تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813352222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادامه تظاهرات جهاني در حمايت از مردم غزه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ادامه تظاهرات جهاني در حمايت از مردم غزه
مردم سراسر جهان در حمايت از مردم غزه ، عليه رژيم صهيونيستي تظاهرات كردند.
به گزارش شبكه خبر به نقل از خبرگزاري بلگا؛ صدها بلژيكي در اعتراض به حملات رژيم صهيونيستي در باريكه غزه، در شهر ليژ در شرق اين كشور تظاهرات كردند.

شركت كنندگان دراين تظاهرات حمايت خود را از فلسطيني ها اعلام كرده و آتش بس فوري و مداخله جامعه بين المللي را براي توقف حملات عليه غيرنظاميان خواستار شدند.

تظاهرات كنندگان شعارهاي "اسرائيل آدمكش است "، "صهيونيستها تروريست هستند"، "بوش واولمرت آدمكش هستند" و شعارهايي درحمايت ازحماس، حزب الله و مبارزان جهادي سردادند.

شبكه العربيه نيز اعلام كرد :دهها هزار نفر در صنعا پايتخت يمن تظاهرات كردند و شعارهايي در محكوميت ادامه حملات اسرائيل به باريكه غزه سردادند.

تظاهرات كنندگان يمني از دولت هاي عربي و اسلامي خواستند سفارت هاي آمريكا را ببندند و در قبال حوادثي كه درشهرهاي باريكه غزه رخ مي دهد تصميم قاطع اتخاذ كنند.

آنها همچنين با در دست داشتن تصاويرهوگو چاوز، رئيس جمهور ونزوئلا از كشورهاي عربي خواستند سفيران رژيم اسرائيل را همانند هوگو چاوز اخراج كنند.

مردم نيوزيلند نيز درحمايت ازفلسطينيان راهپيمايي كردند.

مردم نيوزيلند در بزرگترين تظاهرات خود در حمايت از مردم فلسطين پرچم رژيم صهيونيستي را به آتش كشيدند.

شركت كنندگان در اين تظاهرات همچنين اقدام به پرتاب لنگه كفش به سمت كنسولگري آمريكا در شهراوكلند كردند.

هزاران نفر از شهروندان موريتاني در اعتراض به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه با برپايي تظاهرات، قطع روابط ديپلماتيك كشورشان را با اين رژيم خواستار شدند كه اين تظاهرات به درگيري با پليس منجر شد.

موريتاني كه يكي از سه كشور عضو اتحاديه عرب داراي روابط ديپلماتيك با رژيم صهيونيستي است، اعلام كرد به علت حمله به غزه سفير خود را از فلسطين اشغالي فرا خواهد خواند .

تظاهرات كنندگان در پايتخت موريتاني ضمن درخواست قطع كامل روابط اين كشور با رژيم صهيونيستي تلاش كردند به سفارت اين رژيم كه تحت تدابير شديد امنيتي نيروهاي پليس بود، نزديك شوند.

الجزيره نيز اعلام كرد : هزاران نفر در كويت در اعتراض به جنايات رژيم صهيونيستي در باريكه غزه تظاهرات كردند.

در دوحه قطر نيز اعتراض كنندگان با شعارهايي مقاومت ملت غزه را تحسين كرده و خواهان بازگشايي گذرگاه ها و تلاش بيشتر اتحاديه عرب براي پيروزي مردم غزه درمبارزه با رژيم صهيونيستي شدند.
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن