تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون پژوهشي دانشگاه قم:پژوهش گذرگاه اصلي توسعه پايدار كشورهاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: معاون پژوهشي دانشگاه قم:پژوهش گذرگاه اصلي توسعه پايدار كشورهاست
گروه خبرنگاران افتخاري / روح‌الله رمضانپور كريمي: معاون جديد پژوهشي دانشگاه قم با اشاره به اهميت و جايگاه تحقيق و پژوهش در پيشرفت كشور، پژوهش را مؤلفه و گذرگاه اصلي توسعه پايدار كشورها عنوان كرد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) در قم، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد «رضا مؤدب» امروز 15 دي‌ماه در حاشيه معارفه خود به عنوان معاون پژوهشي دانشگاه قم گفت: قم پايگاه علم و دانش است از اين رو از دانشگاه قم به عنوان دانشگاه جامع استان انتظار مي‌رود تا در توليد و نشر علوم به ويژه علوم انساني نقش محوري داشته باشد.

وي نقش استادان دانشگاه را در تحقق اين هدف مهم برشمرد و اضافه كرد: اعضاي هيئت علمي دانشگاه بايد در كنار تدريس و ارائه خدمات مشاوره‌اي به دانشجويان، بخشي از وقت خودشان را به امر پژوهش و تحقيق درباره مسائل گوناگون اختصاص دهند تا از اين طريق ارتقاي علمي دانشگاه حاصل شود.

معاون پژوهشي دانشگاه قم با اشاره به توانمندي‌هاي علمي استادان اين دانشگاه، بر ضرورت تعريف هيئت علمي پژوهشي در دانشگاه قم تاكيد كرد و گفت: بسياري از اعضاي هيئت علمي دانشگاه قم از رتبه‌هاي علمي بالايي برخوردارند و با تعريف هيئت علمي پژوهشي در اين دانشگاه مي‌توان نيازهاي پژوهشي استان و كشور را شناسايي و رفع كرد.

حجت‌الاسلام مؤدب حمايت از پژوهش‌هاي دانشجويي را مورد توجه قرار داد و افزود: تعداد قابل توجهي از دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا مشغول تحصيل در دانشگاه قم هستند. اين دانشجويان از استعدادهاي پژوهشي خوبي برخوردارند كه بايد در مسير درست هدايت شوند و مورد حمايت جدي قرار گيرند.

وي در ادامه به اهميت و جايگاه تحقيق و پژوهش در پيشرفت كشور اشاره كرد و گفت: پژوهش مؤلفه و گذرگاه اصلي توسعه پايدار كشورهاست.

حجت‌الاسلام مؤدب تبيين و ارتقاي جايگاه پژوهش، استفاده از ظرفيت‌هاي علمي استادان دانشگاه در جهت انجام طرح‌هاي پژوهشي، تعريف هيئت علمي پژوهشي، حمايت از پژوهش‌هاي دانشجويي و استفاده حداكثري از بودجه پژوهشي را بخشي از فعاليت‌هاي خود در معاونت پژوهشي دانشگاه قم عنوان كرد.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن