تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804558080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
مقدماتي جام ملتهاي آسيا- قطر
داوران لبناني و قضاوت ديدار ايران -سنگاپور

سه داور لبناني ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و سنگاپور در چارچوب مسابقات مقدماتي جام ملتهاي آسيا را قضاوت خواهند كرد.
تيم ملي فوتبال كشورمان در نخستين ديدار از مرحله مقدماتي مسابقات جام ملتهاي آسيا ميزبان تيم ملي فوتبال سنگاپور خواهد بود كه اين ديدار را "منصور محمد" از لبنان با كمك دو هموطن خود "مهاجر زيد" و "احمد الكوس" قضاوت خواهند كرد . داور چهارم اين ديدار "ردوان قندور" از لبنان خواهد بود .
از سوي AFC ، "احمد شهير" از مالديو و "آنتوني دي كاستا" از هند به ترتيب به عنوان ناظر مسابقه و ناظر داوري اين ديدار انتخاب شده اند.
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و سنگاپور ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

چرا جانواريو به ايران نيامده است

فابيو جانواريو كه در تعطيلي تمرينات استقلال همراه خانواده خود به امارات سفر كرده بود هنوز موفق به بازگشت به ايران نشده است.
اين غيبت با توجه به ناراحتي هاي جانواريو مبني بر مسائل مالي باعث شده تا اين تصور به وجود آيد كه وي به حالت قهر حاضر به بازگشت به ايران نشده است اما مدير برنامه هاي جانواريو اعلام كرد آژانس هواپيمايي در تهيه بليت بازگشت اين بازيكن به ايران دچار اشتباه شده و براي صبح يكشنبه بليت او را تهيه كرده است.
در اين راستا روابط عمومي باشگاه استقلال اعلام كرد كه جان واريو در دبي بوده از صبح يكشنبه در تمرين حاضر خواهد شد.

استقلالي ها فقط دويدن ودويدن

تمرين صبح ديروز تيم فوتبال استقلال تهران فقط به دويدن اختصاص داشت.
در ابتداي اين تمرين كه در مجموعه ورزشي انقلاب تهران برگزار شد ، امير قلعه نوعي در سخناني خطاب به بازيكنان استقلال از آنها خواست با توجه به در پيش بودن مسابقات حساس و سرنوشت ساز ليگ برتر آمادگي جسماني خود را حفظ كنند و با انگيزه بيشتري در تمرينات شركت كنند تا بتواند روند موفقيت گذشته را ادامه دهند.
تمرين ديروز استقلال به دويدن بازيكنان در زماني 40 دقيقه اي اختصاص داشت كه كادر فني نيز در بخش هايي از اين تمرين آبي پوشان را همراهي مي كرد.

فيلم حريفان آسيايي به پيرواني رسيد

با درخواست كادر فني پرسپوليس فيلم حريفان آسيايي اين تيم در اختيار پيرواني قرار گرفت.
گفتني است كه، افشين پيرواني پس از قرعه كشي ليگ قهرمانان آسيا از تيم هاي هم گروهي خود شناخت كافي نداشت. وي از مسولان باشگاه پرسپوليس خواست تا فيلم هاي هم گروهي هاي خود را تهيه كنند.
اين فيلم ها با تلاش مسئولان پرسپوليس به دست پيرواني رسيد. اين فيلم ها آخرين بازي هاي تيم هاي الشباب عربستان، الشارجه امارات و الغرافه قطر و دمپوي هند است. قرار است كميته فني و كادر فني اين فيلم ها را بازبيني كند و برنامه ريزي خود را براي بازي هاي آسيايي انجام دهد.

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس:
دليل دارم

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص عدم گفت و گو با رسانه ها به فارس گفت: هيچ وقت قصد بي احترامي به خبرنگاران را ندارم. مي دانم آنها در سرما و گرما براي كسب اخبار درست سر تمرينات پرسپوليس حاضر مي شوند. در بين آنها جواناني عاشق پرسپوليس و همچنين افراد پيشكسوت وجود دارد.
وي افزود: بازيكنان پرسپوليس و كادر فني را ممنوع المصاحبه كردم. اين تصميم را شخصا اتخاذ كردم و كسي در آن دخيل نبوده است. هدفم از اين كار دور كردن حاشيه از تيم است.
وي ادامه داد: برخي بازيكنان و اعضاي كادر فني به ديدار من آمدند و اعلام كردند در برخي از حرفهايشان تغييراتي داده مي شود. به همين دليل اين تصميم را گرفتم.

مقانلو در جمع كادر فني تيم ملي تكواندو بزرگسالان

بيژن مقانلو(سرمربي تيم اميد) به عنوان مربي به كادر فني تيم ملي تكواندو بزرگسالان ايران اضافه شد.
اين تصميم در جلسه مسوولان فدراسيون تكواندو اتخاذ شد و بر اين اساس، مقانلو از اين پس مهماندوست و افلاكي را در كادر فني تيم ملي تكواندو بزرگسالان كمك خواهد كرد.
اين تصميم به دليل حجم بالاي مسابقات تيم ملي تكواندو بزرگسالان ايران در سال آينده اتخاذ شده است، چرا كه تيم ملي سال آينده مسابقات المپيك هنرهاي رزمي، جام جهاني، قهرماني جهان و غرب آسيا را در پبش دارد.
بيژن مقانلو سال گذشته نيز در مسابقات قهرماني آسيا در ويتنام كه به قهرماني ايران منجر شد به عنوان مربي در تيم ملي تكواندو بزرگسالان ايران به فعاليتي كوتاه مدت پرداخت.
در حال حاضر ملي پوشان تكواندو روزهاي شنبه تا سه شنبه هر هفته در اردوي تيم ملي تمرين كرده و سپس به مدت سه روز در اختيار باشگاههاي خود قرار مي گيرند تا بتوانند در پيكارهاي ليگ برتر به مبارزه بپردازند.
فدراسيون تكواندو در نظر دارد به دليل حجم بالاي ورزشكاران مستعد در اين رشته رزمي، تيم هاي مجزايي را به مسابقات مختلف بين المللي اعزام كند و به همين دليل تعداد مربيان خود را افزايش داد.

تيم ملي دوچرخه سواري با هشت ركابزن
به چين مي رود

تيم ملي دوچرخه سواري پيست ايران به منظور شركت در رقابت هاي جام جهاني دوچرخه سواري چين، با هشت دوچرخه سوار دوشنبه شب (23ديماه ) تهران را به مقصد پكن ترك مي كند.
به گزارش فدراسيون دوچرخه سواري، اين تيم دعوت نامه خود را رسما از فدراسيون دوچرخه سواري كشور چين دريافت كرده و روز پنجشنبه 19 دي ماه مدارك خود را براي دريافت ويزا به سفارت اين كشور تحويل داده است.
تيم ملي ايران در دو قسمت سرعت و نيمه استقامت در رقابت هاي جام جهاني چين شركت مي كند.
امير زرگري، مهدي سهرابي، حسين ناطقي و عباس سعيدي تنها در مواد نيمه استقامت و محمود پراش، حسنعلي ورپشتي، علي علي عسگري و عليرضا احمدي چهار ركابزن ايران در مواد سرعتي رقابتهاي پيست چين خواهند بود.
پيش از اين قرار بود مصطفي سيدرضايي نيز در بخش نيمه استقامت تيم ملي را در پكن همراهي كند كه به دليل آسيب ديدگي قادر به همراهي تيم ايران نخواهد بود.
تيم دوچرخه سواري مس كرمان نيز به دليل مشكلات مالي از حضور در اين ديدارها انصراف داد.
اردوي ركابزنان تيم ملي كشورمان از 10 دي ماه با حضور هشت ركابزن در محل پيست اختصاصي دوچرخه سواري در آزادي آغاز شده و تا 22 دي ماه ادامه دارد.
رقابتهاي جام جهاني دوچرخه سواري چين تنها در مواد داخل پيست و طي روزهاي 27 و 28 دي ماه در شهر پكن برگزار خواهد شد.
تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان با تركيب هشت ركابزن به مربيگري مجيد ناصري و سرپرستي محمد سررشته داري دوشنبه ساعت 10 شب عازم چين مي شود.

زمين نامناسب ناله پرسپوليسي ها را درآورد

بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس روز شنبه، با وجود شرايط بد زمين تمرين و مصدوم شدن برخي از بازيكنان در سكوت 50 تماشاچي، تمرين خود را در زمين شماره 2 باشگاه راه آهن انجام دادند.
به گزارش ايرنا، بازيكنان پرسپوليس تمرين خود را با دويدن به دور زمين آغاز كردند، پس از تمرينات كششي به حركت هاي استقامتي پرداختند و آقا وسط بازي كردند.
بيشتر بازيكنان پرسپوليس از شرايط بد زمين گله داشتند و تعدادي از آنها به خاطر ناهمواري زمين، مصدوم شدند. همچنين عليرضا حقيقي دروازبان دوم تيم به خاطر شرايط نامساعد زمين تمرين دچار مصدوميت و خونريزي از ناحيه بيني شد.

عليرضا حقيقي راهي بيمارستان شد

درتمرين ديروز تيم فوتبال پرسپوليس، عليرضا حقيقي به دليل مصدوميت راهي بيمارستان شد.
گفتني است كه ، تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح ديروز در ورزشگاه راه آهن پيگيري شد.
در اين تمرين بازيكنان به دويدن، حركات كششي، سرعتي، حفظ توپ و پرسينگ پرداختند.
سپس بازيكنان در قالب دو تيم به فوتبال دستگرمي پرداختند. اين بازي با نتيجه 2 بر يك به سود تيم قرمز به پايان رسيد. براي تيم قرمز علي كريمي و پژمان نوري و براي تيم سبز عليرضا محمد گلزني كردند.
در اين تمرين ملي پوشان، محمود خوردبين و پتروويچ غايب بودند.
عليرضا نيكبخت واحدي، هادي نوروزي، حميد علي عسگر دچار مصدوميت شدند. عليرضا حقيقي نيز در صحنه اي كه شديدا به زمين برخورد كرد از ناحيه بيني دچار جراحت و راهي بيمارستان شد.
حقيقي از فرط عصبانيت به حرف هاي كادر فني كه جوياي احوال او بودند; گوش نكرد و براي مداوا به بيمارستان رفت.
مهدي واعظي پس از غيبت در تمرين روز جمعه، در تمرين ديروز حضور پيدا كرد و تمرينات ويژه اي را زير نظر عابدزاده انجام داد.
بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس كه خبر پرداخت قسط دوم پول هايشان را شنيده بودند به شدت خوشحال بودند.

توصيه واعظ به پرسپوليسي ها
زياد حرف نزنيد
امير رضا واعظ آشتياني مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص تغييرات مديريتي باشگاه پرسپوليس به ايسنا گفت: در اين زمينه قضاوتي نمي كنم، از گفت و شنودهاي اخير متاثر شدم چرا كه برخي از افراد بدون در اختيار داشتن ابزار مناسبي براي اندازه گيري، طرفداران پرسپوليس را بيشتر از استقلال مي دانند، خوشحال مي شوم كه بگويند كيلويي اندازه مي گيرند يا متري؟ طرفداران استقلال قشر خاصي هستند و بيشتر آنها از طريق تلويزيون بازي ها را دنبال مي كنند، معتقدم ظرفيت تماشاگران ورزشگاه ها نمي تواند ملاك برتري يك تيم باشد. بايد ياد بگيريم به حريفان خودمان احترام بگذاريم، اظهار كردن اين گونه مسائل شان يك تيم را پايين مي آورد. از نظر من اظهارنظرها بايد سنجيده، منطقي و همراه با مطالعه باشد تا حاشيه سازي نشود. اگر پرسپوليس اكنون با حواشي بسياري روبرو است به دليل حرف زدن هاي زياد است.
مدير عامل باشگاه استقلال درباره ي اظهارنظر سخنگوي سازمان تربيت بدني مبني بر رضايت سازمان از مديريت باشگاه استقلال گفت: از سازمان تربيت بدني كمال تشكر را دارم كه به كارآمدي و اجراي مديريت منطقي توجه دارد، اين مساله مي تواند بارقه اميدي براي مجموعه مديريتي استقلال باشد، اميدوارم همه تيم ها از جمله پرسپوليس در چارچوب وظايفشان به موفقيت هاي مديريتي و تشيكلاتي برسند.

صبح امروز
پرسپوليس مقابل فراز قم

تيم فوتبال پرسپوليس امروز صبح در ديداري تداركاتي به مصاف فراز قم مي رود.
گفتني است كه ، افشين پيرواني براي دور نشدن بازيكنان پرسپوليس از شرايط مسابقه در نظر دارد قبل از ديدار با فولاد خوزستان دو بازي تداركاتي انجام دهد. بر همين اساس قرار است تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 11 امروز در ديداري تداركاتي به مصاف فراز قم برود. اين ديدار در ورزشگاه راه آهن برگزار مي شود. هنوز برنامه بازي تداركاتي دوم پرسپوليس مشخص نشده است.

برنامه مسابقات فوتبال جام حذفي ايران
صبا در تبريز

مرحله يك شانزدهم نهايي فوتبال جام حذفي كشور،گراميداشت آزاد سازي خرمشهرامروز با انجام چند ديداربرگزار خواهد شد.
برنامه اين ديدارها به شرح زير است:
شهرداري ياسوج ........................ پاس همدان، ورزشگاه: تختي ياسوج
داوران : واحدي، داود زاده، بيات، شريفي
ملوان ...................................... سپاهان نوين، ورزشگاه: تختي انزلي
داوران : اسدي، كياني، تقي زادگان، حاج عباسي
پيام مشهد ................................. پيام شهداي كلار آباد، ورزشگاه: ثامن مشهد
داوران : سيد علي، عاليقدر، اروميه اي، مهدي زاده
برق شيراز................................. نساجي مازندران، ورزشگاه : حافظيه شيراز
داوران : غلامرضا جباري، طالقاني، عباسقلي، ظرافت
شهرداري تبريز ........................... صباي قم، ورزشگاه: تختي تبريز
داوران : حق وردي، نظري، اسعدي، مستقيم

براي ديدار با ايران ;
تيم ملي فوتبال سنگاپور وارد تهران شد

بهمنظور ديدار با تيم ملي فوتبال ايران در چارچوب رقابتهاي مقدماتي جام ملتهاي آسيا، تيم ملي سنگاپور ظهر ديروز وارد ايران شد. تيم ملي سنگاپور كه عصر چهارشنبه در ورزشگاه آزادي در مقابل تيم ملي فوتبال كشورمان قرار مي گيرد، روز يكشنبه و دوشنبه در كمپ تيم هاي ملي و روز سه شنبه 24 دي در زمين شماره يك آزادي تمرينات خود را پيگيري مي كند.

پس از انتخاب استانكو به عنوان سرمربي داماش;
حسين عبدي: با كمال ميل پذيرفتم

حسين عبدي مربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: حضور استانكو بر روي نيمكت داماش صرفا به دليل حضور بيشتر وي در كنار تيم صورت گرفت و قطعا اين اتفاق در جهت پيشرفت تيم صورت گرفته است.
وي در گفت وگو با ايسنا افزود: استانكو قبل از اين هم دور از داماش نبود و از جايگاه ويژه به ما ياري مي رساند، به هر ترتيب وي استاد من است و آمدنم در فوتبال ايران و تيم داماش به دليل حضور استانكو و عابديني صورت گرفت.
وي اضافه كرد: استانكو از ابتداي حضورم به عنوان مديرفني در تمرينات داماش حضور داشت و به خوبي با جو موجود آشناست، با پيشنهاد هيات مديره قرار شد به جهت تعامل بيشتر از اين پس بر روي نيمكت حضور داشته باشد و من نيز با كمال ميل پذيرفتم، به هر جهت بايد همگي دست به دست يكديگر دهيم تا داماش را از جايگاه فعلي در جدول ليگ برتر به رتبه هاي بالاتر ارتقا دهيم. عبدي در خصوص شرايط كنوني داماش گفت: از روز اولي كه به داماش آمدم شرايط سختي را براي كار و نتيجه گرفتن پيش بيني كردم، حتي در روزي كه پاس همدان را برديم از اين مسئله صحبت كردم هر چند آن برد براي خيلي ها عجيب بود و انعكاس منفي آن سه امتياز حتي از اهميت بازيهاي استقلال وپرسپوليس نيز فراتر رفت. وي تصريح كرد: از لحاظ كار فني در داماش گيلان هيچ تيمي در ليگ برتر به اندازه داماش زحمت نمي كشد ولي متاسفانه بازيكنان علي رغم نمايش ايده آل در داخل ميدان از روي اشتباهات ساده و بچگانه گل دريافت مي كنند كه بايد در ديدارهاي آينده ضريب اين اشتباهات را كاهش دهيم. مربي داماش گيلان اضافه كرد: هنوز 15 بازي تا پايان ليگ برتر باقي است، از روز اول حضورم در داماش در سياست گذاري خود تا آخر فصل به دنبال 8 برد در ليگ برتر بوديم كه با توجه به برتري مقابل پاس همدان در صورت كسب 7 پيروزي ديگر و چند تساوي به طور قطع در ليگ برتر خواهيم ماند.

با عنوان گراميداشت شهداي غزه
كمانداران ريكرو و كامپوند به رقابت مي پردازند

رقابت هاي هفته چهارم و پنجم دور رفت ليگ برتر تيراندازي با كمان در رشته ريكرو و هفته پنجم و ششم در رشته كامپوند 26 دي ماه به ميزباني يزد با عنوان گراميداشت شهداي غزه برگزار مي شود. در هفته چهارم رشته ريكرو، تيم طرشت با تيم كردستان، پيام ارتباطات با همدان، آدينه كريمان با كرج، آلومينيوم اراك با چهار محال بختياري، آبرود شمال با كيش و يزد با پارس جنوبي يدار خواهد داشت. در هفته پنجم رشته كامپوند، چهار محال بختياري با راهسازي كرمان، كردستان با يزد، پارس جنوبي با تيمBY و آبرود شمال با آلومينيوم اراك به مصاف هم خواهند رفت.
در هفته پنجم رشته ريكرو، طرشت با آلومينيوم اراك، كرج با كيش، كردستان با پارس جنوبي، پيام ارتباطات با آبرود شمال و آدينه كريمان با چهار محال بختياري روبرو مي شوند.
در هفته ششم رشته كامپوند، چهار محال بختياري با يزد، راهسازي كرمان با پارس جنوبي، كردستان با آلومينيوم اراك و BY تيم با آبرود شمال با هم ديدار خواهند داشت.

فواد كاسب سرمربي تيم ملي پينگ پنگ :
بايد براي بهترين رنگ تلاش كنيم

فواد كاسب سرمربي تيم ملي پينگ پنگ در خصوص حضور پينگ پنگ بازان ايران در مسابقات آسيايي گوانجو گفت : رقابت نزديك بهترين هاي تنيس روي ميز جهان در بازي هاي آسيايي، احتمال صعود پينگ پنگ بازان ايراني به مراحل بالا و دستيابي آنها به مدال را كم مي كند طوريكه شخصا در اين زمينه هيچ شانسي براي شاگردانم قائل نيستم.
وي با بيان اينكه تيم هاي برتر جهان در رشته پينگ پنگ متعلق به قاره آسيا هستند، افزود: چين و كره جنوبي دو تيم نخست رنكينگ جهاني هستند. هنگ كنگ و ژاپن هم به طور مشترك در رده سوم برترين هاي جهان قرار گرفته اند. در اين رده بندي سنگاپور تيم ششم است. ضمن اينكه چين تايپه هم جزو 10 تيم اول است. حضور ورزشكاران اين كشورها در تورنمنتي كه با نام آسيايي اما در سطح جهان برگزار مي شود، شانس نمايندگان ايران را براي دستيابي به مدال در حد هيچ پائين مي آورد. وي تاكيد كرد: به طور منطقي بازيكنان اين تيم نمي توانند اميدي به كسب مدال در بازي هاي گوانجگو داشته باشند. اما قطعا مي توانند رده هاي پنجم تا هشتم را از آن خود كنند.
وي با اشاره به حضور قدرتمند تيم ملي در دومين دوره مسابقات كشورهاي اسلامي گفت: تنها دغدغه ما براي حضور در اين رقابت ها كسب مقام اولي است وگرنه نسبت به سكونشيني و مدال آوري خود مطمئن هستيم. پينگ پنگ بازان ايران در پايان اولين دوره اين مسابقات به مدال نقره بسنده كردند اما اين بار بايد براي بهترين رنگ تلاش كنند.
وي يادآورشد: حريفان اصلي تيم ملي در بازي هاي كشورهاي اسلامي مصر و نيجريه هستند كه به هيچ وجه در حد و اندازه تيم هاي آسيايي مانند چين، كره جنوبي و چين تايپه نيستند. ما در ايران بايد بتوانيم برتري خود را به اين دو تيم نشان دهيم.
وي با تاكيد بر اينكه بازي هاي آسيايي گوانگجو همانند كشورهاي اسلامي در سه بخش انفرادي، دوبل و تيمي برگزار خواهد شد، گفت: ايران در بخش ميكس دوبل ( بازي همزمان دختران و پسران) شركت نمي كند. ضمن اينكه بازيكنان اعزامي پس از مسابقات جهاني ژاپن با برگزاري رقابت هاي انتخابي مجدد معرفي مي شوند. همچنين هنوز در مورد اعزام بانوان به چين تصميمي گرفته نشده است.

دعوت 23 بازيكن به اردوي ملي واترپلو

از سوي "نون كواكويچ" سرمربي تيم ملي واترپلو 23 بازيكن به مرحله پنجم اردوي آمادگي تيم ملي براي شركت در مسابقات قهرماني مردان آسيا (اسفند87) و تداركاتي مسابقات كشورهاي اسلامي و بازيهاي آسيايي گوانگجو دعوت شدند.
امير حسين خاني، سجاد عبدي، ميلاد محمدي(ايران توسعه كرج) علي اكبر شيريجيان ، مجيد غلامي ، علي صالح، ارسلان مرداني، مهدي كرمي زرندي (نفت و گاز گچساران) عليرضا شهيدي پور، محمد مهدي طيران، ياشار سلطاني، علي پيروز خواه، آرامه آقازاريان(نفت اميديه) امير محمد سجاديان، محسن جليلي، نيما خوشبخت، سيهيل خادم پير(فولاد ماهان سپاهان)، مهدي عماد محمد، علي فتحي راد( تهران)، منصور پاكزاد( خوزستان)، علي هرمزي (تربيت بدني گيلان) و عليرضا پولعلي(آذربايجان شرقي) اسامي دعوت شدگان به اردوي ملي هستند.
مسابقات واترپلو قهرماني مردان آسيا 25 تا 30 اسفند ماه جاري در كشور چين بر گزار خواهد شد.

قهرماني پتروشيمي بندرامام در نيم فصل ليگ برتر پينگ پنگ
دانشگاه آزاد اسلامي در تعقيب صدر نشين

درحساس ترين بازي هفته هفتم و پاياني ليگ برتر پينگ پنگ بازي دو تيم پتروشيمي بندرامام و تراكتورسازي در تبريز به تساوي 5 بر 5 انجاميد.
تجار كيش در خانه 6 برصفراز سد تايدواتر بندرعباس گذشت. در گچساران، دانشگاه آزاد اسلامي 6 بر 2 نفت و گاز گچساران را شكست داد و در تهران صندوق ضمانت صادرات 6 برصفر متالوژي پودر قزوين را از پيش روي برداشت.
بر اين اساس، تا پايان هفته هفتم ليگ برتر پينگ پنگ پتروشيمي بندرامام با كسب 26 در صدر قرار گرفت و قهرمان نيم فصل شد . دانشگاه آزاد اسلامي و تجار كيش هر كدام با 23 امتياز در مكان هاي بعدي قرار دارند . تراكتورسازي با 18 امتياز، صندوق ضمانت صادرات با 16 امتياز، نفت و گاز گچساران 14 امتياز ، متالوژي پودر قزوين با 10 امتياز و تايدواتر بندرعباس با 7 امتياز رده هاي چهارم تا هشتم را در اختيار دارند.

پس از قهرماني در مسابقات انتخابي تيم ملي پينگ پنگ
اخلاق پسند:مي خواهم در جمع 200 بازيكن برتر جهان باشم

محمدرضا اخلاق پسند پس از قهرماني در مسابقات انتخابي تيم ملي پينگ پنگ گفت: هدفم قهرماني در مسابقات انتخابي نيست، مي خواهم به عنوان نخستين ايراني در جمع 200 بازيكن برتر جهان قرار بگيرم.
وي در گفت وگو با ايسنا افزود: مسابقات انتخابي به دليل ارتقاي سطح كيفي پينگ پنگ بازان با تصميم فدراسيون با حضور 20 بازيكن برتر برگزار شد. نسبت به 10 سال اخير، اين انتخابي را مي توان سنگين ترين و پرفشارترين انتخابي دانست. چرا كه در طول دو روز و نيم 19 بازي سنگين انجام داديم كه فشار بسيار زيادي را روي بازيكنان آورد.
وي اضافه كرد: بازي هاي سختي را پشت سرگذاشتم و تنها با يك باخت در مرحله نخست انتخابي قهرمان شدم. فدراسيون از حدود دو ماه قبل، زمان برگزاري اين مسابقات را اعلام كرده بود، بنابراين، همه فرصت داشتند تا با آمادگي 100 درصد در اين رقابت ها شركت كنند.
اخلاق پسند ضمن تاكيد بر اين كه مي خواهم در مسابقات جهاني نام خوبي از خودم به يادگار بگذارم، ياد آور شد: پس از مسابقات انتخابي المپيك انگيزه ام را از دست دادم. طي صحبت با مهندس شهنازي رئيس فدراسيون پينگ پنگ و فواد كاسب سرمربي تيم ملي انگيزه لازم را به دست آوردم و تصميم گرفتم برگردم و دوباره شروع كنم. تصميم دارم در يوكوهاما رنكينگ خودم را از 309 به زير رده 200 افزايش دهم.
وي در خصوص عدم حضور عالميان در اين رقابت ها متذكر شد: عالميان بازيكن خوبي در رده جوانان است. بايد اجازه داد دو سال ديگر بگذرد تا ببينيم در اوج باقي مي ماند يا خير؟! حضورش براي من فرقي نمي كرد; ولي دوست داشتم كه باشد.
فاتح مسابقات انتخابي تيم ملي پينگ پنگ درباره عضويت شهرام سربخشيان در تيم ملي براي نخستين بار اظهار كرد: من و احدي حدود 11 سال است كه عضو تيم ملي پينگ پنگ هستيم. سربخشيان بازيكن بسيار خوبي است و توانست در دو دوره انتخابي سوم شود و نشان داد كه شايستگي و آمادگي لازم را دارد. بايد ديد بازيكنان چه هدفي از حضور در مسابقات جهاني دارند و فدراسيون براي موفقيت ما تا چه حدي تلاش مي كند. مسابقات جهاني در دو بخش دوبل و انفرادي برگزار مي شود بنابراين، هر كس بايد فقط به فكر خودش باشد.
اخلاق پسند در پايان درباره حذف افشين نوروزي، ملي پوش المپيكي ايران در رقابت هاي انتخابي تيم ملي خاطر نشان كرد: نوروزي بازيكن با استعداد و زحمتكشي است. او براي تيم ملي تلاش بسياري كرده است. اين مسابقات فشرده بود و نياز به تمرينات سخت و بدنسازي خاص داشت. متاسفانه بدن او ضعيف بود.

هفته يازدهم ليگ دسته يك فوتبال كشور
اگر روال عادي طي شود

هفته يازدهم ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشورامروز يك شنبه با برگزاري 10 ديدار در شهرهاي مختلف كشور پيگيري مي شود.
در اين راستا چند بازي حساس برگزار مي شود كه در يكي از بازي هاي مهم تيم يكدست و منسجم داماش لرستان كه در چند هفته اخير با وجود ناداوريها و مشكلات فراوان ، نتايج خوبي كسب كرده است ، ميزبان تيم تربيت يزد مي باشد.
شاگردان حميد عليدوستي در رقابت هاي اين فصل ثابت كرده اند كه شايستگي آنها مكانهاي بالاي جدول مي باشد ، در اين راستا بايد گفت ، اگر امروز همه چيز روال طبيعي خود را طي كند ، داماش به 3 امتياز اين بازي خواهد رسيد.
در يكي از حساس ترين ديدارهاي اين هفته، تيم آلومينيوم اراك در استاديوم امام خميني اين شهر از گل گهر سيرجان پذيرايي مي كند.
در جدول رده بندي گروه يك ليگ آزادگان آلومينيوم اراك با 19 امتياز از 8 بازي در صدر جدول جاي دارد و گل گهر با 14 امتياز مكان هفتم را به خود اختصاص داده است.
شاگردان جواد زرينچه در حالي اين هفته بازي نهم خود را انجام مي دهند كه ديدار رقباي اين تيم سپاهان نوين و استيل آذين به دليل حضور تيم تهراني در جام حذفي به زمان ديگري موكول شده است.
در ديگر بازي حساس هفته يازدهم تيم پارس جنوبي صدرنشين گروه دوم، ميهمان اتكا گلستان خواهد بود.
برنامه ديدارهاي هفته يازدهم ليگ آزادگان به شرح زير است:
يك شنبه : 22 دي
مهركام پارس ..................................................... شهرداري زنجان
آلومينيوم اراك .................................................... گل گهر سيرجان
صنعت نفت آبادان ...................................................... كوثرلرستان
مس رفسنجان .................................................. ماشين سازي تبريز
تراكتورسازي تبريز .................................................... شاهين اهواز
ديهيم اهواز .................................................... نيروي زميني تهران
آلومينيوم هرمزگان ............................................ شيرين فراز كرمانشاه
داماش لرستان ........................................................... تربيت يزد
شموشك نوشهر ................................................ پيام مخابرات فارس
اتكا» گلستان .................................................. شاهين پارس جنوبي
هم اكنون در جدول رده بندي اين مسابقات آلومينيوم اراك با 19 امتياز در گروه يك صدرنشين است و پارس جنوبي با 25 امتياز تيم نخست گروه دوم است.

هفته پنجم دور رفت
چهار ديدار در ليگ دسته يك پينگ پنگ برگزار شد

هفته پنجم دور رفت ليگ پينگ پنگ ايران با انجام چهار ديدار پيگيري شد.
در گروه يك اين رقابت ها 3 ديدار انجام شد كه طي آن ذغال سنگ كرمان ميهمان خود هيئت كرمانشاه را 5 بر 2 شكست داد، در اروميه نفت تهران با نتيجه 5 بر صفر از سد هيئت آذربايجان غربي گذشت و در اراك هيئت قم در يك بازي نزديك 5 بر 4 از سد هيئت مركزي گذشت.
در اين گروه هيئت آذربايجان غربي با 9 امتياز، نفت تهران و ذغال سنگ كرمان هر كدام با 8 امتياز در رده هاي اول تا سوم قرار دارند.
در گروه 2 نيز يك بازي انجام شد. بر اين اساس مناطق نفت خيز جنوب در اهواز موفق شد 5 بر يك رقيب خود نفت اميديه را مغلوب كند تا با كسب 10 امتياز در صدر گروه قرار گيرد. نفت اميديه با 8 امتياز در رده دوم جاي دارد .
دو بازي آبفا مشهد با نفت آبادان و ستارگان اصفهان با خورشيد كردستان به زمان ديگري موكول شد .
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 456]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن