تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816464359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
امروز تكليف مشخص مي شود ؛ «لوكا» در يك قدمي پرسپوليس
وضعيت سرمربي آينده تيم فوتبال پرسپوليس در جلسه امروز (دوشنبه) اعضاي هيأت مديره اين باشگاه بررسي خواهد شد.در جلسه امروز هيأت مديره پرسپوليس وضعيت سرمربي آينده و مذاكرات صورت گرفته با بوناچيچ بررسي خواهد شد.
با اين وجود شنيده مي شود حسين هدايتي كه در انعقاد قرارداد با افشين قطبي هم مأموريت يافته بود كه وي را براي حضور دوباره در پرسپوليس ترغيب كند، اين بار هم از طرف هيأت مديره مأمور شده كه به صورت مستقيم با مدير برنامه هاي بوناچيچ مذاكره كند و بمب خبري هدايتي هم كه از مدتها پيش قولش را داده بود خبر توافق با بوناچيچ است.حتي گفته مي شود، توافق اصلي با بوناچيچ حاصل شده و تنها بر سر مبلغ قرارداد كه اختلاف ناچيزي است، توافق ايجاد نشده و با حل اين موضوع لوكا به عنوان سرمربي جديد سرخ پوشان پايتخت معرفي مي شود.حضور افشين پيرواني به عنوان دستيار اول لوكا هم در پرسپوليس قطعي شده و در صورتي كه بوناچيچ به عنوان سرمربي انتخاب شود، پيرواني هم با توجه به موضع اخيرش و حمايت از حضور يك مربي بزرگ خارجي حضورش را روي نيمكت پرسپوليس بيمه كرده است.

تغيير كادر داوري ايران كره جنوبي
كمك داوران ديدار تيمهاي فوتبال ايران و كره جنوبي تغيير كردند.بر اساس اعلام جديد فيفا؛ جان بنجامين ويليام از استراليا همچنان داور وسط اين ديدار خواهد بود و كمك اول و دوم نيز جيمز متدو سرام و هاكان اناز از استراليا خواهند بود.كمك داور چهارم نيز سرايگ زيتر از استرالياست.طالب هغاني بلان از قطر ناظر داوري و تاكاهيرو مسعود از ژاپن ناظر داوري اين بازي خواهند بود.

پيروزي پر گل پرسپوليس
تيم پرسپوليس ديروز در ديداري دوستانه با نتيجه پرگل هشت بر صفر تيم فراز شميران را از پيش رو برداشت.ابراهيم توره (چهار گل)، رحمان رضايي، نيكبخت واحدي، هادي نوروزي و حميدعلي عسگر هشت گل پرسپوليس را دراين ديدار دوستانه كه در زمين شماره دو ورزشگاه اكباتان برگزار شد، به ثمر رساندند.در اين ديدار محمد فنايي قضاوت بازي را برعهده داشت.

حمايت مدير شبكه 3 از برنامه «نود»
علي اصغر پورمحمدي مدير شبكه سه سيما درباره اظهارات اخير محمد آخوندي سخنگوي سازمان تربيت بدني و عضو هيأت مديره پرسپوليس در برنامه تلويزيوني «نود» گفت: متأسفانه بعضي از مسؤولان در پايه هاي سازمان ورزش تحملشان كم است و پذيرش هيچ گونه انتقادي را ندارند.وي افزود: برنامه «نود»، برنامه اي است كه در روند بهبود و پيشرفت فوتبال كشور كار مي كند و تهيه كننده و مجري آن هم بدون هيچ قصد و غرض و يا گرايش خاصي اين برنامه را به طور سالم ساخته و به روي آنتن مي برد.پورمحمدي در ادامه به فارس گفت: ماهيت برنامه «نود» انتقادي است و طبيعي است كه جنبه هاي نقد و بررسي در آن پررنگ تر باشد.مدير شبكه سه سيما با بيان اينكه از خداوند مي خواهيم تحمل آقايان را بيشتر و بر جنبه انتقادپذيري آنها بيفزايد، گفت: برنامه تلويزيوني «نود» بدون هيچ تغييري در اجرا و محتوا، مانند گذشته و با حضور «عادل فروسي پور» به روي آنتن خواهد رفت.

شفق: تكليف مالكيت ابومسلم اين هفته مشخص مي شود
مدير عامل تراكتور سازي تبريز گفت: اين هفته تكليف مالكيت باشگاه ابومسلم مشخص خواهد شد.
ناصر شفق اظهار داشت:هفته گذشته مصطفي بني اسد قرار بود به تهران بيايد تا در مورد مالكيت باشگاه ابومسلم مذاكره كنيم، اما ايشان به تهران نيامدند. شايد مشغول عزاداري بودند و فرصت سفر را پيدا نكردند.
وي افزود: در اين هفته تكليف مالكيت باشگاه ابومسلم پس از آمدنم از تبريز به تهران به طور قطع مشخص خواهد شد.

معوقه از هفته بيستم ليگ برتر ؛ شكست ذوب آهن در رشت
در تنها ديدار معوقه از هفته بيستم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر ديروز تيمهاي فوتبال داماش گيلان و ذوب آهن اصفهان برابر هم به ميدان رفتند كه در پايان اين ديدار تيم فوتبال داماش با نتيجه دو بر يك ميهمان قدرتمند خود را شكست داد.
در اين ديدار كه در ورزشگاه سردار جنگل رشت و با قضاوت نويد مظفري برگزار شد، افشين چاووشي (يك و 74) براي داماش گل زد و سيد محمد حسيني(54) تك گل ذوب آهن را به ثمر رساند. ضمن اينكه در دقيقه 70 حبيب هوشيار از تيم داماش اخراج شد.
اين سومين برد داماش و سومين شكست ذوب آهن در رقابتهاي ليگ برتر بود. با اين پيروزي تيم فوتبال داماش گيلان 17 امتيازي شد، اما همچنان قعرنشين جدول رده بندي ليگ برتر است. ذوب آهن هم با 40 امتياز پيشين و تفاضل گل كمتر نسبت به استقلال تهران در جايگاه دوم قرار گرفته است تا شاگردان امير قلعه نويي همچنان در صدر باشند.

نتايج جام حذفي ؛ صعود ملوان، پاس و برق شيراز
عصر ديروز و در ادامه مرحله يك شانزدهم رقابتهاي جام حذفي فوتبال كشور تيم ملوان انزلي با نتيجه دو بر يك سپاهان نوين را شكست داد.ملوان با اين پيروزي به مرحله بعد صعود كرد تا در مرحله يك هشتم با برنده ديدار استقلال تهران و مس رفسنجان مسابقه دهد. همچنين ديدار تيمهاي پاس همدان و شهرداري ياسوج نيز سه بر صفر به سود پاس همدان خاتمه يافت. همچنين بازي تيمهاي برق شيراز و نساجي قائم شهر نيز به دليل تعليق بودن فعاليتهاي تيم نساجي لغو شده است و برق شيراز مسقيم به مرحله بعد صعود خواهد كرد.

پيام به پاس رسيد
عصر ديروز ودر يك هواي سرد تيم پيام مشهد موفق شد در حضور 30 تماشاگر علاقمند كه دوري راه و سردي هوا را به جان خريده بودند در ورزشگاه ثامن با 3 گل دقايق 17 80 روح ا..سلطاني 78 رضا حقيقي از سد حريف مازندراني خود شهداي كلار دشت گذشته و راهي مرحله بعدي شود .اين تيم در مرحله يك شانزدهم به مصاف پاس همدان خواهد رفت.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن