تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816313493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90
مصدوميت شديد كريم باقري

تيم ملي فوتبال كشورمان روز گذشته در يك بازي تداركاتي موفق شد ، تيم ملي چين را شكست دهد در اين ديداركريم باقري كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان كه گل دوم اين ديدار را به ثمر رسانده بود به علت برخورد شديد با " دو وي" كاپيتان تيم ملي چين دچار مصدوميت شديد شد و به ناچار جايش را به محمد نوري داد تا حسين كعبي كاپيتان ايران شود.

پس از هم گروهي با استقلال در ليگ قهرمانان
مربي تيم فوتبال الجزيره:
فاصله ما با استقلال نزديك است
مربي تيم فوتبال الجزيره امارات يكي از حريفان استقلال در ليگ قهرمانان آسيا پس از قرعه كشي اين رقابت ها گفت: ما در گروه بسيار سختي قرار گرفته ايم.
به گزارش ايسنا، نورالدين نزديكي قدرت تيم ها و برابري نسبي تيمهاي اين گروه را از دشواري هاي راه براي صعود عنوان كرد.
وي افزود: ما در گروهي قرار گرفته ايم كه با حضور تيم هاي استقلال - الاتحاد عربستان و ام صلال قطر همه اين تيم ها از قدرت برابري برخوردار هستند و بي شك تجربه بالاي حريفان كار صعود را دشوار خواهد كرد.
وي در پايان گفت: تمام سعي ما اين است كه با توجه به داشته هايمان و بازيكنان خوبي كه در خدمت داريم حداكثر امتيازات را براي صعود از دور مقدماتي بدست آوريم.
تيم الجزيره امارات به همراه تيم هاي استقلال تهران - الاتحاد عربستان و ام صلال قطر در گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد.

عملكرد حريفان استقلال در ليگ هاي عربستان، امارات و قطر

بر اساس آمار تيم هاي فوتبال الاتحاد عربستان - الجزيره امارات و ام صلال قطر به ترتيب بعنوان دشوارترين حريفان استقلال در دور مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا هستند.
به گزارش ايسنا، تيم استقلال يكي از نمايندگان كشورمان در اين رقابتها با تيمهاي الاتحاد عربستان - الجزيره امارات و ام صلال قطر درگروه C رقابتها قرار دارد كه در زير عملكرد حريفان استقلال در فصل جاري ليگ كشورهاي عربستان - امارات و قطر مي آيد.
* الاتحاد عربستان
در پايان هفته پانزدهم ليگ عربستان با 15 برد، 4 تساوي، 39 گل زده،16 گل خورده و 37 امتياز صدرنشين است.
اين تيم در فصل قبل با 48 امتياز نايب قهرمان ليگ عربستان شد.
* الجزيره امارات
در پايان هفته دهم ليگ امارات با 8 برد ، يك تساوي ، يك باخت، 24 گل زده، 7 گل خورده و 25 امتياز صدرنشين است.
اين تيم در فصل قبل با 39 امتياز نايب قهرمان ليگ امارات شد.
* ام صلال قطر
در پايان هفته پانزدهم ليگ قطر با 5 برد ، 4 تساوي ، 6 باخت، 23 گل زده، 26 گل خورده، تفاضل -3 با 19 امتياز و 14 امتياز اختلاف نسبت به صدرنشين در رده ششم قرار دارد.
اين تيم در فصل قبل با 50 امتياز در رده سوم ليگ قطر قرار گرفت.

ناصر حجازي مربي فوتبال:
براي مربيگري باج نمي دهم

ناصر حجازي يكي از مربيان فوتبال ايران در خصوص عدم فعاليت در فوتبال ايران و سفر به كشور امارات به ايسنا گفت :آدمي نيستم كه لابي كنم و براي گرفتن مربي گري در يك تيم ليگ برتر به كسي باج دهم. من به كارهايم در خارج از ايران مي رسم و به خاطر مسووليت فني كه دارم، براي سه روز 10 هزار دلار به من مي دهند و كارم را هم به خوبي انجام مي دهم و مشكلي ندارم.
حجازي در پاسخ به سوالي مبني بر كيفيت كنوني تيم فوتبال استقلال و همچنين تيم ملي تنها پاسخ داد: بازي هاي تيم استقلال و يا حتي تيم ملي را پيگيري نمي كنم و اصلا خبري ندارم كه آنها دقيقا چه مي كنند. فكر مي كنم اينجا با من كاري ندارند و به كارم در دبي مي رسم.

سرمربي تيم فوتبال الاهلي امارات:
هيچ شناختي از صباي قم ندارم

ايوان هيچيك سرمربي تيم فوتبال الاهلي دبي پس از قرعه كشي ليگ قهرمانان آسيا گفت: در گروه دشواري قرار گرفته ايم.
وي پس از همگروهي تيمش با تيم هاي الهلال عربستان - صباي قم و پاختاكور ازبكستان گفت: به نظر من تيم ما در يك گروه دشوار قرار گرفته است. من هيچ شناختي نسبت به سه رقيب ديگر خود در دور مقدماتي اين بازيها ندارم كه بي شك همين امر باعث دشواري كار براي ما خواهد شد.
وي در مورد شرايط و موقعيت تيم خود نيز گفت: تيم الاهلي هم اكنون در ليگ برتر امارات شرايط بسيار خوبي دارد و جايگاه خوبي را داريم اما با احترامي كه براي همه حريفان خود قايل هستيم سعي ما بر اين است كه در اين مرحله دشوار ابتدا به آناليز حريفان ناشناخته خود بپردازيم. بي شك همه تيمها براي صعود و پيروزي به ميدان خواهند آمد كه ماهم بدنبال همين امر هستيم.

ديدار پيرواني با رئيس هيات مديره پرسپوليس

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به مدت 2 ساعت با هدايتي ديدار كرد.
در اين جلسه هدايتي مصوبات جلسه هيات مديره را كه درخصوص مسائل فني بود به پيرواني اعلام كرد. پيرواني نيز مشكلات تيم و مسائل مالي را با هدايتي در ميان گذاشت.
در پايان اين جلسه هدايتي قول هر گونه امكانات لازم را به پيرواني داد و اعلام كرد وي با قدرت به كار خود ادامه دهد.
همچنين قرار است يك دروازه بان و يك دفاع چپ براي بازي در ليگ قهرمانان آسيا به زودي با نظر پيرواني به اين تيم بپيوندد.

در حاشيه بازي ايران - چين
سردترين استقبال از تيم ملي

ديدار تداركاتي تيم هاي ملي ايران و چين عصر ديروز در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد كه حاشيه هاي اين بازي را در زير مي خوانيد:
* بر خلاف انتظار براي تماشاي مسابقه ايران و چين از سوي هوداران سردترين استقبال صورت گرفت و حدود 2 هزار نفر در ورزشگاه آزادي حضور يافتند و اين بازي را تماشا كردند .
* با توجه به ايام ماه محرم مراسم عزاداري و سينه زني در سوگواري امام حسين (ع)، در ورزشگاه آزادي انجام شد.
* ملي پوشان ايران با بستن بازوبند يا حسين، وارد ميدان شدند.
* تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادي تهران علاوه بر پلاكاردهايي كه در محكوميت جنايات رژيم اشغالگر قدس در دست داشتند بارها در طول بازي شعار " مرگ بر اسرائيل " را سر دادند و با مردم بي دفاع غزه ابراز همدردي كردند.
* علي كفاشيان ، مهدي تاج ، مهدي محمد نبي، مجيد فرخزادي( عضو هيئت مديره پرسپوليس) عزيز محمدي( رئيس سازمان ليگ برتر) از جمله تماشاگران ويژه اين ديدار بودند.
* خبرنگاران چيني از اين ديدار استقبال خوبي كرده بودند و با حضوردر ورزشگاه آزادي ديدار تيم ملي فوتبال كشورشان رااز نزديك تماشا كردند.
* روته مولر به عنوان مشاور براي نخستين بار روي نيمكت تيم ملي كشورمان نشست.

عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس:
حضور سرمربي خارجي را رد نمي كنم

عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس پيرامون حضور دوباره اش در باشگاه پرسپوليس به ايسنا گفت:به هيچ وجه دنبال مديريت در باشگاه پرسپوليس نبوده ام و تنها اين تكليفي بود كه ديگران بر گردن من گذاشتند. در اين شرايط وقتي پيشنهادي از سوي برخي دوستان مطرح شد من هم شرايط را سنجيدم و احساس كردم كه در اين مقطع حساس بايد به پرسپوليس آمده و به اين تيم خدمت كنم.
وي افزود: مسلما تمام تلاش خود را خواهم كرد كه در همه ي جوانب به خصوص خروج اين تيم از بحران و پيدا كردن شرايط روحي بهتر تاثير خوبي داشته باشم و اين تيم بتواند در ادامه ي مسابقات ليگ برتر و همچنين رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا نماينده ي شايسته اي از ايران باشد.
انصاري فرد درباره تغييرات احتمالي كادرفني تيم پرسپوليس گفت: اين مساله مستلزم اين است كه من با اعضاي كادرفني و همچنين بازيكنان جلسه ومذاكراتي را داشته باشم و صحبت هاي آنها را نيز بشنوم و پس از در نظر گرفتن نقطه نظرات همه آنها بهترين تصميم را بگيرم. در اين شرايط بايد بگويم انجام هيچ تغيير و تحولي در كادرفني پرسپوليس بعيد نيست و حتي اين كه مي گويند سرمربي خارجي قرار است براي اين تيم بيايد را هم رد نمي كنم. هر تغييري امكان دارد و ما سعي مي كنيم در مدت كمي با درنظر گرفتن تمامي شرايط نتيجه گيري خوبي داشته باشيم وتصميم مان را اعمال كنيم تا پرسپوليس از وضعيت اين چنيني خارج شود. حتي ممكن است مربياني نيز به جمع كادرفني فعلي اضافه شوند.

تمرين پرسپوليس در غياب باقري، زارع،
واعظي و پتروويچ

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح ديروز با جلسه30 دقيقه اي افشين پيرواني با بازيكنان پرسپوليس در زمين شماره دو مجموعه ورزشي راه آهن برگزار شد.
در تمرين ديروز محمود خوردبين سرپرست تيم، پرويز كماسي مربي بدنساز تيم و همچنين بازيكناني چون كريم باقري، مازيار زارع، ايوان پتروويچ و مهدي واعظي غايب بودند.
همچنين محمد منصوري نيز به دليل مصدوميت همراه با ساير بازيكنان تمرين نكرد.
بازيكنان پرسپوليس در ابتداي تمرين پس از گرم كردن بدن هاي خود به تمرينات كوتاه مدت مختلفي چون استارت هاي كوتاه و بلند، حركات كششي و زيگزاگي و... پرداختند. در اين تمرينات كيفيت بد زمين چمن ورزشگاه روي عملكرد بازيكنان تاثير زيادي گذاشته بود و آنها مدام روي زمين سر مي خوردند.
سپس پيرواني بازيكنان را به سه گروه تقسيم كرد و آنها در اين قالب ابتدا روي تمرين گروه وسط در گوشه اي از زمين متمركز شدند و سپس مدت زيادي را در قالب يك برنامه تركيبي تمرين شوت به سمت دروازه به صورت مستقيم و يا بعد از سانتر از جناحين را مرور كردند.
در اين تمرين عليرضا واحدي نيكبخت، علي كريمي و ابراهيم توره نسبت به سايرين عملكرد بسيار بهتري داشتند و بازيكنان ذخيره پرسپوليس نسبتا ضعيف تر بودند كه به دستور پيرواني به انجام تمرين شنا جريمه مي شدند. در اين مرحله از تمرين پيرواني بازيكنان را به دو تيم تقسيم كرد و آنها در زميني به وسعت دو سوم زمين بزرگ مشغول بازي فوتبال شدند.
در اين دو تيم بازيكنان اصلي و ذخيره پرسپوليس پراكنده بودند. پيرواني در اين فوتبال دست گرمي به مهاجمان پرسپوليس وظيفه داد تا روي حركات مدافعين حركت پرس را انجام دهند.

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس:
خودم را هم ممنوع المصاحبه كرده ام

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس كه پس از تمرين صبح ديروز (جمعه) اين تيم از انجام مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها خودداري كرد، در اين باره گفت: در مقطع كنوني صلاح ديدم تا خودم به همراه تمامي بازيكنان تيم از انجام هرگونه مصاحبه با رسانه هاي مختلف خودداري كنيم تا با برطرف شدن يكسري مشكلات شرايط بهتر شود.
وي افزود: مطمئنا تا پيش از بازي با فولاد اين رويه تغيير خواهد كرد و من قبل از اين بازي حتما مصاحبه هايي را خواهم داشت اما، تاكنون از بعد از بازي با ذوب آهن و در چند روز اخير هيچ مصاحبه اي را با هيچ رسانه اي انجام نداده ام.
پيرواني در پاسخ به سوال خبرنگاران مبني بر اين كه آيا در رابطه با ليگ قهرمانان هم صحبت نمي كنيد، گفت: بله فعلا هيچ صحبتي نمي كنم.

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال :
مي توانيم قهرمان شويم

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال پس از همگروهي استقلال با تيم هاي الاتحاد عربستان، الجزيره امارات و ام الصلال قطربه روزنامه گالف تايمز امارات گفت: زماني كه ما در سال 1991 قهرمان آسيا شديم، من بازيكن تيم بودم و فكر مي كنم اگر بتوانم اين قهرماني را در لباس مربي گري تكرار كنم، فوق العاده خواهد بود.
وي افزود: ما مديريت خوبي داريم و از بازيكناني كه تجربه بين المللي بهره مي برند، استفاده مي كنيم. فكر مي كنم در گروه دشواري قرار گرفتيم اما، آماده سازي ما خوب خواهد بود و ما مي خواهيم براي هوادارانمان قهرماني را بدست بياوريم.

مربيان كره جنوبي در ورزشگاه آزادي

روز گذشته دو مربي از كره جنوبي كه حريف ايران در مقدماتي جام جهاني هستند در ورزشگاه آزادي حضور داشتند
گفتني است كه ، اين مربيان براي آناليز تيم ايران در ورزشگاه آزادي حضور يافتند. ايران و كره جنوبي در چارچوب ديدارهاي مقدماتي جام جهاني 23 بهمن به مصاف يكديگر مي روند.

فولاد ماهان قهرمان ليگ هنرهاي فردي زورخانه اي

تيم فولاد ماهان سپاهان با پيروزي در هفته پنجم ليگ برتر هنرهاي فردي ورزش زورخانه اي به مقام قهرماني دست يافت.
هفته پنجم ليگ برتر هنرهاي فردي ورزش زورخانه اي با ديدار فولاد ماهان و مقاومت بسيج شهيد بروجردي پيگيري شد.
فولاد ماهان موفق شد 7 بر يك از سد تيم مقاومت گذشته و به قهرماني دست پيدا كند.
فاصله فولاد ماهان با تيم دوم جدول 4 امتياز شد كه بدون احتساب نتيجه هفته پاياني، اين تيم به عنوان قهرماني ليگ دست يافت.
مرحله پاياني اين رقابت ها پنج شنبه 26 دي ماه در اصفهان برگزار مي شود.

پس از 38 سال
تيم موتور كراس ايران نايب قهرمان آسيا شد

تيم موتور كراس ايران پس از 38 سال توانست عنوان نايب قهرماني مسابقات موتور كراس آسيا در سال 2008 را كسب كند.
روابط عمومي فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني اعلام كرد: پس از گذشت 38 سال از تاسيس فدراسيون در ايران، تيم موتور كراس عنوان نايب قهرماني مسابقات موتور كراس آسيا در سال 2008 را از آن خود كرد.
دراين دوره كه با حضور 10 كشور آسيايي و بيش از 50 شركت كننده در سه مرحله برگزار شد، اندونزي با 65 امتياز قهرمان شد. ايران با 62 امتياز نايب قهرمان و مغولستان با 53 امتياز در جايگاه سوم قرار گرفت. در اين دوره تيم هاي ايران، اندونزي، مغولستان، فيليپين، تايلند، ژاپن، هند، چين، سريلانكا و گوام به رقابت پراختند.

براي حضور در گوانگجو ;
نشست مشترك مسئولان فدراسيون پينگ پنگ با رئيس سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك

نشست مشترك مسئولان فدراسيون پينگ پنگ با رئيس سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك به منظور ارائه برنامه هاي آماده سازي اين رشته جهت شركت در بازي هاي آسيايي گوانچگو و همچنين مسابقات كشورهاي اسلامي امروز برگزار مي شود.
گفتني است كه ، پينگ پنگ بازان ايراني كه از جمله ورزشكاران غايب در مسابقات آسيايي دوحه قطر بودند، درقالب كاروان ورزشي ايران به پيكارهاي 2010 گوانگجو چين اعزام خواهند شد.
به همين منظورمهندس شاهرخ شهنازي رئيس فدراسيون پينگ پنگ و مهرداد علي قارداشي دبير فدراسيون ، به همراه فواد كاسب سرمربي تيم ملي امروزبه محل كميته ملي المپيك مي روند تا در حضور محمد علي آبادي (رئيس سازمان تربيب بدني و كميته ملي المپيك) وبهرام افشارزاده (دبير كل كميته ملي المپيك) برنامه هاي آماده سازي اين رشته را براي سفر به گوانچگو اعلام كنند. همچنين برنامه هاي آماده سازي فدراسيون پينگ پنگ شامل دومين دوره بازي هاي كشورهاي اسلامي نيز مي شود. اين رقابت ها پائيز سال آينده در ايران و به ميزباني سه شهر تهران، اصفهان و مشهد برگزار مي شود.
پينگ پنگ پازان كشورمان دراولين دوره اين رقابت ها كه درعربستان برگزار شد، بعد از مصر در رده دوم ايستاده و به مدال نقره دست يافتند.

بخشنامه جديد كميته انضباطي
بازيكنان و مربيان متخلف تا پايان فصل محروم مي شوند

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال بخشنامه جديدي را تهيه كرده است كه بر اساس آن مربيان و بازيكنان متخلف كه در مصاحبه هاي خود ديگران را تحقير كنند تا آخر فصل محروم خواهند شد.
مجتبي شريفي در گفت وگو با فارس افزود: بخشنامه اي را تنظيم كرده ايم كه در آن بر اساس مفاد گوياي ماده 47 آيين نامه انضباطي; كليه بازيكنان، مربيان و سرپرستان در مقام مصاحبه بايد موازيني را رعايت كنند. بر اين اساس هر فردي كه موجب توهين به شخصيت فردي از افراد يا تحريك هواداران و يا اظهار مطالب بدون استناد شود تا پايان فصل با محروميت مواجه خواهد شد.
شريفي در مورد اظهارات محمد رضا خلعتبري در برنامه 90 عليه پرسپوليس گفت: پيش از اين از وجود اين مصاحبه بي خبر بوديم زيرا به طور اختصاصي انجام گرفته بود و پنج شنبه شب پخش شد. مصاحبه خلعتبري مصداق بارز اين بخشنامه است. اين بازيكن را به دليل اظهاراتش به كميته انضباطي احضار مي كنم. نمرات منفي در پرونده پرسنلي او لحاظ خواهد شد. اين نمرات در فصول آينده برايش مشكلاتي را پيش خواهد آورد.

برگزاري جلسه معارفه انصاري فرد

جلسه معارفه مدير عامل جديد باشگاه پرسپوليس عصر روز دوشنبه برگزار مي شود.
بر اساس اعلام مسئولان باشگاه پرسپوليس عصر روز دوشنبه جلسه معارفه انصاري فرد برگزار خواهد شد. در اين جلسه قرار است از داريوش مصطفوي به دليل زحمات 6 ماهه اش در باشگاه پرسپوليس تقدير وتشكر و عباس انصاري فرد به صورت رسمي به عنوان مدير عامل باشگاه معرفي شود.

دور برگشت ليگ برتر كشتي آزاد
مدعيان در مصاف با تيم هاي پائين جدول

با توجه به تعطيلي هفته گذشته رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد، برنامه مسابقات دست خوش تغيير قرار گرفت و سه هفته نخست از دور برگشت طي ده روز برگزار خواهد شد.
اما، در اولين هفته از دور برگشت تيم هاي مدعي برابر هم قرار نمي گيرند و با تيم هاي پائين جدول مسابقه مي دهند كه البته اگر حريفان خود را دست كم بگيرند دچار مشكل خواهند شد.
در گروه A، نفت تهران ميزبان سيمان دورود است و صدراي زيرآب تيم دوم جدول در بابل با آزادگان بابل مسابقه مي دهد. گراد تهران صدرنشين گروه، اين هفته استراحت دارد.
در گروه B ، نيز راه آهن خراسان قهرمان دور رفت، ميزبان نيروي زميني ارتش است، صنايع و معادن همدان در شهر خود به مصاف تيم عسگري محمديان مي رود و KSB كلاردشت پذيراي گاز مازندران تيم دوم جدول خواهد بود.
برنامه هفته ششم ليگ برتر كشتي آزاد به ترتيب زير است:
گروه :A
نفت تهران - سيمان دورود (ساعت 15و30 در سالن شهداي هفتم تير تهران)
آزادگان بابل - صدراي زيرآب ( ساعت 17 در سالن مرحوم رنجبر صفري زيرآب)
گروه :B
راه آهن خراسان - نيروي زميني ارتش( ساعت 17 در سالن شهداي راه آهن مشهد)
صنايع و معادن همدان - موسسه عسگري محمديان ( ساعت 17 در سالن ابن سينا همدان)
KSB كلاردشت - گاز مازندران(ساعت 17 در سالن بعثت كلاردشت)

قرعه كشي مسابقات هندبال باشگاههاي آسيا،
سپاهان و پارس جنوبي حريفان خود را شناختند

يازدهمين دوره مسابقات هندبال جام باشگاه هاي آسيا دركويت قرعه كشي شد و تيمهاي فولاد مباركه سپاهان و پارس جنوبي قهرمان و نايب قهرمان رقابتهاي باشگاههاي برتر ايران در اين دوره از رقابتها حريفان خود را شناختند.
گروه بندي اين رقابتها به شرح زير است:
گروه اول: القادسيه كويت ، السد قطر، مسقط عمان ، الجيش عراق
گروه دوم:فولادمباركه سپاهان - الاهلي قطر- نواير (Nawayeer)سوريه - صدقات (Sabaqah ) لبنان
گروه سوم:السد لبنان- الاهلي عربستان- كرخه عراق - النجمه بحرين
گروه چهارم: پارس جنوبي - النور عربستان - السالت (Salth) اردن - فحاهيل(Fahaheel) كويت
يازدهمين دوره رقابتهاي هندبال جام باشگاه هاي آسيا 24 بهمن تا ششم اسفند در عربستان برگزار مي شود.
در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا 16تيم حضور دارند.

تقديرهيئت مديره پرسپوليس از مصطفوي

اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس قصد دارند در مراسم ويژه اي از داريوش مصطفوي مديرعامل پيشين اين باشگاه تقدير كند.
گفتني است كه ، نخستين نشست اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با حضور عباس انصاريفرد مديرعامل جديد اين باشگاه برگزار شد و طي آن اعضا به بررسي آخرين وضعيت اين باشگاه و تيم فوتبال پرسپوليس پرداختند.
در اين نشست مقرر شد مديرعامل جديد در نشستي با اعضاي كادر فني و بازيكنان در جريان آخرين وضعيت فني و روحي سرخپوشان قرار گيرد و تدابير لازم براي رفع بحرانهاي اخير را بينديشد.ضمن اينكه اعضاي هيئت مديره مقرر كردند طي مراسم ويژه اي از داريوش مصطفوي مديرعامل پيشين اين باشگاه تقدير كنند.همچنين براساس اعلام اعضاي هيئت مديره قرار است هفته پيش رو بخشي از مطالبات بازيكنان و اعضاي كادر فني پرداخت شود تا اين تيم با آرامش بيشتري خود را براي حضور در ادامه رقابتهاي ليگ برتر آماده كند.

كريستيانو رونالدو از حادثه رانندگي جان سالم به در برد

كريستيانو رونالدو فوتباليست پرتغالي باشگاه منچستريونايتد دچار سانحه رانندگي شد.
رونالدو در تونلي نزديك شهر منچستر با خودوري اسپورت خود به شدت به مانعي جاده اي برخورد كرد كه خودرويش به شدت اسيب ديد اما خود او جان سالم به در برد.

در يك مسابقه فوتبال در اسپانيا;
19 بازيكن كارت قرمز گرفتند

يكي از روزنامه هاي محلي اسپانيا، نوشت: داور يكي از مسابقات فوتبال كه ميان دو تيم محلي در اسپانيا در حال انجام بود، 19 بار به بازيكنان كارت قرمز داد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، در بازي دوستانه اي كه ميان دو تيم محلي «ري كريتيوو ليننس» و «سالاديلو آلگسيراس» در حال انجام بود، داور اين مسابقه مجبور شد به علت بروز برخي رفتارهاي غيرورزشي كه ميان بازيكنان دو تيم روي داد، به 19 تن از بازيكنان كارت قرمز نشان بدهد.
رسانه هاي محلي اسپانيا اعلام كردند كه «خوزه مانوئل بارو اسكاندون- » داور اين مسابقه - در نهايت مجبور شد، به رختكن رفته و بازي را متوقف كند; چرا كه 19 نفر از بازيكنان دو تيم به علت گرفتن كارت قرمز از زمين اخراج شده بودند.

عزيز محمدي رييس سازمان ليگ فوتبال ايران:
چهار باشگاه حاضر در ليگ قهرمانان تا اول
بهمن فرصت دارند

عزيز محمدي رييس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: چهار باشگاه ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا تا اول بهمن فرصت دارند كه نسبت به رفع نواقص ورزشگاه ها اقدام كنند.
وي افزود: اميدواريم ورزشگاه هايي كه براي ميزباني ليگ قهرمانان آسيا به كنفدراسيون معرفي شده اند شرايط ميزباني را پيدا كنند اما به باشگاه ها اعلام كرده ايم كه تا اول بهمن فرصت دارند كه نسبت به رفع نواقص ورزشگاه ها اقدام كنند.
وي درپاسخ به اين سوال كه آيا سازمان ليگ برنامه ويژه اي براي حضور چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا دارد، گفت: ما در برنامه تقويم در يك نگاه فاصله مسابقات را طوري تعيين كرده ايم كه باشگا ها بتوانند با فاصله مسابقاتشان را برگزار كنند. به عنوان مثال براي بازي اول كه 21 اسفند برگزار مي شود چهار تيم ايراني از پنج روز قبل بازي نخواهند داشت و بين دو بازي اول و دوم در ليگ قهرمانان آسيا، ما براي اين چهار تيم ديداري در ليگ تعيين نكرده ايم. در فروردين هم براي هر بازي در ليگ قهرمانان فاصله هفت روزه را مشخص كرده ايم و در ارديبهشت و خرداد هم مسابقات ليگ به پايان رسيده است.

انصاري فرد از "مصطفوي" رخصت گرفت

برخي از نزديكان باشگاه پرسپوليس معتقدند كه ، عباس انصاري فرد در حالي به عنوان مدير عامل جديد باشگاه پرسپوليس انتخاب شد كه سه گزينه ديگر هم براي رسيدن به اين سمت شانس داشتند. به گزارش ايسنا هر چند برخي از اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس در گفت وگوهاي اخيرشان اعلام كردند كه در جلسه دوشنبه به صورت ناگهاني با اصرار داريوش مصطفوي براي استعفا مواجه شدند اما پيش از جلسه دوشنبه مشخص بود كه هيات مديره نظر مثبتي براي ادامه كار مصطفوي در باشگاه ندارد به همين دليل اعضا چهار گزينه را براي انتخاب مدير عامل نامزد كرده بودند. محمد حسن و عباس انصاري فرد، اكبر غمخوار و امير عابديني چهار گزينه هيات مديره براي مدير عاملي پرسپوليس بودند كه در نهايت عباس انصاري فرد به عنوان مديرعامل انتخاب شد.
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن