تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813243745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رهمنا در گفتگو با مهر:ريشه بازيكن سالاري بايد خشكيده شود / همه بايد در انتخابي شركت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رهمنا در گفتگو با مهر:ريشه بازيكن سالاري بايد خشكيده شود / همه بايد در انتخابي شركت كنند
سرمربي جديد تيم ملي كاراته گفت: براي رسيدن به موفقيت هاي آتي تيم ملي بايد ريشه بازيكن سالاري در تيم ملي خشكيده شود.

مسعود رهنما با بيان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: هر پست و جايگاهي شرح وظايف خاص خود را دارد و من براي موفقيت تيم ملي برنامه هايي دارم كه اردونشينان بايد خود را با آن هماهنگ كنند.

وي در مورد انتخاب خود گفت: خدا را شكر مي كنم در زماني اين مسئوليت به من واگذار شده كه نخبه ترين نفرات كاراته ايران در تيم ملي حضور دارند و جمعي از بهترين هاي رده سني اميد در حال ورود به رده سني بزرگسالان هستند.

سرمربي جديد تيم ملي كاراته افزود: از سوي ديگر كاري كه من دو سال قبل در مسابقات جهاني قبرس با هدايت تيم ملي جوانان آغاز كردم، سالجاري با مربيگري تيم اميد در رقابتهاي جهاني تركيه ادامه يافت و فكر مي كنم اين پروسه با حضور در راس كادر فني تيم ملي بزرگسالان براي به نتيجه رسيدن برنامه هاي من كامل شد.

سرمربي تيم ملي در مورد برنامه هاي خود گفت: براي رسيدن به موفقيت در هر كاري بايد برنامه داشت و من نيز از اين قاعده مستثني نيستم. تا زمان شروع المپيك آسيايي 70 روز زمان داريم و45 روز برنامه تمريني و اردويي در اين برنامه در نظر گرفته شده كه روز دوشنبه برنامه مكتوب خود را به كميته فني داده و پس از تاييد اجرا خواهم كرد.

رهنما در مورد نحوه انتخاب اردونشينان گفت: چند سالي است كه به دليل برخي ملاحظات چهره هاي صاحب نام در مسابقات قهرماني كشور به ميدان نمي روند. ولي در اين دوره تمامي مدعيان بايد در اين مسابقات كه حكم انتخابي تيم ملي را دارد ودر پايان تنها سه نفر در هر وزن به اردو دعوت خواهند شد به ميدان بروند.

وي در توضيح بيشتر اين موضوع گفت: همه نفرات مدعي بدون استثنا بايد در مسابقات قهرماني كشور شركت كنند ولي اجدادي، عباس زاده ، حسني پور و پورشيب كه مدال طلاي جهاني اميدها را كسب كرده و حسين روحاني كه برنز جهاني ژاپن را در اختيار دارد در صورت باخت هم به اردوي تيم ملي دعوت خواهند شد.

سرمربي تيم ملي در پايان پيرامون انتخاب همكاران خود گفت: در اين مورد نيز با كميته فني هماهنگ هستم و نفرات مورد نظر خود را براي تاييد نهايي به فدراسيون معرفي خواهم كرد.
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن