تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815516030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جديد كميته داوران فدراسيون كشتي: همه تصميم هاي فدراسيون جهاني براي من محترم است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رئيس جديد كميته داوران فدراسيون كشتي: همه تصميم هاي فدراسيون جهاني براي من محترم است
رئيس جديد كميته داوران فدراسيون كشتي گفت: همه تصميم هاي فدراسيون جهاني درباره داوري مانند تصميم هاي فدراسيون كشتي ايران براي من محترم است.
"اكبر طهماسبي" داور درجه يك بين‌المللي در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر گفت : با نظر مسئولان فدراسيون كشتي در اين سمت قرار گرفتم و همه تلاش خود را براي بهبود داوري به كار مي گيرم.

رئيس كميته داوران فدراسيون كشتي برنامه هاي خود را به دو قسمت كوتاه و بلندمدت تقسيم كرد و گفت : همه تلاش خود را براي بهتر شدن داوري در كشتي خواهم كرد و اميدوارم با كمك همه داوران بين المللي و ملي ايران و همچنين مسئولان فدراسيون كشتي در اين راه موفق باشم .

طهماسبي درباره روابط خود با فدراسيون جهاني كشتي (فيلا) هم گفت : رابطه من با فدراسيون جهاني مانند آقاي خالدي رئيس سابق كميته داوران قوي نيست ؛ تا جائي كه اطلاع دارم هيچ يك از مقامات فيلا تاكنون عزل نشده اند و به خصوص آقاي سالتنيك رئيس كميته داوران فيلا به كار خود ادامه مي دهد .

رئيس كميته داوران فدراسيون كشتي با اشاره به قضاوت هاي مطلوب در المپيك پكن گفت: مسئولان فيلا در پكن به خوبي رقابت ها را اداره كردند و هيچ ناداوري در اين مسابقات به وجود نيامد .

داور درجه يك بين‌المللي گفت : به همين علت هر تصميمي كه توسط فدراسيون جهاني درباره مقررات مختلف كشتي و يا نحوه داوري گرفته شود ، به اندازه تصميم هاي فدراسيون كشتي ايران براي من محترم است .

"اكبر طهماسبي" درباره تغيير قوانين كشتي هم گفت : فقط يك قانون كشتي تغيير كرده و به صورت كتبي اعلام شده است و اين قانون هم به اين صورت است كه در مواقعي كه كشتي به كلينچ كشيده مي شود يك جعبه 15 در 15 سانتي مشكي رنگ در ميز رئيس تشك وجود خواهد داشت .

وي ادامه داد : در اين جعبه 2 گوي آبي رنگ و 2 گوي قرمز رنگ وجود دارد و ابتدا كشتي گيري كه دوبنده قرمز دارد گوي را بر مي دارد و رنگ گوي را به همه نشان مي دهد و سپس گوي را به رئيس تشك تحويل مي دهد و در جعبه قرار خواهد گرفت . سپس اگر كشتي فرنگي باشد رنگ هر دو بنده اي از جعبه در آمده باشد در خاك قرار خواهد گرفت و اگر كشتي آزاد بود پاي وي در اختيار كشتي گير مقابل قرار خواهد گرفت .

رئيس كميته داوران فدراسيون كشتي افزود : اين كار به بيطرفي داور كمك مي كند و ديگر اين موضوع در ذهن ها به وجود نمي آيد چرا دو بار يك رنگ براي كلينچ انتخاب شد .

"اكبر طهماسبي" در پايان تاكيد كرد : هر تغييري در قوانين كشتي به سود جامعه جهاني كشتي خواهد بود و فدراسيون ايران آن را كاملاً اجرا مي كند .
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن