تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820373961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور در حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع): تنها راه مقابله با دشمنان در غزه ايستادگي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس جمهور در حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع): تنها راه مقابله با دشمنان در غزه ايستادگي است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس جمهور نتيجه جنگ ميان مصلحان و مفسدان در روز عاشورا را پيروزي مصلحان عنوان و تصريح كرد: امروز تنها راه مقابله با ظلم و ظالمان جهاني، ايستادگي در راه خدا و حاكميت انسان هاي صالح بر مراكز قدرت و حاكميت جهان است.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"به نقل از پايگاه اطلاع رساني رييس جمهور،دكتر محمود احمدي نژاد همزمان با عاشوراي حسيني درآستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني (ع) حضور يافت و ضمن عزاداري در سخناني مساله غزه را نتيجه مديريت ناصالح بر مراكز قدرت جهان برشمرد و اظهارداشت: مشكل هميشه تاريخ بشر وجود انسان هاي قدرت طلب و دنياپرست در مراكز قدرت است كه عامل تجاوز ، كشتار ، تبعيض و خيانت بوده اند.
دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه عده اي از انسان هاي خودخواه دست به جنايات در غزه زده اند، گفت: امروز سردمداران رژيم صهيونيستي و انسان هاي فاسد ، عامل جنايات غزه هستند و طبيعي است كه از آنان جز ظلم و جنايت انتظار نمي رود .

**عاشورا تابلويي براي رسيدن به كمال انساني و معنويت است
دكتر احمدي نژاد همچنين در جمع عزاداران حسيني در مهديه امام حسن مجتبي با تاكيد بر اينكه شناخت خدا و رسيدن به زندگي سعادتمندانه و كمال مستلزم شناخت امام است، تصريح كرد:عاشورا و صحنه كربلا تابلوي بسيار زيبايي براي شناخت امام است.
دكتر محمود احمدي نژاد ضمن عزاداري روز تاسوعا در مهديه امام حسن مجتبي غرب تهران، اظهارداشت: در يك قسمت از واقعه كربلا اوج كمال انساني ، معنويت ، شرافت ، غيرت ، پاكي ، زيبايي و محبت و در كنارش اوج پستي ها ، زشتي ها ، بداخلاقي ها و پست تر از حيوان شدن ها است.
رييس جمهور با اشاره به ضرورت پيوستگي با امام براي رسيدن به كمال گفت: هر كه از مسير امامت خارج و ارتباطش ضعيف شود به همان نسبت در زشتي ها ، پستي ها و ناجوانمردي ها سقوط مي كند.
دكتر احمدي نژاد امام را واسطه فيض خدا با همه مخلوقات عالم و نزديكترين مخلوق به خداي متعال و حلقه اتصال و ارتباط معرفي و خاطرنشان كرد: باب كمال ، راهنماي كمال و در واقع كمك كننده به بشريت براي كمال و رسيدن به سعادت ابدي است.
رييس جمهور حضرت عباس (ع) را محو در امام دانست و گفت: شناخت حضرت عباس يعني شناخت امام و شناخت امام يعني شناخت حضرت عباس و اين راه زندگي جاويد و سعادتمند است.
دكتر احمدي نژاد تاسوعا را روز تجليل از رشادتهاي حضرت عباس (ع) عنوان كرد و با بيان اينكه حضرت عباس فدايي امام حسين(ع)، همه وجودش امام ، عشق و زندگي اش امام و حركتي جاري در همه هستي است، گفت: ابالفضل العباس امام را خوب شناخت و پيوسته با او بود و امام نيز ايشان را به اوج رساند.

**حضور رييس جمهور در مراسم عزاداري سيد الشهداء حضرت امام حسين عليه السلام
رييس جمهور در روزهاي تاسوعا و عاشورا در مراسم عزاداري حضرت اباعبد الله امام حسين عليه السلام در مناطق مختلف از جمله حسينيه صنف لباس فروشان، حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع)، امام زاده علي اكبر (ع) در چيذر و مهديه امام حسن مجتبي غرب تهران شركت كرد. دكتر محمود احمدي نژاد همچنين مزار شهداي گمنام در دانشگاه تهران را زيارت كرد .
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن