تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821238984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصيمديركل گمركات استان كردستانبيش از 336 ميليون دلار به خارج از كردستان صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاصيمديركل گمركات استان كردستانبيش از 336 ميليون دلار به خارج از كردستان صادر شد
خبرگزاري موج - هاشم زاده گفت: از ابتداي سال جاري در مجموع بيش از 336 تن انواع كالا از مرزهاي استان به خارج از كشور صادر شده كه ارزشي بالغ بر 235 ميليون دلار داشته است.
به گزارش موج از سنندج ،احمد هاشم‌زاده مديركل گمركات استان كردستان با اشاره به اينكه اين ميزان صادارت نسبت به سال گذشته بيش از 44 درصد رشد داشته است گفت: اين مقدار كالا به دو صورت اظهار و تشريفات از مرزهاي گمركي استان به كشورهاي همجوار به ويژه عراق و ارمنستان صادر شده است.
هاشم‌زاده عنوان كرد: اين مقدار صادرات از طريق گمركات استان كردستان در سال جاري علاوه بر اينكه از نظر ارزش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44 درصد افزايش و از نظر وزن نيز با 17 درصد رشد مواجه بوده است.
مديركل گمركات استان كردستان، گمرك باشماق را مهم‌ترين مرز گمركي استان برشمرد و افزود: در 9 ماهه سال جاري انواع كالا به ارزش 194 ميليون دلار از مرز باشماق صادر شده كه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 66 درصد افزايش داشته است.
وي ادامه داد: در سال جاري 85 درصد كل صادرات از مرزهاي استان از طريق اين گمرك صورت گرفته است كه اين امر نشان از اهميت گمرك مذكور براي استان و كشور دارد.
هاشم‌زاده در ارتباط با ميزان كالاي صادر شده از طريق گمرك سنندج در سال جاري گفت: در اين مدت از سال جاري مقدار كالايي به ارزش بيش از 8 ميليون دلار از طريق اين گمرك به خارج از كشور صادر شده است كه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 52 درصد با كاهش مواجه بوده است.
مديركل گمركات استان كردستان تصريح كرد: ميزان كالاي صادر شده از طريق گمرك بانه در سال جاري، 26 ميليون دلار بوده كه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 8 درصد افزايش داشته و در مجموع 12 درصد از صادرات استان را به خود اختصاص داده است.
وي در ادامه به افزايش 9 درصدي صادرات از بازارچه سيف سقز در 9 ماهه نخست سال جاري اشاره و خاطرنشان كرد: در سال جاري ميزان كالايي به ارزش بيش از 3 ميليون دلار از اين بازارچه به خارج از كشور صادر شده است.
هاشم‌زاده در پايان تصريح كرد: هدف اداره‌كل گمركات استان بسترسازي براي صادرات بيشتر از طريق مرزهاي كردستان است و در اين زمينه با انجام برنامه‌هاي مختلف قصد نيل به اين هدف را داريم.
 دوشنبه 16 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن