تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815617661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه از استان قزوين/گردنه‌هاي قزوين به سامانه هوشمند مجهز شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه از استان قزوين/گردنه‌هاي قزوين به سامانه هوشمند مجهز شدند
خبرگزاري فارس: تجهيز گردنه‌هاي قزوين به سامانه هوشمند، برگزاري دوره اطفاي حريق در دانشگاه آزاد، بازديد مديركل پست قزوين از ادارات پست شهرستان و ... از اهم اخبار كوتاه استان قزوين است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، چهار گردنه اصلي در استان قزوين به زودي به سامانه كنترل هوشمند جاده‌اي مجهز مي‌شود.
مديركل راه و ترابري استان قزوين گفت: با نصب سامانه كنترل هوشمند جاده‌اي در گردنه‌هاي كوهين، آوج، قُسطين‌لار و هجيب اطلاعات هواشناسي و ميزان ترافيك جاده‌اي به صورت مكانيزه ثبت و به مركز پيام مخابره مي‌شود تا نيروهاي پليس و راهداري بتوانند از آن استفاده كنند.
سيد رضا موسوي افزود: ۶۳ نقطه پرحادثه نيز در جاده‌هاي استان قزوين شناسايي شده كه سال گذشته ۳۳ نقطه از اين نقاط اصلاح شد و اصلاح بقيه نقاط نيز در دست اجرا است.

* برگزاري دوره اطفاي حريق در دانشگاه آزاد
دو دوره آموزش اطفاي حريق ويژه كاركنان و انتظامات در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين برگزار شد.
اين دو دوره با حضور 50 نفر از پرسنل انتظامات و خدمات با هدف آگاهي از شيوه‌هاي اطفاي حريق، آشنايي با مسائل خطرساز در محيط كار، آشنايي با انواع كپسول‌هاي آتش نشاني و چگونگي استفاده از آن و آشنايي با چگونگي پيشگيري از آتش‌سوزي در اين دانشگاه برگزار شد.
در پايان به افرادي كه در آزمون تئوري و عمل اين دوره قبول شوند، گواهينامه اعطا مي‌شود.

* بازديد مدير كل پست قزوين از ادارات پست شهرستان
مدير كل پست استان قزوين به همراه كارشناس روابط عمومي و كارشناس ساختمان پست استان از ادارات پست شهرستان آبيك و البرز و همچنين دفاتر پستي صمغ‌آباد و ناصرآباد ميرپنجي بازديد كردند.
در اين بازديد غلامرضا حميدي مديركل پست استان از نزديك با مشكلات كاري پرسنل آشنا شد و راهكارهاي عملياتي را براي تسهيل كارها ارائه كرد.
در اين بازديد مشكلاتي نظير توزيع فبوض تلفن به خاطر نداشتن فرصت كافي از زمان تحويل به پست تا آخرين مهلت توزيع و همچنين نداشتن كدپستي 10 رقمي بعضي از اماكن مطرح شد، كه مقرر شد با هماهنگي مسئول كدگذاري و شركت مخابرات اقدام لازم براي رفع اين مشكل صورت گيرد.

* نشست فرهنگي كالبد شكافي عاشورا
نشست كالبد شكافي عاشورا در آمفي تئاتر ريحانه مجتمع فرهنگي و هنري امام علي (ع) تاكستان برگزار شد.
كانون قرآن و نهج‌البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي تاكستان به مناسبت ماه محرم نشستي را با عنوان كالبد شكافي عاشورا در آمفي تئاتر ريحانه واقع در مجتمع فرهنگي و هنري امام علي (ع) برگزار كرد.
در اين نشست يكي از استادان دانشگاه بيان داشت: بزرگي و عظمت عاشورا و حركت امام حسين (ع) در تمام اعصار تاريخ ثبت شده است و توسط تعداد اندكي از مسلمانان واقعي به وقوع پيوسته كه تاثير آن را در حال حاضر در بين مسلمانان سراسر جهان كه شامل ميليون‌ها نفر هستند، شاهد هستيم.
پرويز رحماني ادامه داد: اين مسلماناني كه امروزه در سراسر جهان پراكنده شده‌اند بايد با پيروي از قيام امام حسين (ع)، خاندان و يارانش وقايع ظهر عاشورا را زنده نگه داشته تا به طور كامل به آيندگان تحويل دهند.

* ديدار نماينده ولي فقيه با دانشجويان دانشگاه آزاد
همزمان با ايام محرم نماينده ولي فقيه در استان قزوين با دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين ديدار كرد.
آيت‌الله هادي باريك‌بين در اين ديدار اظهار داشت: حركت و قيام امام حسين (ع) عامل اصلي زنده ماندن اسلام است و امام حسين (ع) براي عزت و عظمت اسلام، زنده شدن اخلاق اسلامي و به جريان افتادن اهداف و نهضت اسلامي جان خود و فرزندانش را فدا كرد.
وي با اشاره به جنايات رژيم اشغال‌گر صهيونيستي در فلسطين اضافه كرد: امروز غزه مانند كربلاست و نماد مبارزه حق عليه باطل است و رژيم اشغال‌گر صهيونيستي با حمايت غرب يك عاشوراي زنده در غزه به وجود آورده است.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين خاطرنشان كرد: اميدواريم سران كشورهاي عربي كه از اين اشغال‌گران حمايت مي‌كنند به نداي ملت‌هاي خود گوش فرا دهند و همانند نظام و مردم ايران غيورانه از مردم غزه حمايت كنند چراكه مسئله فلسطين مرتبط با همه مسلمانان است .
انتهاي پيام /ح20
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن