تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810003485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژه‌برنامه‌هاي شبكه خبر براي سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: ويژه‌برنامه‌هاي شبكه خبر براي سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي اعلام شد
گروه هنر: گروه‌‌هاي اجتماعي و سياسي ـ اقتصادي شبكه خبر، ويژه‌برنامه‌هاي خود را به مناسبت سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي اعلام كردند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي شبكه خبر، مجموعه مستند «ارمغان» كاري از گروه اجتماعي شبكه خبر به تهيه‌كنندگي حميد وثوقي در 30 قسمت 15 دقيقه‌اي است كه به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با هدف آشنايي با دستاوردهاي انقلاب اسلامي، نقش انقلاب در توسعه و آباداني كشور در زمينه‌هاي مختلف و تجليل از 30 سال تلاش بي‌و‌قفه مديران و كاركنان نظام و تبيين افق‌هاي دهه چهارم نظام با محوريت موضوعي و پيشرفت بر اساس گفته‌هاي مقام معظم رهبري تهيه و توليد مي‌شود.

اين مستند به بررسي دستاوردهاي انقلاب در بخش‌هاي مختلف به موضوعاتي چون استقلال كامل سياسي و قطع دست اجانب، توسعه مراكز علمي و آموزشي، پيشرفت‌هاي علمي و فناوري‌هاي جديد، عدالت اجتماعي، افزايش اميد به زندگي و ... مي‌پردازد.

برنامه «ارمغان» به صورت تركيبي شامل نريشن، تصاوي آرشيوي، مصاحبه كارشناسان و مسئولان مملكتي است و همچنين راوي اين برنامه يكي از چهره‌هاي ماندگار هنري كشور است. اين برنامه با همكاري وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهاي دولتي و با حضور شخصيت‌هاي انقلاب و چهره‌هاي شناخته شده نظام كه در جريان شكل‌گيري انقلاب سهم بسزايي داشته‌اند، توليد شده كه در دهه فجر از شبكه خبر به روي آنتن مي‌رود.

مجموعه نماهنگ «سي‌نما» كار ديگري از گروه اجتماعي شبكه خبر است كه به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با هدف آشنايي با دستاوردهاي انقلاب اسلامي در توسعه و آباداني كشور در زمينه‌هاي مختلف تهيه شده است.

اين برنامه به صورت گويا و بدون بهره‌گيري از كلام و صرفا با استفاده از فيلم، تصاوير و عكس‌هايي از دستاوردهاي سه دهه تلاش و سازندگي انقلاب اسلامي ايران به تهيه‌كنندگي غلامرضا بختياري در 30 قسمت 50 ثانيه‌اي در ايام فجر از شبكه خبر به روي آنتن مي‌رود.

گروه سياسي اقتصادي شبكه خبر

در گروه سياسي اقتصادي شبكه خبر نيز برنامه‌هايي توليد شده كه به شرح زير است.

برنامه «خبرهاي انقلاب» به تهيه‌كنندگي مجيد زين‌العابدين در 26 قسمت 10 دقيقه‌اي ساخته شده و به بررسي روز به روز خبرهاي انقلاب اسلامي از 26 دي‌ماه تا 22 بهمن سال 57 و بازخواني و واكاوي خاطرات مرتبط با انقلاب اسلامي، بررسي اسناد و مدارك مبارزات و فعاليت‌هاي انقلاب و بازتاب‌هاي خارجي آن مي‌پردازد. لازم به توضيح است اين برنامه از تاريخ 26 دي‌ماه الي 21 بهمن هر روز از شبكه خبر پخش خواهد شد.

بخش‌هاي مختلف برنامه «خبرهاي انقلاب» شامل مروري بر خبرهاي انقلاب، بازتاب‌هاي داخلي و خارجي حوادث آن روزها، خاطراتي كه از زبان شاهدان نقل شده و به اتفاقات آن روزها پرداخته و هم‌چنين اسناد مربوط به وقايع و بخشي هم تصاوير مستند آن زمان مي‌شود.

برنامه «مهر ماه» به تهيه‌كنندگي محمد جبارزاده و در 13 قسمت 15 دقيقه‌اي توليد شده است كه به موضوع روند مبارزاتي مردم در شهرهاي مختلف ايران، در سال‌هاي 42 الي 57 مي‌پردازد. در اين مجموعه به فعاليت‌هاي مبارزاتي و تلاش آحاد مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامي به صورت مستند اشاره مي‌شود. پخش اين برنامه از تاريخ 11 تا 23 بهمن‌ماه جاري از شبكه خبر به صورت روزانه خواهد بود.

يادآوري مي‌شود، اين برنامه كه در شهرهاي مختلف ايران توليد شده است شامل، مصاحبه و گفت‌وگوهايي با مبارزان زمان انقلاب و در محل وقايع است و تصاوير متعددي از آن روزها در همين قالب پخش خواهد شد.

برنامه «راز آرماگدون 2» نيز با نام ارتش سايه‌ها به تهيه‌كنندگي رضا جعفريان و نويسندگي و كارگرداني سعيد مستغاثي در 26 قسمت 15 دقيقه‌اي ساخته شده است. اين برنامه سعي دارد ابعاد مختلف تهاجم فرهنگي دشمن به ويژه كانون‌هاي صهيونيستي كه مدتي است تحت عنوان ناتوي فرهنگي در كنار ناتوي نظامي رسميت يافته است را براي مخاطبان رمزگشايي و اهداف، برنامه‌ها و نقشه‌هاي آنان به ويژه طي سي سال انقلاب اسلامي را تبيين كند. اين برنامه از 1 اسفند 87 از شبكه خبر به روي آنتن مي‌‌رود.

برنامه «راز آرماگدون» شامل كارشناسان راوي در تعامل با كارشناسان برنامه و نريشن مربوطه همراه با تصاوير مستند در بخش‌هاي مختلف همراه با وله‌هاي مناسب برنامه است.
 دوشنبه 16 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن