تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810048497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك زن چيني با 40 بار عمل جراحي پلاستيك الگوي زنان چين شده است


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: يك زن چيني با 40 بار عمل جراحي پلاستيك الگوي زنان چين شده است
خانم "شي سابنا" كه به مايكل جكسون چين شهرت يافته، تاكنون بيش از 40عمل جراحي پلاستيك روي صورتش انجام داده و به عنوان الگويي براي بانوان چيني شناخته شده است.


به گزارش خبرگزاري رويترز، "شي سابنا" از سال 1985 تاكنون يعني در طول يك دوره حدودا بيست و چند ساله اين تعداد جراحي پلاستيك را روي صورتش انجام داده است.
اگر شما بخواهيد ميانگين جراحي‌هاي زيبايي را كه او هر ساله روي صورت و بدنش انجام داده است، به دست آوريد، خواهيد ديد كه او هر سال حداقل دو بار زير تيغ جراحي پلاستيك رفته است، مي‌گويند اين خانم آن‌قدر به جراحي پلاستيك چهره‌اش علاقه داشته است كه شمار دقيق اين جراحي‌ها از دستش در رفته است.
اين خانم‌ 55 ساله چيني اكنون خودش يك جراح پلاستيك مشهور در چين به شمار مي‌آيد. او مي‌گويد: «من سال‌ها بازيگر تئاترهاي سنتي در چين بودم ولي پس از جدا شدن از همسر سابقم، بايد خودم به تنهايي هزينه‌هاي سنگين زندگي خودم و فرزندانم را فراهم مي‌كردم بنابراين به فكر افتادم كه با جراحي پلاستيك صورتم، مشهور شوم.
بر اساس اين گزار‌ش ، من در طي چند سال تعداد زيادي جراحي پلاستيك و زيبايي روي صورتم انجام دادم و پس از آن به خاطر علاقه زيادي كه به اين جراحي‌ها داشتم تصميم گرفتم كه درس بخوانم و خودم يك پزشك شوم و بتوانم جراحي‌هاي پلاستيك را روي بيمارانم انجام دهم.
خانم شي اكنون يكي از مشهورترين بيمارستان‌هاي جراحي پلاستيك چين را از آن خودش كرده است كه بيشتر چيني‌ها به خاطر شهرت او براي جراحي پلاستيك به اين بيمارستان مي‌روند. در حال حاضر بيش از 80 پزشك و پرستار در اين بيمارستان زير نظر او عمل‌هاي جراحي پلاستيك را انجام مي‌دهند.
***جراحي از فرق‌سر تا نوك پا
اين خانم حدود 10 سال پيش از افتتاح بيمارستان خود به يك جراح پلاستيك مشهور در چين تبديل شده بود. خانم شي‌، تاكنون همه نوعي جراحي پلاستيك و زيبايي را از فرق سر تا نوك انگشت پاهايش انجام داده است.
از جراحي براي صاف كردن چين و چروك صورت گرفته تا بالا كشيدن ابروهايش. چيني‌ها معمولا چشمان ريزي دارند و فاصله بين چشم و ابروهايشان كم است بنابراين بالا كشيدن ابروها به يكي از جراحي‌هاي پرطرفدار در چين تبديل شده است. اين خانم چند بار عمل جراحي زيبايي بيني انجام داده است تا بيني سر بالاتري داشته باشد.
اين گزارش مي افزايد: همچنين جراحي‌هايي براي شكل دادن به چانه‌اش انجام داده است. اين جراحي‌هاي زيبايي فقط به صورت او خاتمه نمي‌يابد در كارنامه جراحي‌هاي پلاستيك او جراحي‌هاي زيبايي سينه و صاف كردن شكم و حتي ليپوساكشن به چشم مي‌خورد. به نظر مي‌رسد كه او خودش را به يك موش آزمايشگاهي تبديل كرده است.
اين خانم در گفتگو با خبرگزاري‌ رويترز مي‌گويد: «از كودكي آرزوي من اين بود كه به زني زيبا تبديل شوم.» او اكنون يك آلبوم كامل از عكس‌هاي خودش قبل و بعد از جراحي پلاستيك دارد و آن را به بيماران بيمارستانش با شوق نشان مي‌دهد تا آنها را به جراحي پلاستيك تشويق كند.
بسياري از افرادي كه به سوي جراحي پلاستيك سوق مي يابند براي اصلاح جراحي انجام شده به جراحي هاي ديگر نيز روي مي آورند و فقط به يك جراحي بسنده نمي كنند.
 دوشنبه 16 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن