تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش سال 2008/تماشاگران بريتانيايي ماما ميا! و جيمز باند را انتخاب كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش سال 2008/تماشاگران بريتانيايي "ماما ميا!" و جيمز باند را انتخاب كردند
فيلم موزيكال "ماما ميا!" با 3/105 ميليون دلار و فيلم جيمز باندي "مايه آرامش" با 2/77 ميليون دلار پرفروشترين فيلم‌هاي بريتانيا در سال 2008 بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد مجموع فروش فيلم‌ها در سينماهاي بريتانيا در سال 2008 با پنج درصد افزايش به نسبت سال قبل به 949 ميليون پوند (44/1 ميليارد دلار) رسيد.

در اين بين "ماما ميا!" با بازي مريل استريپ و پيرس برازنان پيشتاز گيشه‌هاي فروش بود و با 3/105 ميليون دلار (066/69 ميليون پوند) نه تنها پرفروشترين فيلم سال بريتانيا شد بلكه ركورد "تايتانيك" را شكست و عنوان پرفروشترين فيلم تاريخ سينماي اين كشور را نيز به خود اختصاص داد.

"مايه آرامش" به عنوان بيست و دومين فيلم مجموعه جيمز باند با 2/77 ميليون دلار در رده دوم فهرست پرفروش‌هاي سال بريتانيا قرار گرفت و "شواليه تاريكي" فيلم جديد مجموعه بتمن نيز 74 ميليون دلار فروخت و فيلم سوم شد.

"اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" استيون اسپيلبرگ با 3/61 ميليون دلار و كمدي رومانتيك "جنسيت و شهر" با بازي سارا جسيكا پاركر با 3/40 ميليون دلار ديگر فيلم‌هاي پرفروش سال بودند.

در ميان 10 فيلم پرفروش سال 2008 پنج فيلم در فصل تابستان در بريتانيا اكران شدند كه شامل "جنسيت و شهر"، "هنكاك" (7/37 ميليون دلار)، "وال - اي"(7/34 ميليون دلار)، "كنگ فو پاندا" (6/30 ميليون دلار) و "آيرون من" (3/26 ميليون دلار) هستند.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن