تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813440140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه شهرستان قروه:رژيم صهيونيستي پرچمدار تمام كفر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه شهرستان قروه:رژيم صهيونيستي پرچمدار تمام كفر است
خبرگزاري فارس: امام جمعه شهرستان قروه گفت: رژيم صهيونيستي پرچمدار تمام كفر است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، حجت‌الاسلام صفرعلي احيا ظهر امروز در همايش استاني امر به معروف و نهي از منكر در قروه اظهار داشت: رژيم صهيونيست امروز به عنوان پرچمدار تمامي كفر به مقابله با تمامي اسلام ايستاده است و از اين رو دنياي اسلام و آزاد انديشان جهان بايد با زورگويي‌ها تجاوزات و جنايات غيرانساني اين رژيم مبارزه كنند.
امام جمعه شهرستان قروه از بي‌تفاوتي برخي سران كشورهاي عربي و اسلامي در قبال جنايات صهيونيست‌ها در غزه به عنوان بزرگ‌ترين منكر امروز جهان اسلام نام برد.
وي افزود: مايه تأسف است كه مجامع مدافع حقوق بشر و كشورهاي اسلامي در مقابل ظلم و ستم رژيم اسرائيل در فلسطين سكوت اختيار كرده و فرياد برادران و خواهران مسلمان غزه را نمي‌شنوند.
حجت‌الاسلام احيا در ادامه، عملكرد شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر را در راستاي نهضت عظيم امام حسين(ع) دانست و تصريح كرد: رسالت خطير و ارزشمند اين شوراها در دولت نهم كه به فرمايش مقام معظم رهبري دولت اسلامي نام گرفته، تحقق احياي ارزش‌ها و آموزه‌هاي اسلامي به معناي واقعي است.
امام جمعه شهرستان قروه جايگاه آمران به معروف و ناهيان از منكر در جامعه را جايگاهي برجسته عنوان كرد و افزود: اجتماع عظيم حج به عنوان بزرگ‌ترين اجتماع مسلمانان جهان بايد عرصه احياي فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر باشد.
امام جمعه اهل سنت اين شهرستان نيز در ادامه اين همايش از امام حسين (ع) به عنوان اسوه مقاومت و سرافرازي، نمونه آزادمردي و شجاعت و مظهر تقوي و ايثار نام برد و گفت: قيام عاشورا و شهادت آن امام بزرگ در راستاي ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه بود.
ماموستا توفيق قرباني افزود: نهادينه كردن فريضه امر به معروف و نهي از منكر در تمام شئون زندگي مسلمانان، به منزله پيروي و اطاعت از دستورات آن امام همام است.
وي، با بيان اينكه نهضت امام حسين (ع) در طول تاريخ براي جامعه بشري الگو بوده است، افزود: اعضاي شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر بايد با درايت و آگاهي علت‌هاي قيام امام حسين(ع) و فرهنگ و فلسفه عاشورا را براي مردم به ويژه جوانان تبيين كنند.
وي تصريح كرد: ائمه جماعات و روحانيون بايد در سخنراني‌هاي خود در مراسم‌هاي عزاداري با بيان واقعيت‌ها، فضايل اخلاقي و شئون اسلامي را رواج دهند.
ماموستا قرباني تصريح كرد: انقلاب اسلامي ما نيز با تمسك به قيام امام حسين(ع) به پيروزي رسيد و ما بايد براي حفظ انقلاب و ارزش‌هاي آن در تمامي صحنه‌ها حضور فعالانه داشته باشيم تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست يابد.
انتهاي پيام/ل20
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن