تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806870213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روزنامه نگار مسلمان مقيم لندن : وابستگي كشورهاي عربي ، بزرگترين عامل ستم بر مردم فلسطين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: روزنامه نگار مسلمان مقيم لندن : وابستگي كشورهاي عربي ، بزرگترين عامل ستم بر مردم فلسطين است
سياسي. غزه. جنايت اسراييل
لندن - يك روزنامه نگار مسلمان مقيم لندن ، وابستگي كشورهاي عربي به آمريكا و غرب را بزرگترين عامل ستم تحميل شده بر مردم مظلوم فلسطين توصيف كرد.

هارون جزاخان در مصاحبه امروز خود با ايرنا ضمن محكوم كردن شديد حملات هوايي و موشكي رژيم صهيونيستي به مردم بي‌دفاع غزه گفت : وابستگي شديد كشورهاي عربي به آمريكا و صهيونيسم بزرگترين عاملي است كه باعث شده ستم هاي تحميل شده بر مردم مظلوم فلسطين در ‪ ۶۰‬سال اخير ادامه داشته باشد.

مدير نشريه الوقايع الاسلاميه افزود: سران اكثر كشورهاي عربي بطور كامل وابسته به آمريكا هستند و آمريكا نيز تحت كنترل لابي‌هاي قدرتمند صهيونيستي قرار دارد كه همين حقيقت نشان مي‌دهد مقامات اكثر كشورهاي عربي با واسطه در خدمت صهيونيسم هستند.

اين روزنامه نگار مقيم لندن ادامه داد: بر اساس تعاليم قرآن مسلمانان مسووليت دارند اگر فسادي در جهان مشاهده كردند با آن مبارزه كنند و اكثر مسلمانان جهان نيز حامي آرمان فلسطين و خواستار نابودي اسراييل هستند اما مشكل اصلي اينجاست كه حاكمان اكثر كشورهاي عربي و اسلامي نمايندگان واقعي مردم خود نيستند.

جزاخان گفت : متاسفانه در اكثر كشورهاي عربي هنوز خانواده‌هاي قبايلي با كمك قدرت‌هاي خارجي بر مردم حكومت مي‌كنند و به همين دليل نه خودشان براي دفاع از مسلمانان فلسطين اقدامي انجام مي‌دهند و نه اجازه مي دهند مردمشان كاري بكنند.

وي افزود: چنين رهبراني بايد در آتش جهنم بسوزند زيرا نمايندگان اسلام نيستند. بايد توجه داشت اروپاييان نيز افراد باهوشي هستند و چون رهبران عرب را بخوبي مي‌شناسند مي‌دانند واكنشي نشان نخواهند داد لذا از حملات اسراييل بطور كامل حمايت مي‌كنند.

اين روزنامه نگار مقيم لندن در ادامه با تمجيد از موضع اصولي ايران در مقابله با صهيونيسم گفت : ايران تاكنون بهترين عملكرد را در حمايت از مردم فلسطين و مبارزه با صهيونيسم داشته است .

مدير نشريه الوقايع الاسلاميه اظهارداشت : جمهوري اسلامي ايران به همين دليل از محبوبيت و مقبوليت بالايي در ميان مسلمانان و شهروندان كشورهاي عربي برخوردار است تا جايي كه كشورهاي عربي نسبت به محبوبيت دولت ايران در ميان مردم به شدت حسادت كرده و اسراييل نيز از سوي ايران احساس خطر جدي مي‌كند.

جزاخان گفت : مواضع و عملكرد ايران در حمايت از آرمان‌هاي فلسطين از تمامي كشورهاي عربي در قبال اين موضوع بهتر و منطقي تر بوده است و كشورهاي عربي بايد مبارزه با صهيونيسم را از ايران ياد بگيرند.

وي افزود: با اين وجود ايران نيز به تنهايي نمي‌تواند تمامي بار اين حمايت‌ها را به دوش بكشد و به همين دليل تا زماني كه حكومت‌هاي كشورهاي عربي تغيير نكنند و حاكمان آنها نمايندگان واقعي مردم خود نباشند اميدي نيز به حل ريشه‌اي مشكل فلسطين نخواهد بود.

اين روزنامه نگار مسلمان در ادامه دولت انگليس را ديگر عامل موثر در ادامه يافتن بي‌عدالتي‌ها در حق مردم فلسطين معرفي كرد و گفت : دولت انگليس مسوول اصلي ايجاد مشكل فلسطين است و به همين دليل هيچگاه براي حل اين مساله تلاش نخواهد كرد زيرا علاوه بر اينكه انگليس هم در زمان مارگارت تاچر و هم در زمان توني بلر در خدمت صهيونيست‌ها بود هم اكنون هم وضعيت مشابهي دارد و در واقع منافع مادي زيادي نيز در ادامه يافتن درگيري فلسطين دارد.

جزاخان افزود: منافع انگليس در درگيري اسراييل و فلسطين اين است كه اين كشور هم اكنون درگير مشكل اقتصادي است درحالي كه اعراب پول زيادي دارند و به همين دليل با ادامه يافتن درگيري ميان اسراييل و فلسطين كشورهاي عربي در پايان از انگليس و آمريكا براي حل اين مشكل كمك خواهند خواست و اين كشورها نيز در ازاي تلاش خود براي ايجاد صلح از اعراب باج خواهند گرفت اين تحليلگر مسلمان در پايان با تاكيد بر ضرورت اتحاد همه گروههاي فلسطيني در مقابل اسراييل ، تصريح كرد: فلسطين امروز نيازمند رهبري مانند سيد حسن نصرالله است ، زيرا مي‌بينيم حزب الله توانست در جنگ سال ‪۲۰۰۶‬ اسراييل را شكست دهد و اگر حزب الله در اين راه موفق شد حماس نيز مي تواند اين موفقيت را تكرار كند.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن