تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اسفندبرگزار مي شود؛اولين جشنواره سراسري پدافند غيرعامل با موضوع پايداري ملي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در اسفندبرگزار مي شود؛اولين جشنواره سراسري پدافند غيرعامل با موضوع پايداري ملي
اولين جشنواره فرهنگي و هنري سازمان پدافند غير عامل در بخش هاي هنرهاي نمايشي، مطبوعات، ادبيات، فيلم، رايانه و... با موضوع "پايداري ملي" 20 اسفندماه سال جاري برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان پدافندغيرعامل كشور اعلام كرد كه به منظور تحقق مفاد بند 11 ماده 121 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي جمهوري اسلامي ايران اين سازمان در نظر دارد در جهت فرهنگ سازي موضوع پدافند غيرعامل در سطح جامعه اولين جشنواره سراسري فرهنگي و هنري را با موضوع پايداري ملي برگزار نمايد.

اين سازمان در تشريح شرايط و ضوابط برگزاري اين جشنواره اعلام كرده است: كليه آثار فرهنگي و هنري مي توانند از طرف اشخاص يا سازمانها و نهادها در جشنواره شركت نمايند، مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه سال جاري است، لازم است يك نسخه از آثار به همراه مشخصات كامل توليد كننده يا توليدكنندگان به دبيرخانه جشنواره تحويل شود، جشنواره حق خواهد دارد از آثار مورد نظر براي نمايش عمومي و انتشار و اطلاع رساني بهره گيري نمايد، در عين حال به بهترين آثار منتخب و برگزيده جوايز بسيار ارزنده اي تعلق خواهد گرفت و آثار دريافتي عودت داده نخواهد شد.

سازمان پدافند غيرعامل كشور بخش هاي اين جشنواره را به اين ترتيب اعلام كرده است :

* ديداري و شنيداري: فيلم نامه، فيلم، فيلم داستاني و مستند؛ برنامه هاي تلويزيوني و راديويي؛ گزارش هاي خبري؛ پويا نمايي، سرود و موسيقي؛ بازيهاي رايانه اي، نرم افزارهاي يارانه اي؛ طراحي صفحات وب.

* ادبيات: كتاب، مقاله و روزنامه ديواري؛ شعر، قصه و طنزكوتاه؛ داستان كوتاه، داستان بلند و رمان.

* هنرهاي نمايشي: نمايشنامه ( متون نمايشي كوتاه و بلند ).

* هنرهاي تجسمي: عكس، نقاشي، حجم سازي؛ گرافيك و كاريكاتور؛ پوستر.

* مطبوعات: كليه فعاليت هاي مطبوعاتي.

موضوعات عمومي اين جشنواره هم به ترتيب شامل آموزش عمومي،اتحاد ملي و انسجام اسلامي، نوآوري و شكوفايي در عرصه پدافندغيرعامل، لزوم هوشياري ومراقبت فرهنگي،چگونگي كاهش تاثيرعمليات رواني دشمن، افزايش سرمايه اجتماعي ومشاركت مردمي، نفوذ ناپذيري فرهنگي و ارتقاء مقاومت ملي در برابر تهديدات خارجي، فرهنگ سازي و شيوه هاي فرهنگي و اجتماعي توسط پدافند غيرعامل، روش هاي حفظ بقاء و حفظ منابع و سرمايه هاي كشور، استحكام و مقاوم سازي زيرساخت هاي معنوي، فرهنگي و دفاعي، مديريت بحران دفاعي، نقش و جايگاه پدافند غيرعامل در حفظ دستاوردهاي جمهوري اسلامي، راهكارهاي پيشگيري از آسيب پذيريهاي احتمالي، كاهش آسيب پذيري كشور از تهديدات و عمليات خصمانه دشمن و در نهايت بيان تجربيات علمي و عملي ساير كشورها در زمينه پدافند غيرعامل اعلام شده است.

سازمان پدافند غيرعامل ازتمامي فرهيختگان، هنرمندان، نويسندگان،محققان،دانشجويان كشوردعوت به عمل آورده تا آثار فرهنگي و هنري خود را در زمينه موضوعات ذكر شده وبه منظور شركت دراولين جشنواره فرهنگي و هنري"پايداري ملي" به دبيرخانه اين جشنواره مستقر در معاونت توسعه فرهنگي و اطلاع رساني سازمان پدافند غير عامل، واقع در تهران، خيابان دماوند، خيابان امامت، پايين‌تر از ميدان امامت، خيابان غدير ارسال كنند.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن