تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820950418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هري ردنپ خود را بهتر از فرگوسن مي داند/ ردنپ ديگر از پورتس موپ بازيكن نمي‌گيرد/ گومس مشتري خارجي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: هري ردنپ خود را بهتر از فرگوسن مي داند/ ردنپ ديگر از پورتس موپ بازيكن نمي‌گيرد/ گومس مشتري خارجي دارد
هري ردنپ سرمربي تيم تاتنهام او از فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد و مايتن اونيل سرمربي استون ويلا بهتر است،‌از طرف ديگر اين مربي اعلام كرد ديگر هيچ بازيكني از پورتس موث نخواهد خريد و ديگر آن را ردنپ عنوان كرد گومس دروازه‌بان تيمش مورد توجه تيم‌هاي خارجي قرار دارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از باشگاه خبري، ترايبل فوتبال؛‌ ردنپ كه با تازگي هدايت تاتنهام را برعهده گرفت است و در مصاحبه با روزنامه نيوز آو دي ورلد مدعي شده او بهتر از فرگوسن و اونيل مربيگري مي‌كند.

بنابراين گزارش،‌ردنپ گفته است، من اگر نتوانم كارمفيدي انجام دهم 28 سال در مربيگري نمي‌مانم من با مربيان بسياري كه مربيان بسيار خوبي محسوب مي شوند كار كرده‌ام اما وقتي به آنها نگاه مي‌كنم و چيز خاصي در آنها نمي‌بينم.

ردنپ افزود: بدون آن كه قصد خودستايي داشتة‌باشم بايد بگويم آنها بهتر از من نيستند.

ردنپ سپس به مارتين اونيل اشار ه كرد و گفت‌: اونيل را در نظر بگيرد او چه كار بزرگي براي ويلا انجام داده اما من مربي بهتري از او هستم.

روش كار او با روش كار مربيگري من تفاوت دارد حتي فرگوسن هم مثل من نيست، اما بزرگترين مربي جهان است.

**** از پورتس موث بازيكن ديگر نمي‌گيريم

خبر ديگر از ردنپ اين است كه اين مربي كه به تازگي جمين دنو را از پورتس موث خريده عنوان كرد بازيكن ديگري از اين تيم نخواهد خريد.

هري ردنپ كه تا چند ماه قبل هدايت پورتس موث را برعهده داشت از وقتي به تاتنهام پيوست قصد داشت چند تن از بازيكنانش را نيز به تاتنهام بياورد.

بنابراين گزارش؛‌جمعه گذشته او جرمين دنو مهاجم پورتس موث را با 15 ميليون پوند به خدمت گرفت پس از اين اتفاق گزارش ‌ها حاكي از اين بود كه ردنپ گلن جانسون و كرانيكار دو بازيكن ديگر پورتس موث را نيز به تاتنهام خواهد آورد.

ردنپ در واكنش به اين خبر با تكذيب آن گفت: مي‌توانستم بگردم و جانسون را به خدمت بگيرم اما نمي‌خواهم درگير شده و براي پورتس موث مشكل ايجاد كنم قيضه دفو فرق مي‌كرد آنها مي‌خواستند او را بفروشند و منچستر سيتي و چند باشگاه ديگر نيز خواهان او بودند اما آنها مي‌خواهند گلن جانسون را بفروشند من هرگز به اين بازيكن نزديك نشده‌ام آنها مي خواهند جانسون را نگه دارند و او قرار داد جديدي با باشگاه امضا كرده كه براي پورتس موث بسيار خوب است.

ردنب‌افزود: نمي‌خواهم بارفتن به سمت كرانيكار درد سر ايجاد كنم گلر آنها كه آنها بخواهند او را بفروشند بعضي‌ها مي‌گويند من در خريد دنو به توني آدامز بي احترامي كرده‌ام اما اين طور نبوده من براي او ويا استوري و يا باشگاه پورتس موث مشكلاتي ايجاد نمي‌كنم.

****گومس مشتري خارجي دارد

و خبر ديگر آن كه ردنپ از تمايل تيم‌هاي خارجي براي خريد اورليو گومس دروازه بان تاتنهام خبر داد.

اورليو گومس برزيلي كه در تابستان‌سال 2008 با قرار دادي 7 ميليون پوندي از پي اس وي آيندهون به تاتنهام پيوست در هفته‌هاي اول شروع بسيار ضعيفي داشت و در بعضي از گلها مقصر اصلي بود به طوري كه عملكرد ضعيف او و ديگر بازيكنان تاتنهام را به منطقه‌خطر سقوط برد.

وقتي ردنپ جانشين راموس شد يكي از دغدغه‌هاي او يافتن دروازه‌بان مناسبي براي تيمش بود اما از طرف ديگر با صراحت اعلام كرد از گومس حمايت مي‌كند و او همچنان دروازه بان اصلي تاتنهام است.

گومس نيز پاسخ اين اعتماد ردنپ را داده و در هفته‌هاي اخير پيشرفت بسيار خوبي داشته است به طوري كه او مورد توجه ديگر تيم‌ها قرار گرفته است و مشتريان از خارج از انگليس دارد.

ردنپ در اين خصوص گفت: من باشگاهي خارجي را مي‌شناسم كه مي‌خواهد مبلغي را كه ما براي خريد گومس داده ايم به ما برگرداند من قبلاً به دنبال دروازه‌بان جديدي بودم اما گومس نشان داده كه شخصيت باور نكردني دارد.

از سوي ديگر گومس كه 17 بازي براي برزيل انجام داده مصمم است بار ديگر پيراهن تيم ملي كشورش را برتن كند.

وي كه دو سالي است به تيم ملي دعوت نمي‌شود از دونگا سرمربي برزيل خواسته بازي‌هايش را زير نظر بگيرد.

گومس مي‌گويد؛‌به دونگا گفته‌ام بازي‌مرا بيشتر نگاه كند من سخت تلاش مي‌كنم تا فرصت ديگري در تيم ملي به دسـ‌ت آورم اكنون من بهتر بازي مي‌كنم.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن