تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816360826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس اتاق بازرگاني ايران:صهيونيستي بودن «نستله» بايد ثابت شود


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: رييس اتاق بازرگاني ايران:صهيونيستي بودن «نستله» بايد ثابت شود
گروه بازرگاني- رييس اتاق بازرگاني ايران ديدگاه خود را به صورت روشن درباره فعاليت شركت نستله در ايران و مخالفت‌هايي كه با آن مي‌شود اعلام كرد. محمد نهاونديان ديروز با بيان اينكه صهيونيستي بودن نستله بايد اثبات شود، گفت: مطرح كردن مباحثي همچون صهيونيستي بودن نستله ابعاد سياسي دارد و از سوي افراد سياسي مطرح مي‌شود.


نهاونديان درگفت‌وگو با «برنا» در پاسخ به بسته شدن قرارداد توليد آب معدني نستله به عنوان يك كالاي صهيونيستي در اتاق بازرگاني طي سال‌هاي گذشته گفت: مطرح‌كنندگان صهيونيستي بودن شركت نستله بايد ادعاهاي خود را با شواهد و مدارك ثابت كنند و سپس دست به اطلاع‌رساني بزنند. رييس اتاق بازرگاني ايران با اشاره به اينكه مسوولان سياسي بحث صهيونيستي بودن كالاهاي شركت نستله را مطرح مي‌كنند، اظهار داشت: به اين سوالات سياسي مقامات سياسي بايد پاسخ دهند، نه ما. وي با بيان اينكه مطرح كردن مباحثي همچون صهيونيستي بودن نستله ابعاد سياسي دارد، تصريح كرد: افرادي كه به بعد سياسي اين ادعاها توجه نكنند نمي‌توانند تمام موضوع را درك كنند و تنها صورت مساله را مي‌بينند.
نهاونديان در ادامه با انتقاد نسبت به ورود كالاهاي اسرائيلي به كشورهاي اسلامي‌ خاطرنشان كرد: كساني كه اجازه ورود اين نوع كالاها را به كشور خود مي‌دهند بايد در صفت اسلامي ‌بودن آنها شك كرد.
طي چند ماه اخير خبرگزاري برنا كه با شعار «جوان باش، خلاق باش» در روزگار دولت نهم كار خود را آغاز كرده با تنظيم و نشر گزارش‌هاي متعدد تلاش كرده است شركت نستله را به عنوان يك شركت صهيونيستي مطرح كند.
نستله، قدمتي 150 ساله دارد. اين شركت در سال 1866 ميلادي در سوئيس توسط «هانري نستله» با هدف توليد غذاي كودكان تاسيس شد و در حال حاضر با داشتن 350 شعبه در 100 كشور، بزرگ‌ترين شركت توليدكننده مواد غذايي در جهان است.
مدير عامل شركت نستله ايران در پاسخ به گزارش‌هاي «برنا» با اشاره به اينكه از سال 1379 تاكنون شركت نستله 700ميليون دلار در ايران سرمايه‌گذاري كرده گفته است: 400 نفر در ايران به طور مستقيم و 500 نفر نيز به طور غير مستقيم براي اين شركت كار مي‌كنند.
واخس موت با بيان اين كه گروهي از افراد نمي‌خواهند موفقيت نستله را در ايران ببينند، تاكيد كرده است: به همين دليل بحث صهيونيستي بودن اين شركت را مطرح مي‌كنند، اما واقعيت اين است كه نستله يك شركت سوئيسي است و 90درصد سهام شركت نستله كه هم‌اكنون در سراسر دنيا از جمله ايران شعبه دارد، متعلق به كشور سوئيس است. نستله هم‌اكنون در تمام كشورهاي اسلامي‌حضور فعال دارد، به طوري كه 30‌هزار پرسنل در كشورهاي اسلامي‌در كارخانجات نستله فعالند و 47 كارخانه نيز در اين كشورها تاسيس شده است.
خبرگزاري «برنا» دو ماه پيش از سرمايه‌گذاري كلان نستله در اسرائيل خبر داده بود كه موجب كاهش چشمگير بيكاري در اين كشور شده است.
بنا به گزارش اين خبرگزاري، نستله علاوه بر فعاليت در اسرائيل به دليل كار اجباري كودكان در مزارع و فروش محصولاتي كه موجب مرگ چندين كودك شيرخوار شده، در برخي نقاط دنيا تحريم شده است.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن