1385 در ارتفاعات پارك ملي سالوك، طي درگيري با شكارچيان متخلف درگذشت. در مراحل رسيدگي به پرونده قضايي مرحوم شاهكومحلي، خانواده ضارب وي، با طرح شكايت قتل عمد از ديگر محيط بانان ادعا نمودند كه ضارب توسط آنان به قتل رسيده است كه پس از رسيدگي و با پيگيريهاي اين اداره كل، نسبت به تبرئه محيط بانان حكم قضايي صادر شد.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن