تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816025800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
بدهي دولت به بانك مركزي 3 برابر شد

بدهي دولت به بانك مركزي در پايان شهريورماه سال جاري به 98849 ميليارد ريال بالغ شد.
به گزارش ايلنا، بدهي دولت به بانك مركزي كه ظرف سه ماهه دوم سال روند كاهشي يافته پس از يك دوره رشد محسوس به در پايان سال گذشته به 98849 ميليارد ريال بالغ شد كه در مقايسه با اسفندماه سال گذشته يك درصد رشد داشته است.بر اساس اين گزارش، بدهي دولت به بانك هاي تجاري و تخصصي همچنان در حال افزايش است به طوري كه در پايان سه ماهه دوم سال جاري اين بدهي به 85516/9 ميليارد ريال بالغ شده است.اين در حالي است كه بدهي دولت به بانك ها در سال 83 تنها 36793 ميليارد ريال بوده است.مطالبات سيستم بانكي از بخش هاي دولتي و غير دولتي در پايان شش ماهه اول سال در حالي به 2004710 ميليارد ريال بالغ شده است كه اين بدهي به سيستم بانكي در پايان سال 83 تنها 861655 ميليارد ريال بوده است.اين گزارش مي افزايد: ميزان سپرده هاي دولت نزد سيستم بانكي در پايان شهريور ماه سال جاري 363674 ميليارد ريال بوده است كه در مقايسه با ماه مشابه سال قبل 28/5 درصد رشد كرده است.همچنين سپرده شركت ها و موسسه هاي دولتي نزد سيستم بانكي در پايان شهريور ماه سال جاري نيز به 22909 ميليارد ريال رسيد كه اين ميزان نيز در مقايسه با ماه مشابه سال قبل 44/5 درصد رشد كرده است.

برخلاف اظهارات وزير كار;
رييس مركز آمار ايران: نرخ بيكاري پاييز
به 9/5 درصد كاهش يافت

رييس مركز آمار ايران خبر داد: نرخ بيكاري در پاييز امسال به 9/5 درصد رسيد كه نسبت به رشد 10/3 درصدي اين نرخ در تابستان حاكي از 0/7 درصد كاهش است. محمد مدد در گفت وگو با فارس تصريح كرد: نرخ بيكاري در جمعيت ده سال به بالاي كشور (شاغل و بيكار) در فصل پاييز به 9/5 درصد رسيد كه نسبت به پاييز سال گذشته نيز حاكي از 2 درصد كاهش است. وي در عين حال افزود: در همين فصل نرخ بيكاري در بين جوانان 15 تا 24 سال نسبت به فصل تابستان به 21/5 درصد رسيده است.

بنزين ويژه نوروز منتفي شد

يك مقام مسئول با اشاره به منتفي شدن اختصاص بنزين ويژه تعطيلات نوروز گفت: اين اقدام با هدف مديريت بهتر مصرف اين فرآورده توسط مردم صورت مي گيرد. اين مقام مسئول در گفت وگو با فارس اظهار داشت: بر اساس آخرين نظرات كارشناسي و تصميمات اتخاذ شده در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت، عدم اختصاص سهميه بنزين ويژه ايام نوروز با هدف مديريت بهتر مصرف اين فرآورده توسط مردم صورت مي گيرد. وي افزود: از سوي ديگر مصرف بنزين خودروها در زمستان نسبت به ديگر مواقع سال به دليل كاهش تردد خودروها، كاهش مي يابد كه اين امر، ذخيره سازي بنزين براي مصرف در ايام تعطيلات را امكان پذير مي سازد. به گفته وي، از سوي ديگر در پايان دوره سه ماه سهميه زمستانه و در ابتداي سال نيز سهميه دوره بعد اعلام مي شود كه با اين تفاسير، ديگر نيازي به اختصاص سهميه ويژه نوروز وجود ندارد.

قدرداني رييس كل دادگستري استان بوشهر از بانك ملت

رييس كل دادگستري استان بوشهر و رييس هيات مديره ستاد ديه اين استان، از بانك ملت به دليل داشتن عملكرد مطلوب در بخش آزادي زندانيان نيازمند ديه قدرداني كرد. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، حيدر بحراني اظهار داشت: زحمات مسوولان و كاركنان اين بانك در برگزاري مراسم جشن گلريزان ماه مبارك رمضان، باعث شادكردن دل خانواده هاي زيادي شد كه اين تلاش ها به هيچ وجه نزد خداوند متعال بدون اجر نخواهد ماند.

تا 14 دي ماه;
دولت 300 ميليارد تومان ماليات گرفت

در حالي كه مهلت ارائه اظهارنامه هاي ماليات بر ارزش افزوده از 15 دي ماه به 19 دي ماه تمديد شده بود تا ظهر 14 دي ماه 300 ميليارد تومان وصول شده است. به گزارش ايسنا، سازمان امور مالياتي كشور اعلام كرد: در نخستين دوره اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده تا ظهر روز شنبه 14 دي ماه بيش از 300 ميليارد تومان وصول شده است كه با تمديد مهلت ارائه اظهارنامه ها تا تاريخ 19 دي ماه قطعا اين مبلغ افزايش مي يابد.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن