تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817180407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
كانوته به دليل حمايت از مردم غزه جريمه شد

فردريك كانوته از سوي كميته مسابقات فوتبال اسپانيا جريمه شد.

مهاجم ماليايي و مسلمان باشگاه سويا به دليل خوشحالي پس از گل خود در ديدار چهارشنبه شب سويا در رقابت هاي جام حذفي اسپانيا در مقابل دپورتيوو لاكرونيا مبلغ سه هزار يورو جريمه شد. كانوته پس از گلزني در اين ديدار عبارت فلسطين را كه روي لباس زير خود به پنج زبان نوشته شده بود به تماشاچيان نشان داد.وي با اين اقدام خود با تشكر بسياري از هواداران سويا روبرو شد اما، با اين وجود كميته مسابقات فوتبال اسپانيا با توجه به قانون 120تنبيهي خود مهاجم گلزن سويا را با جريمه روبرو كرد.

براساس قانون مذكور، بازيكنان از نشان دادن پيام هايي با مضمون مذهبي يا سياسي در زمين مسابقات منع شده اند.

باقري با تيم ملي تمرين كرد

مصدوميت پاي كريم باقري جدي نيست و او از ديروز در تمرينات گروهي تيم ملي شركت كرد.باقري كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان كه پس از مصدوميت در بازي دوستانه ايران با چين زمزمه هايي مبني بر دوري يك ماهه او از ميادين فوتبال شنيده مي شد با مداواي پزشكان تيم ملي و تشخيص آنان با مصدوميتي جزيي روبرو شده و علاوه بر حضور در تمرينات گروهي مشكلي براي همراهي تيم ملي در ديدار روز چهارشنبه با سنگاپور نخواهد داشت.

عابديني جاي حاجيلو را گرفت

پس از آن كه با نظر هيات مديره باشگاه داماش گيلان استانكو پوكله پوويچ به عنوان سرمربي جديد داماش گيلان تعيين شد؛ امير عابديني هم به عنوان سرپرست جايگزين اصغر حاجيلو شد.به گفته مسئول روابط عمومي باشگاه داماش گيلان، پس از كناره گيري اصغر حاجيلو از نيمكت داماش گيلان از اين پس امير عابديني رئيس سازمان ورزش داماش به عنوان سرپرست بر روي نيمكت اين تيم حضور خواهد داشت. عابديني در پانزده ديدار باقيمانده ليگ برتر روي نيمكت داماش خواهد بود تا در كنار استانكو و حسين عبدي تيم را زيرنظر بگيرد. همچنين حسين عبدي در ديدارهاي آينده ليگ برتر به عنوان دستيار در كنار استانكو به هدايت تيم داماش خواهند پرداخت.

شكست استيل آذين در ديداري معوقه

رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاههاي كشور با توقف تيم مقاومت بسيج فارس برابر پتروشيمي و شكست استيل آذين مقابل شهرداري بندرعباس پيگيري شد.هفته يازدهم رقابتهاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاههاي كشور عصر ديروز با برگزاري يك ديدار آغاز شد كه در اين مسابقه تيم هاي مقاومت بسيج فارس با پتروشيمي تبريز به تساوي بدون گل رضايت دادند.

همچنين در ديدار معوقه از هفته پنجم رقابت هاي ليگ دسته اول ديروز تيم فوتبال شهرداري بندرعباس موفق شد در ورزشگاه خانگي خود برابر استيل آذين با نتيجه دو بر يك به پيروزي دست يابد. در اين مسابقه شهاب جهانگيري (48) و صمد اكبري(55) براي شهرداري بندرعباس گل زدند و حميد شرفي (86-پنالتي) تنها گل استيل آذين را به ثمر رساند.با اين پيروزي شهرداري بندرعباس 8 امتيازي شد و با يك پله صعود، رده دوازدهم اين گروه را به خود اختصاص داد تا از جمع قعرنشينان فرار كند. استيل آذين هم با همان 17امتياز پيشين در رده دوم گروه يك اين مسابقات قرار گرفته است.

روزنامه هاي اماراتي: حواس بوناچيچ به پيروزي بود

برخي روزنامه هاي اماراتي با انتقاد از عملكرد لوكا بوناچيچ در تيم فوتبال النصر برخي شكست هاي او با اين تيم را عمدي دانستند.

لوكا بوناچيچ كه از ابتداي فصل جاري رقابتهاي ليگ امارات هدايت تيم فوتبال النصر را برعهده گرفته بود، هفته گذشته و پس از كسب نتايج ضعيف از سمت خود بركنار شد.روزنامه هاي الخليج و اخبار اليوم چاپ امارات در شماره هاي ديروز خود با انتقاد از عملكرد لوكا بوناچيچ از او به عنوان يك مربي عصباني نام برده اند. الخليج در اين مورد نوشت: بوناچيچ در اين مدت رفتار خوبي با بازيكنان النصر و حتي بازيكنان ايراني كه خودش آورده بود نداشت و يك مربي كاملا عصباني بود.اين روزنامه در ادامه انتقاد خود از لوكا بوناچيچ آورده است: هرچند او سرمربي النصر بود اما تمام حواسش به پيروزي بود و بارها مدعي شده بود كه برخي تيم هاي ايراني بشدت خواهان او هستند.به نوشته اين روزنامه اماراتي بوناچيچ برخي شكست هاي النصر را عمدا متحمل مي شد تا مسئولان اين باشگاه وي را اخراج كنند.اين روزنامه به نقل از بوناچيچ مدعي شده است كه مسئولان باشگاه پيروزي ايران مدتهاست به دنبال جذب وي هستند و شايد به همين خاطر است كه بوناچيچ رفتارهاي غيرحرفه اي در النصر دارد.

تلاش مقاومتي ها براي حفظ پيرواني

مديرعامل باشگاه مقاومت سپاسي شيراز تاكيد كرد هنوز هيچكس را به عنوان سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه انتخاب نكرده است.جعفر جعفري گفت: قصد داريم با مسئولان فدراسيون فوتبال، خصوصا مهدي تاج مذاكره كنيم تا با يك تعامل دوجانبه بتوانيم از وجود پيرواني تا پايان فصل استفاده كنيم زيرا در اين مدت تيم اميد مسابقه و برنامه خاصي ندارد.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن