تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816698333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
دستگيري دو شيطان صفت در بندر عباس
دو مرد جوان كه با ربودن زني به آزو اذيت وي پرداخته بودند، در تحقيقات پليس آگاهي بندر عباس دستگير شدند.اوايل هفته گذشته زني هراسان با مراجعه به پليس آگاهي بندرعباس از ربوده شدن و آزار و اذيت خود پرده برداشت. زن جوان در شكايت خود به كارآگاهان گفت: صبح براي خريد از منزل خارج شدم. هنوز مقدار زيادي از خانه دور نشده بودم كه در يك منطقه خلوت در حوالي جايگاه سوخت يك خودرو وانت با دو سرنشين سد راهم شدند. دو مرد جوان پس از پياده شدن با تهديد چاقو به زور مرا سوار خودرو كردند. آنها پس از عبور از چند خيابان با وارد شدن به يك خانه پس از ضرب و شتم من، در حالي كه با التماس و گريه زاري از آنها مي خواستم با من كاري نداشته باشند به آزار و اذيت من پرداختند. دو مرد جوان پس از آن مرا در يك خيابان خلوت رها كرده و به سرعت از محل متواري شدند. با توجه به شكايت سهيلا و حساسيت موضوع و احتمال افزايش فعاليت دو پسر شيطان صفت، گروهي از كارآگاهان مجرب پليس آگاهي بندر عباس تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري متهمان آغاز كردند. به گزارش برنا، كارآگاهان در گام نخست توانستند با كمك شاكي هويت دو مرد متجاوز را شناسايي كنند. با شناسايي هويت متهمان ماموران روز گذشته توانستند در يك عمليات غافلگيرانه دو مرد شيطان صفت را در مخفيگاهشان دستگير كنند. با انتقال متهمان به اداره آگاهي حميد و ايمان متهمان 28 و 30 ساله در بازجويي ها به جرم خود اعتراف كردند.

دستگيري باند قاچاق زنان آذربايجان به ايران
سرويس مطبوعاتي وزارت كشور آذربايجان از بازداشت اعضاي يك باند قاچاق زنان به ايران خبر داد.به گزارش خبرگزاري ترند، يك باند قاچاق انسان كه زنان جمهوري آذربايجان را براي استثمار جنسي به ايران منتقل مي كرد توسط ماموران وزارت كشور آذربايجان شناسايي و اعضاي آن دستگير شدند.براساس اين گزارش چهار نفر كه در امر قاچان زنان دست داشتند روز پنج شنبه توسط ماموران دايره مبارزه با قاچاق انسان در وزارت كشور آذربايجان دستگير شدند. تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.اين گزارش مي افزايد: "وزارت كشور آذربايجان در طول سال 2008 تعداد 229 مورد از جرايم قاچاق انسان را شناسايي كرده كه 223 نفر در اين خصوص دستگير شده اند.در همين حال تاكنون 36 پرونده در ارتباط با قاچاق انسان از آذربايجان به كشورهاي همسايه آن تشكيل شده كه در اين ميان سهم تركيه 26، امارات 6، پاكستان 2 و روسيه يك پرونده بوده است.به علاوه 31 قرباني به تركيه، 7 قرباني به امارات و سه تن نيز به پاكستان و روسيه منتقل شده اند.

زن ميانسال قرباني اعتياد پسرش شد
يك جوان 20 ساله مادر 42 ساله خود را با ضربات چاقو و با انگيزه تامين پول براي تهيه مواد مخدر به قتل رساند.ساعت 19 شامگاه سه شنبه 17 دي ماموران كلانتري 144 جواديه تهرانپارس از كشف جسد يك زن ميانسال باخبر شدند. ماموران با حضور در محل كشف جسد دريافتند، زن 42 ساله اي بر اثر اصابت ضربات چاقو به بدنش به قتل رسيده و پيكر بي جانش در خانه محل سكونتش رها شده است. با آغاز تحقيقات مشخص شد مقتول با فرزندش به نام علي 20 ساله زندگي مي كرده است كه اين فرد به كراك اعتياد داشته است. با بررسي از دختر مقتول و داماد اين خانواده مشخص شد، علي متهم به ارتكاب قتل روز قبل از قتل مدعي شده بوده كه خودش را خواهد كشت. تحقيقات ادامه يافت تا اينكه روز بعد از جنايت علي در تماسي كه با خواهرش گرفت مدعي شد مادرش را با انگيزه نامعلومي به قتل رسانده و از صحنه قتل متواري شده است.

2 شاهد عقد يكي در بيمارستان ديگري در قبرستان
پسر جواني با جعل عنوان دو پيرمرد، رئيس دفترخانه را گول زد تا سند ازدواج خود را با دختر 17 ساله به دست آورد.عصر روز 20 آذر امسال خانواده دختر جواني با مراجعه به مسئولان دادسراي امور جنايي تهران از راز يك جنايت هولناك با خبر شدند. اعضاي اين خانواده مدعي شدند دختر 17 ساله شان يك روز قبل با ترغيب يك پسر 27 ساله از خانه متواري شده است و از وي خبري در دست نيست. تحقيقات براي مشخص شدن اصل ماجرا و همچنين دستگيري اين دختر و پسر آغاز شد تا اينكه 3 روز بعد اين دختر و پسر يك عقدنامه رسمي براي خانواده خود فرستادند. بررسي از سند ازدواج آغاز تا اينكه مشخص شد شاهدان عقد ذكر شده اين زوج در سند ازدواج پدر دختر و پسر بوده اند در حالي كه پدر دختر در زمان عقد در بيمارستان بوده و پدر پسر جوان 8 سال قبل فوت كرده است. با انجام تحقيقات تكميلي اين دختر و پسر دستگير و مدعي شدند با همدستي دو پيرمرد اقدام به جعل عنوان كرده و سپس با مراجعه به يك دفترخانه اقدام به ثبت ازدواج خود كرده اند.

دختران جوان بي ام و پيرمرد هوسران را دزديدند
2 دختر جوان كه با انگيزه هوسراني سوار بر خودروي بي ام و يك پيرمرد 60 ساله شده بودند پس از مسموم كردن اين فرد خودرو وي را دزديدند.عصر روز شنبه پيرمردي با مراجعه به ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ ماموران را از به سرقت رفتن خودروي بي ام و خود با خبر كرد. اين پيرمرد در اعترافاتش مدعي شد 2 دختر جوان وي را با خوراندن چيپس مسموم كرده و سپس خودروي بي ام و و بخشي از اموال منزل وي را به سرقت برده اند. اين پيرمرد مدعي شد زماني كه 2 دختر جوان را براي هوسراني سوار كرده و با خود به ويلايش برده، آنان وي را مسموم كردند و خودرو يش را به سرقت بردند. دستور توقف خودرو و دستگيري 2 دختر جوان صادر شد تا اينكه اين افراد دستگير شدند و صبح ديروز در بازجويي به ارتكاب سرقت اعتراف كردند.
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن